Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Beru si příklad ze šneků
Autor: Ema (Občasný) - publikováno 14.4.2002 (14:33:17), v časopise 26.4.2002
 

Beru si příklad ze šneků

 

Beru si příklad ze šneků.

Namísto ulity zalézám pod deku.

Pevně zavřu oči.

Zacpu si uši.

Slyším jen, jak mé srdce strachem buší.

 

Buch! Buch! Buch!

 

Počkat!

To není mé srdce!

 

Kdosi se ke mně chce dostat blíž!

Zničit mou ulitu,

Copak to neslyšíš???!!!

 

Semknu si kolena ještě víc pod bradu,

Vlezu si do rohu.

Úplně dozadu.

 

Zalepím raději ještě si vchod.

Dříve, než do srdce bodne mi hrot!

 

Svůj ostrý, jedovatý hrot.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Duhová víla - 14.4.2002 > ...myslím, že Tě chápu...je to mnohem víc, než jen "dobrý"!:)
Body: 5
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 14.4.2002 > umíš skvěle vyjadřovat pocity, tohle je možná i mnohem víc, než jen "výborný"
Body: 5
<reagovat 
Ženatej (Občasný) - 14.4.2002 > Moje 4 letá dcéra na jednoho hlemejždě dneska dupla, a zalepenej vchod mu byl starou bačkoru platnej.
<reagovat 
freytur (Občasný) - 15.4.2002 > Krásně rytmické, ma to spád! Poetické... Kéž bych také dovedl řict v tak málo slovech tolik...
Body: 5
<reagovat 
Eliška (Občasný) - 15.4.2002 > souhlasím s "freytur"
Body: 5
<reagovat 
Agrippa (Občasný) - 15.4.2002 > Zdárek:-))) Moc hezký:-))) Takový houououpavýýýýýý:-))) P.S.: Ty jsi prej z Teplic:-))) Tak hodně zdaru:-)))
Body: 5
<reagovat 
Ema (Občasný) - 15.4.2002 > Jééé lidičky to jsem vážně nečekala!!!!! Fakt se vám to líbílo? Jůůů ani nevíte jakou jste mi udělali radost, takovej úspěch. Děkuju moc všem opravdu. Díky :))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
Aquarius (Občasný) - 16.4.2002 > Musím se připojit a rád k pění chvály na tohle dílko.. vážně se ti povedlo. Jen by mě zajímalo kdo tě tak vylekal-že by bráška? :)
Body: 5
<reagovat 
 Ema (Občasný) - 17.4.2002 > Aquarius> Víš, že ani nevím? Přišlo to tak nějak samo...Děkuju moc :)))
<reagovat 
Dawinea (Občasný) - 18.4.2002 > Živě to vidím... Před týdnem mne zrovna jeden šnek v lese uchvátil svým strachem. Šlápla jsem na listí vedle něj - zašumělo - jeho tykadla zmizela někde v tom jeho slizoučkém tělíčku... Dlouho jsem potichu čekala, přestal se bát a vyjuknul tyčkama... Pozorovala jsem ho dobrých dvacet minut. Nehnul se ani o píď, ale zážitek moc heozčký. A tohle dílko? Squelý!!! :o) Moc se mi líbí ten děj. Mocinko Mocinko :?o)
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 25.4.2002 > Zařazuji do časopisu.
Body: 5
<reagovat 
 Ema (Občasný) - 25.4.2002 > Olina> Cooo??? Já budu mít v časopisu básničku? No to je skvělý! To je teda historický okamžik! Takže si vážně myslíš, že je dobrá? Téda, nevím, co říci víc. takže jenom Díííky!!!! :)))))))))
<reagovat 
stín (Občasný) - 25.4.2002 > :)))
<reagovat 
čtenář pepino - 26.4.2002 > jooooooooo, dobrý.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Mirek - 27.4.2002 > Potěšilo, moc potěšilo...
Body: 5
<reagovat 
malá_mořská_víla (Občasný) - 27.4.2002 > moc hezký:-)
Body: 5
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 2.5.2002 > tak to se čte jedna báseň :))
Body: 5
<reagovat 
rybář (Občasný) - 16.6.2002 > skvělé, fakt skvělé... :-)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter