Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Koncert Sneaker Pimps 2.4.2002 Roxy
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 3.4.2002 (00:28:03)

Sneaker Pimps Roxy 2/4/2002

Když předskakovali Sneaker Pimps vloni na Brumlovce před Placebo, byl to zážitek a vyjímečně milé překvapení! Tahle partička z Readingu totiž absolvovala vědomý ústup ze slávy zpět do undergroundu, což je opačná cesta, než je obvyklé. Po veleúspěšném LP Becoming X (1996) se rázem katapultovali mezi přední kapely anglické nezávislé scény, ale sláva přinesla i rozepře v kapele, dohady o dalším hudebním směřování, tlaky firmy, neshody s vokalistkou Kelli Dayton a jejím následným vyhazovem. Mikrofonu se chopil charismatický hubeňour a kytarista Chris Corner se svérázně ulízlým účesem a vůbec ne nezajímavým hlasovým projevem, o čemž se bylo možno přesvědčit právě v oné zaplněné Brumlovce, na desce Splinter (99) a konečně i na včerejším koncertě v pražském Roxy! Vzhledem k omezeným prostorům klubu před několikráte menším publikem než vloni, ale kapela zopakovala sebejistý výkon, našláplé, hutné písně plné rocku, ale i elektroniky, samplů, smyček, bicích a Chrisova vokálu, který nemusí leckomu stačit coby náhrada za bývalou zpěvačku, ale mě osobně se současná tvorba Sneaker Pimps  zamlouvá víc a je škoda, že o nich už zase "nikdo" neví, vystupuje po malých klubech a po deskách se musíte trochu více pídit. Z té poslední, Bloodsport, byla více jak polovina všeho, co v Roxy zaznělo, zbylé z třinácti písní pocházely z prvních dvou alb. Pecky jako Spin Spin Sugar, Six Underground či Half Life nemohli chybět a publikum na ně reagovalo nejhlasitěji.
Koncert výtečně načala B strana aktuálního singlu Sick, píseň After Every Party I Die, líbivý refrén, nadupané podklady, začátek jako řemen, pro mě skladba večera! Pak už to šlo ráz na ráz a po desáté se sympatický zpěvák rozloučil ("...you´re fuckin´ gorgeous!").
Kdo tam nebyl, může zalitoval, nic bez čeho by se nedalo žít, ale koncert to byl věru příjemný ba troufám si říci VELMI dobrý!!!


Playlist:  After Party I Die/Kiro TV/Lightning Field/Low Place/Sick/The Fuel/Flowers/Small Town Witch/Blood Sport/Spin Spin Sugar/Loretta Young Silks + 6 Underground/Half Life/Black Sheep.



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 9.4.2002 > To jsou mi ale hudební analfabeti, vůbec nikdo se na to nepodíval a nikdo neohodnotil, tak aspoň já...Chris Corner má charisma jak "prase" a kdo ho nezná má velkou smůlu, cha...
Body: 5
<reagovat 
čtenář 49ona - 9.4.2002 > Já se zapomnela podepsat....takže Ilona
<reagovat 
Tina (Občasný) - 2.6.2002 > Diky za recenzi mozna si to mohl trochu roztahnout. Sneaker Pimps jsou moje oblibena kapela. Bohuzel jsem na koncertu nebyla ale predpokladam, ze byl dobry. Jak na tom byli se zvukem?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter