Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Život lesby
Autor: All (Občasný) - publikováno 30.10.2007 (21:21:47)

Seděla jsem na balkóně, kouřila asi desátou cigaretu a sledovala, jak mi mezi prsty protéká a mizí čas. To byla první jiná myšlenka za dobrou hodinu, co jsem tam seděla, mrzla a myslela na ni. Proč to skončilo, kde jsem udělala chybu. „Tak znovu, hezky od začátku. Někde být musela,“ říkala jsem si stále dokola a přesvědčovala sama sebe, že budu dobrá jako hrobník a  do té správné hloubky se prokopu.

Začalo to nudou, která se na mě lepila několik měsíců. Večer za večerem. Měla jsem pocit, že je všude. Ve vztahu s mým přítelem, v mém okolí mluvícím stále o tom samém. Prostě ve stylu života, jaký mě tehdy obklopoval. Sedla jsem si k počítači a začala brouzdat na internetu, když jsem narazila na chat. Najela jsem do kategorie určené pro ženy na ženy. Vedla jsem tam dialogy se spoustou žen a stále častěji. Myslela jsem si, že jediným důvodem mých stále frekventovanějších návštěv této místnosti na chatu byla jen zvědavost. Touha poznat něco jiného. Po několika měsících hovorů plných humoru i ponurých témat jsem narazila na jednu ženu, která byla snad první ze stejného města jako já. Přišla mi strašně zajímavá. Ani nevím, jestli to bylo tím, že byla lesba, kterých jsem v té době moc neznala, nebo měla zajímavou povahu. Neustále mě zvala do hospody a já se tomu neustále vyhýbala. Jednou pozdě večer, když jsme opět trávily dlouhé chvíle na chatu, mi napsala, že má přítelkyni. To pro mě byl tehdy podnět k tomu, přijmout její výzvu a zajít třeba na pivo. Jako by se ze mě svalil strach z toho, že na mě nečekaně skočí. Ani nevím, jak jsem na to přišla. Já jsem měla tehdy přítele, u kterého jsem byla zcela přesvědčena, že mu budu vždy věrná. Ale je nevěra pravou nevěrou, když je to s holkou? Hodně mi to vrtalo hlavou, než si to můj mozek vysvětlil po svém: není. Tyto úvahy jsem začala mít ve chvíli, kdy jsem ji poznala. Nádherné hnědé vlasy, oči, úsměv. Nemohla jsem se na ni vynadívat. Někomu by mohla připadat obyčejná, pro mě rozhodně nebyla...  



Poznámky k tomuto příspěvku
Janele z Liků (Občasný) - 30.10.2007 > První ze stejného města, checht?, ta má malá, žel zcela vizuálně jiná, než jaká byla uvnitř, bydlela na druhé straně republiky, byla to malá revoluce, všeho se pro ni vzdát.. a jaká byla, vrátila mi vše ---s detonační silou mé minulosti a jejich chyb...Mou ideou bylo sžít se s ženou (avšak nyní vím, že nejlépe se zralou), oddat se jí, umělecky naladěnou, notně cynickou a vášnivou, nač také muže, když potomka nechci a jejich reakce mě mnohdy uráží, dokonalý sen o společné domácnosti plné ženských malicherností, knih,houpacích křesel, pírek, železných postelí,slaměných figurín, koček, společná tvorba, výlety do skrytých míst, vím, že bych si jí hodně hleděla-vyráběla jí maličkosti, šlechtila ji, starala se o ni...Žena-její cítění, barev, tvarů, potřeby něhy, ale dostala jsem facku, v té ženě byl muž, mozek muže, racionální, analytický, maskuliní stránka, nadávala šíleným způsobem na muže, vše v našich příbězích muselo být ženského pohlaví, dělala mi hodinové scény o tom, jak jsou muži odporní, ničila mě psychicky, vydírala a pak volala zpět...a jak to skončilo? Ze strachu, že ji opustím, už pár měsíců před naším definitivním ukončením vztahu, si našla konzervativní putěnku, kdesi v Praze, která ji nebude toliko uvrhávat do nejistoty, měla šílenou potřebu mi neustále dokazovat, co za život středoškolsKé šprtky dokázala, ale nebyl to jen můj útěk od mužů, po těžkém rozchodu...Přesto ženy neustále silně ctím, opájím se jejich krásou, elegancí, ale vždy ve spojení s nenuceným intelektem, velice silně pociŤuji ženskou smyslnost, fluidum...Má Markéta, ach Markétko...pamatuji si, jak jsem ji viděla prvně, byl to chlapeček, ve sportovní bundě, který se šíleně styděl, chtěla jsem ji naučit být ženou, nestydět se za své tvary, ale u ní to nešlo, byla nastavena na tu mužskou polovinu, přitom uvnitř byla jemná, mimořádně inteligentní, ač to bylo spíše vybičované, potřebovala být první, nejlepší...Co ale dodat k tvému příspěvku?...Nevěra to je, dělí se cit, ...duše nemá pohlaví, jen tělo, je to nevěra, otevřela jsi svou intimitu, která má směřovat k jednomu partnerovi, bez rozdílu pohlaví...Vím, že u mě to není jen biologická stagnace, zkouška toho zakázaného, stejnorodého, brala jsem to smrtelně vážně...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter