Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lahůdka-jahůdka
Autor: Leonardo (Občasný) - publikováno 9.10.2007 (00:36:29)
..


Poznámky k tomuto příspěvku
pilgris (Občasný) - 9.10.2007 > mě moc líbit......:o)
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.11.2007 >

tak proč se ptáš na otázky, když je ti to celé...?

 

na totemu stále platí svoboda recepce díla a svoboda hodnocení díla podle uvážení uživatele, tolik k tvým otázkám.

 

Možná by sis mohl vytvořit seznam, od kterých uživatelů o hodnocení nestojíš, a přidávát ho ke svým dílům :)

takže pod příští fotku klidně napiš, že nestojíš o žádné hodnocení od drfausta

no a já až tam příjdu, tak ti s klidem dám nějaké body (podle toho, jak se mi to bude zdát), protože na totemu nikoho neomezujeme v tom, aby podle pravidel publikoval, a ani v tom, aby v mezích slušnosti číkoliv díla hodnotil - nikdo, ani ty, tu není privilegovaným uživatelem

a jestli neustojíš hodnocení svých děl, tak asi není jejich publikování touto formou pro tebe tím pravým

 

závěrem: 3 body... tobě ta fotka opravdu příjde víc než průměrná? víc než za tři body? Jestli si myslíš, že jsi dosáhl nadprůměrného uměleckého díla, tak já se nebojím ti říct, že nedosáhl.


<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 1.11.2007 > drfaust> ..chvili jsem premyslel, jestli ti mam vubec odepisovat, protoze jsi nejspis nepochopil o co slo. Asi nema cenu se v tom dal hrabat.
K tvemu zaveru: ta fotka mi neprijde dobra ani na 1bod myslim, ze jsi me prehodnotil.
Jo a to co tu pises o nejakem seznamu, tak nevim jake seznamy si vedes ty, ale to cos mi napsal me docela urazilo. Nic takoveho jsem svym komentarem nemyslel. Myslim, ze si sam uvedomujes, ze do tve posledni otazko-odpovedi jsi dal vice emoci, nez je zdravo.
S pozdravem..
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.11.2007 >

mým cílem bylo ukázat ti absurditu tvého návrhu omezovat něčí možnosti psát pod díla na totemu poznámky. podle toho jak reaguješ, bych řekl, žes to pochopil. nic víc.           

 

Prostě zdejší díla hodnotím;

protože chci, protože můžu a samozřejmě podle svých kriterií. To jestli se ti má hodnocení líbí nebo ne, už není má věc.

 

Najdeš tu mnoho děl, kterým jsem dal 5b, která jsem doporučil, mnoho děl mám i uloženo.

 

PS: Mé redaktorství se týká rubriky poezie, to zjistíš pohledem na seznam redaktorů. Tím chci upozornit na to, že svá hodnocení v jiných rubrikách než poezie, považuju za zcela subjektivní. Avšak, ani tak se nezříkám nároku na alespoň stopovou uměleckou ambici... anžto jsme na serveru pro amatérské umění.


<reagovat 
Čtenář - 1.12.2007 > Tohle patří na plakáty proti kouření, a nadruhou fotku dát tu stejnou dřív hezkou slečnu s nezdravou kůží, žlutými prsty.. kouření je hnus a nic z umění v tomhle portrétu není.
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2007 > čtenář> nebo jí dát do ruky malý dítě. a cigaretu pod jeho nosík
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.10.2007 >
Body: 3
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 1.11.2007 > drfaust> ..i kdyz...zrovna u tebe si taky myslim, ze tvoje kritika (body apod.) je nekdy dost mimo. Vetsinou jen lidem rikas, jak bys udelal fotku ty, popripade kde ma clovek chyby...ale..nevidel jsem u tebe jedinou fotku (treba i spatnou), kterou bys sam vyfotil. Jak muzes kritizovat a hodnotit neco, co vlastne sam neumis a nevis tedy o cem mluvis. Nebo myslis, ze vis? ;) Dobre se rozmysli, co odpovis..pokud odpovis "dobre" tve 3 body prijmu. PS: Kritizuj jen to, co sam dobre znas a zvladas. PS2: Myslim, ze muj nazor sdilim s vice uzivateli tohoto serveru. PS3: To ze jsi redaktor te nijak neopravnuje k neobjektivni kritice a bodovani PS4: Nepisu to kvuli sobe a kvuli tomu zes mi dal 3 body. Jinymi slovy je mi tve hodnoceni v tuhle chvili tak nejak u pr..
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 7.1.2008 > Leonardo> Srry, ale ty by sis netroufnul povědět, že nějakej film je sračka – i když jsi v životě žádnej nenatočil? Atd. To je hodně zpozdilý. Špatně ušitý boty můžeš reklamovat, i když nejsi švec. Atd.
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 7.1.2008 > národní muzeum> netroufnul..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter