Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
šedé chvíle, aneb malý výbor z šedé
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 20.9.2007 (07:15:54)
 

ŠEDÉ CHVÍLE


Studujeme zdrojový kód šedé. Klikatí se před námi jako cyklická DNA. Rozplétáme konce. Děláme z jednoho dvojitého kotouče dva jednoduché. Necháme zdroják přeložit a aplikovat. Místo šedé se střídavě otevírá brána do dimenze s absolutní bílou a černou. Projdeme.

 

 

 

 


Pod chabým cosi jako nebe. Které je šedé. A vůbec takové. Vždyť vy víte jaké.

Šedé, slepé, studené nebe.

Záře osvětlující šedé nebe, hromy,

šedé pramínky,

šedé špinavé cákance

na šedé tuláky, matky i mláďata:

 

 

 


Šedé světlo v pokoji padalo na šedé přikrývky a na šedou tvář mého syna,

vypouští z úst šedé kroužky, nebo svatozáře?

Klokotá si v šedé –

Šedé stíny šedé tváře...


Tak dej mi své šedé tělo!


(Je převážně šedé. A takové všelijaké. Trochu se vrtí. Je takové...

doposud jen šedé.

Teď tmavě šedé je.

Prokletí: šedé šedé šedé... a placaté.)



Konečně otevřela i druhé oko. Na rozdíl od levého nebylo modré, ale šedé.

Vlasy nikoliv bílé! ale šedé, stejně šedé a cuckaté jako svetr

budou se třít o ocelově šedé doky.



Šedé trnky prská můj řev.





Je vůbec nějaká realita? Když už dnes víme, že atomy jsou zcela bezbarvé a prvky jsou šedé a pouze jejich kombinace vytváří dojem barvy...














Poznámky k tomuto příspěvku
MiKa (Občasný) - 20.9.2007 > mně se nejvíc líbí ta wostrá přísada od prokletí: šedé šedé šedé... a placaté :))
Doporučil 
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 20.9.2007 > MiKa> Ano, prokletí a Jason trochu vybočují. Ale děkuju i dalším spoluautorům, najdete je soustředěným klikáním. A zvláštní poděkování Larry Pagovi a Sergeji Brinovi.
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 20.9.2007 >

Jo -- měřením se prokázalo, že největší úchyl na šedé je Váša Mráz.


<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 20.9.2007 > salko> takže to nakonec prasklo :)
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 20.9.2007 >

šikula...


Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 20.9.2007 >

Jéžiš...zapomněl jsem vlastně napsat že oceňuji, že jsem zmiňován v textu.

Vnitřně mě to uspokojuje.

Velmi.

Děkuji.

 

a dečku


Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 20.9.2007 >

:o) ..to muselo dát práce.

 

Od doby co jsem šedé s úžasem pozoruji jak moc jsem používán. Dalo by se říct, že jsem jedno z nejpoetičtějších slov!

 

Kdybys neprozrazoval, že jde o úryvky, považoval bych text za skvělé abstrakcionistické dílo! :o)


<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 20.9.2007 > šedé> Vlastně to dělám výjimrčně, že zcela nepokrytě prozrazuju zdroje. Ale tenokrát je to jiný princip, než praktkuju obvykle.

Je to samozřejmě jen výbor, něco jsem nezařadilo po úvaze, něco jsem asi ani neobjevilo: když skvělý výtvor pánů Brina a Page necháš prohledat Totem s tímhle klíčovým slovem (a to jsem neuvažovalo o jiných tvých tvarech) -- je to na padesát stránek.


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 21.9.2007 > šedé> Aby nastal konečně klid, navrhuji používat kód # 787E87.
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.9.2007 > Dobrá ekšn. ;-)))
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 26.9.2007 > početla :x)
Doporučil 
<reagovat 
holger (Občasný) - 27.9.2007 >  To se musí ocenit. To muselo dát fušku. Tys  Hrdina poetické práce! ÷))
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter