Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě jezírka ve Skryjích
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 17.9.2007 (13:36:07)

Zb.přechází po dřevěném můstku

od jednoho břehu k druhému.

Jak jde, lávka se houpá.

 

... kroky jsou slova.

je tak důležité, co přesně znamenají?

 

Dvě jezírka, skála,

ukryté odpovědi ve zkamenělých tvarech.

Chůzí po houpající lávce se ptám.

 

Zb. se mi líbí, jak přechází

ze břehu na břeh -

jeho pohyby jsou mi blízké a milé.



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 17.9.2007 > taky si tohle myslím o slovech
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Adina (Občasný) - 17.9.2007 > Doplnila jsem si správně, že zubr přechází po dřevěném můstku?????

Není důležitý přesný význam slov, bohužel ale pak často dochází k nedorozumnění...
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 17.9.2007 > Adina> Zubr:) - když přesnost, tak přesnost, má milá:)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 17.9.2007 > A taky dobrej úhloměr, páč na úhlu taky záleží:)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 17.9.2007 > Adina> a já myslela, že TY - jako TA s tím humorem - to vidí SHORA - čili úhel jasnej:)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 17.9.2007 > ..........> Myšleno všeobecně :o) A nevokusovat ten úhloměr, protože jak tam jsou pak takový ty milimentrvý zoubky, tak špatným vyměřením padaj vzdušné zámky...
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 17.9.2007 > Adina> vokusovat? - a čim??? - my postarší už dávno žádný zuby nemáme - leda ty ve sklenici:)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 17.9.2007 > ..........> No voni ty protézy na to z čeho jsou dneska úhloměry bohatě stačej....
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 17.9.2007 > Adina> nevim, jak jiní, ale já si protézy zásadně šetřim na maso!:)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 17.9.2007 > ..........> To je dobře, z masa se ty vzdušný zámky nebortěj a pak jich budeš mít fůru:o)
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 17.9.2007 > Adina> koukám, že z Tebe mluví bohaté zkušenosti:)  ... no když ti Zubři ... :)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 17.9.2007 > Jo, zoologie a stomatologie, je to ve mě.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 17.9.2007 > :) je to znát v tom úhlu:)
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 17.9.2007 > 3-4
<reagovat 
holger (Občasný) - 17.9.2007 > Máš pravdu, kdysi jsem po tom můstku přecházel. Je to cca. 25 let a možná na mne někdo koukal. ÷)) Zb.
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 17.9.2007 > holger> :)  jsi někdy milý:)
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 19.9.2007 >

Občas se Ti podaří přijít s otázkou, na kterou, ačkoli jsem ji už třeba slyšel, začnu usilovně hledat odpověď. Nad tou filosofickou...s těmi slovy se zamyslím...a až mi bude 75 let tak se vrátím napsat že pořád nevím :o)

 

Ale asi je, určitě! Je jen naše mínus, že neumíme nebo jsme líní hledat význam. Ona vlastně slova vůbec důležitá nejsou, ale je důležité co znamenají...no, už se začínám zaplétat, tak radši pádim dál...


<reagovat 
 .......... (Občasný) - 19.9.2007 > šedé> děkuju ... já tam ale mám "co přesně znamenají"  - to "přesně!  je tam hodně důležité:) - protože s Tebou v tomhle naprosto souhlasím
<reagovat 
.......... (Občasný) - 19.9.2007 > je mi líto, že to v tom textu nevidíš - já to tam vidím - to přecházení ze břehu na břeh - to je význam slov v téhle básni - ať si kdo chce zúčastněný říká, co chce:)
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 19.9.2007 > ..........> Tak nějak jsem tušil, že si zároveň odpovídáš :o) ...ale popravdě jsem si nebyl jistý jak...možná jsem nečetl pozorně.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 19.9.2007 > jdeme proti sobě - kroky mají takovou váhu, že se houpe lávka - jdeme proti sobě - směr je jasný, není třeba rozumět přesně, protože ty odpovědi už dávno známe - stačí, že jsme se těmi kroky zeptali - ano, odpovídám si :)
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 19.9.2007 > ..........> jasně, jasně, takhle mi to štymuje
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.9.2008 > hm, líbí  :-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter