|
|
|
|
| MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > Janele z Liků> u nás nad ŠVP sedí za předmětovou komisi jeden nešťastník = já, kterej ten slavnej plán celej udělá, ostatní na něj dlabou :)
ale ono popravdě za angličtinu není co novýho do ŠVP vymejšlet, když máme dobrý učebnice a zbytek si řídíme podle toho, jaký přijdou děcka, projekty si připravujeme podle potřeby, ne pořád stejný - na to nám učitelskej rozum ještě stačí -- mám k celýmu tomuhle nápadu na ŠVP velký výhrady (ale to bylo jen tak na okraj, aby učitelská řeč nestála :)
| | | <reagovat |
|
|
| Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > MiKa> Obávám se, že u mě se příznaky vyhoření objevují ve fázi idealismu u druhých...RVP je postaven na mimořádném idealismu, učila jsme ve třídě,kde byla nadpoloviční většina integrovaných dětí, neustále mi hodinu narušovala mimořádně nadaná dívenka, která nenechala své spolužáky nic říci, po vyslovení otázky na mě své myšlenkové pochody vyhrkla, do toho tam byli děti slabší, velmi tiché a zbytek, to byla panečku mela, chlapec z Uzbekistánu, dysgrafici, hyperaktivní děti, militantní flegmatici-šašci-v první řadě, nedokážu si představit, že bych děti rozdělila do pracovních skupin, uplatňovala jsem bič frontální výuky, jinak to nešlo...Ono se řekne kreativní metody, kritické myšlení, ale kdo tak rozdílný kolektiv má udržet pohromadě...Pamatuji si, jak mi chlapec z osmé třídy řekl, že nemá žádnou aktualitu ze světa, tak jsem se ho zeptala,co poslouchá za kapely, řekl-že Green day.-)Tak jsem hned navázala-jestli zná jejich politické texty, tomu říkám mezipředmětové vazby.--)...Nejlepší stejně bylo suplování ve čtvrté třídě, ideální věk...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > Obávám se, že nemám psychický ústroj a míru kooperativní praktičnosti natolik vyvinuté, že bych ve školství vydržela více jak dva aklimatizační roky...Každopádně to vyzkoušet chci, ač jsem zřejmě předurčena k jinému povolání a nezapřu v sobě zaječí úmysly...Učitelství může být v současné době jen poslání, nikoliv obživa...Důležité jsou zkušenosti, někde začít, něco poznávat, utvářet si názor, jen nezastavovat, ustrnout, kamkoliv-vpřed...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > Janele z Liků> děti jsou roztomilá zvířátka - s velice ostrými zoubky :) ale už opravdu končím
jinak já učím na osmiletém gymnáziu a hodiny v primě mě vyčerpají čtyřikrát víc než nějaká septima či oktáva
ale teď už o škole opravdu ani muk :) zavřete očka, děťátka, paní učitelka konečně odchází :) fakt, nekecám :)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| štětečka (Občasný) - 12.11.2007 > skÖld> to jsou prostě paňáčci před kanclem, ač je to možná k mojí škodě, nehledala jsem v tom a nesnažila jsem tomu vtisknout nějaké poselství, bzniklo to tak, že jsem nakreslila jednoho paňáčka, pak se mi zalíbil, a tak jsem začla přemýšlet, jakou s nima udělat davovou scénu, a bum - napadl mě kancl, a pak chodba....fakt je, že kanclový témata bývají občas dost trapný....je to situace 19 chlápků čekajících na poradu tak, jak si jí představuju, nic víc
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|