Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plakat
Autor: Leonardo (Občasný) - publikováno 4.10.2007 (10:20:53)
..


Poznámky k tomuto příspěvku
Estel (Občasný) - 4.10.2007 > nepříjde mi to moc v retro stylu...
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 4.10.2007 > Estel> slo hodne o barvy. Je to muj druhy pokus o neco ve stylu Scotta Hansena. www.iso50.com - ovsem rovat se fakt nemuzu. Je to profik.
<reagovat 
Ymy.po (Občasný) - 4.10.2007 > ale je hezkej
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 4.10.2007 > Ymy.po> dekuju :)
<reagovat 
pilgris (Občasný) - 4.10.2007 > nu, ja nevim, asi tomu nerozumím, ale mě se to moc líbí.....je to příjemný a ta retro atmosféra na mě dýchá.....příjemná věc....
Body: 5
<reagovat 
ich (Občasný) - 4.10.2007 > tento plakát mi nic nesděluje...
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 4.10.2007 > mamirka> to ani nema :)
<reagovat 
 ich (Občasný) - 4.10.2007 > Leonardo> pak to ale nejni plakát...
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 4.10.2007 > mamirka> ..co tedy?
<reagovat 
 ich (Občasný) - 5.10.2007 > Leonardo> Plakát musí komunikovat, předávat poselství. Plakát, který mě přitahuje, ale nic mi nesdělí, je k ničemu,
nebo uz ma blize k volnemu umeni nez k umeni uzitemu. Tam funkce sice stale take je, ale zcela jina nez ma bezny plakat nebo by mit mel.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 4.10.2007 > zatím to vypadá spíš trošku jako školní cvičení, nic ve zlém... ten první pokus byl alespoň hravější...
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 4.10.2007 > Periskop> do skoly nechodim, ale cviceni to fakt je. Spis me jen zajima trochu lehke kritiky :) Kdyz mas nejakou predstavu o tom jak by to jednou melo vypadat a udelas tohle, tak mas zpocatku hroznou radost, pak se na to koukas porad a zjistujes nedostatky. Dost se tim samozrejme ucim. To by mel delat kazdej ;)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 5.10.2007 > Leonardo> jojo, učit se je fajn... jinak tebou popsané pocity celkem znám! :-) zkus se stavit v knihovně uměleckoprůmyslového muzea a půjčit si pár graphisů apod... když si tam tím v klidu zalistuješ, hodně ti to dá...
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 5.10.2007 > Periskop> dik za tip ;) urcite vyzkousim..
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 5.10.2007 > Leonardo> vyzkoušej, bude se ti to líbit! :-)
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 5.10.2007 > ...zase na druhou stranu, když to porovnám s tím, co visí na ulicích nebo co po mě zákazníci v práci chtějí, tak i docela fajn. I když je tam možná až zbytečně moc efektů a působí dojmem: "teď vám ukážu, co všechno s tim umim". Osobně bych byl možná úspornější.
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 6.10.2007 > šedé> jo...o to mi slo..je to studie..
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 5.10.2007 > kompozičně to není docela v pořádku a ten font tomu ještě ubírá místo aby podpořil ty tvary ..přece kulatý to dá rozum ne?
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 6.10.2007 > caesarborgia> ..to je taky pravda. Ten uz jsem tam jen v rychlosti vrazil..uz me to nebavilo, pac se mi to uz v polovine prestalo libit. Ale radsi udelam novej, nez opravovat starej :) Jo a k ty kompozici totez :)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 7.10.2007 >
Body: 4
<reagovat 
čtenář kuba - 24.12.2007 > Na mě je to moc lehký a ne moc originální. Taky mě lehce rozčiluje tvoje logo..
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 24.12.2007 > čtenář> originalita nebyla vec kvuli ktery jsem to delal. Moje logo - je spravne, ze te rozciluje - o tom to je. A lehky to melo byt, tos odhadl dobre :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter