Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
První raní pohled
Autor: nohome (Občasný) - publikováno 8.11.2007 (21:42:38)
První pohled
Cipajzovo buzení
málem jsem chcípnul,
takže nevadí...


Poznámky k tomuto příspěvku
jesper (Občasný) - 9.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Boža (Občasný) - 9.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
pilgris (Občasný) - 9.11.2007 > to je krásnýýýýýýýýýýý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
michalie (Občasný) - 9.11.2007 > micinkáááááááá :-)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.11.2007 > Kočky se krásně protahují, zabořují pacičky, přešlapují na místě-jako kdyby se jim chtělo čůrat, přítel věčně křísí nějakou potulnou kočku, teď jim domů přivandroval obrovitý kocour...Koťata mě štvou tím, jak šíleně reagují na vše, co se hýbe, po třásních chňapají, ani obědvat tě nenechají, hned jsou na stole.-)Neměla jsem kočky nikdy moc v lásce, raději psy, ale mám na nich ráda tu její autonomii, že do nich pořádně nevidíš, co v nich, že se přijdou pomazlit jen když chtějí...Pes je prodejný, přes břicho...Cipíska má i má kamarádka Mária...
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 10.11.2007 > v nahledu to vypada dobre, zde mam neplasticky cumak - mam na mysli usek mezi ocima..
<reagovat 
Dani (Občasný) - 10.11.2007 > Asi technicky ne úplně eňoňuňo...ale je to slaďoučký, usmívam se :))))), to mi stačí ;-)
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 8.11.2007 > kočičák tě tak budí, studeným čumákem? Vleze Ti do obličeje tak hluboko, že ho nestihneš ani zaostřit?
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 9.11.2007 > Janele z Liků> Buzeni ma cipajs vychytany (aby ne, ja se jen tak nedam). Takze nejdriv se prikrade a zacne vrnet, pak vleze na mne (zada ci bricho) a stridave stepuje prednima nohama. Pak zacne pobroukavat, pak prida na hlasitosti, strci mi studeny cumak pod nos a fouskama mi vjede do nosu - a jsem vzhuru natotata :-)
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 9.11.2007 > nohome> Něco takového?

http://www.super.cz/vtipky/9086-kdyz-ma-kocka-hlad.html
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 11.11.2007 > jesper> Jo to je presne ono, mel jsem kostru cernou tuzi, kdyz jsem to videl na YouTube. Malovalo se to pak snaz :-) Clovek vi ze v tom neni jedinej. :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter