Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
před poradou
Autor: štětečka (Občasný) - publikováno 11.11.2007 (17:22:56)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > :)
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 11.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > RVP-Rámcový vzdělávací program
ŠVP-školní vzdělávací program, vpodstatě upravené RVP v závislosti na specifickém zaměření školy
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > předmětová komise před odsouhlasením ŠVP
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > Janele z Liků> 

u nás nad ŠVP sedí za předmětovou komisi jeden nešťastník = já, kterej ten slavnej plán celej udělá, ostatní na něj dlabou :)

 

ale ono popravdě za angličtinu není co novýho do ŠVP vymejšlet, když máme dobrý učebnice a zbytek si řídíme podle toho, jaký přijdou děcka, projekty si připravujeme podle potřeby, ne pořád stejný - na to nám učitelskej rozum ještě stačí -- mám k celýmu tomuhle nápadu na ŠVP velký výhrady (ale to bylo jen tak na okraj, aby učitelská řeč nestála :)


<reagovat 
 čtenář štětečka - 11.11.2007 > MiKa> co je to švp :)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > MiKa> Obávám se, že u mě se příznaky vyhoření objevují ve fázi idealismu u druhých...RVP je postaven na mimořádném idealismu, učila jsme ve třídě,kde byla nadpoloviční většina integrovaných dětí, neustále mi hodinu narušovala mimořádně nadaná dívenka, která nenechala své spolužáky nic říci, po vyslovení otázky na mě své myšlenkové pochody vyhrkla, do toho tam byli děti slabší, velmi tiché a zbytek, to byla panečku mela, chlapec z Uzbekistánu, dysgrafici, hyperaktivní děti, militantní flegmatici-šašci-v první řadě, nedokážu si představit, že bych děti rozdělila do pracovních skupin, uplatňovala jsem bič frontální výuky, jinak to nešlo...Ono se řekne kreativní metody, kritické myšlení, ale kdo tak rozdílný kolektiv má udržet pohromadě...Pamatuji si, jak mi chlapec z osmé třídy řekl, že nemá žádnou aktualitu ze světa, tak jsem se ho zeptala,co poslouchá za kapely, řekl-že Green day.-)Tak jsem hned navázala-jestli zná jejich politické texty, tomu říkám mezipředmětové vazby.--)...Nejlepší stejně bylo suplování ve čtvrté třídě, ideální věk...
<reagovat 
 čtenář štětečka - 11.11.2007 > čtenář> školní vyučovací plán?
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > Janele z Liků> jj, není to žádná sranda učit -- a ministerstvo školství bych nejraději přejmenovala na ministerstvo pro sabotáž, škoda mluvit :)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > čtenář> jj :)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > Jakou máte aprobaci-angličtina/výtvarka? to MiKa
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > Janele z Liků> přesně tak
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > Velice mě pobavilo matčina věta:"To bude radosti, až dostaneš první výplatu." Myslím, že tolik rezignovaného vděku a hořké drti ze zubů se mi dlouho nedostane. Zaplatím nájem a budu mít na deset rohlíků a polívku na den.Možná na šampón a zubní pastu.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > Obávám se, že nemám psychický ústroj a míru kooperativní praktičnosti natolik vyvinuté, že bych ve školství vydržela více jak dva aklimatizační roky...Každopádně to vyzkoušet chci, ač jsem zřejmě předurčena k jinému povolání a nezapřu v sobě zaječí úmysly...Učitelství může být v současné době jen poslání, nikoliv obživa...Důležité jsou zkušenosti, někde začít, něco poznávat, utvářet si názor, jen nezastavovat, ustrnout, kamkoliv-vpřed...
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > Janele z Liků> já osobně mám tu práci ráda, ale často jsem z ní úplně grogy - co se platu týče, nemůžu si stěžovat, beru celkem slušný peníze - no, asi už bychom z tohoto prostoru neměly štětečce dělat sborovnu :) tak se měj hezky, zatím-kolegyně :)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > MiKa>  Mě to také tuze baví, jsem ve svém dětinském živlu, je to svým způsobem takové herectví, jen nejsem velkým příznivcem formalit okolo. Líbí se mi, jak menší děti přemýšlí, nezastiženi příliš realitou okolo. Jak si dokážou to své přesvědčení zdůvodnit.Pravda, netvořme tu subkulturu.-)
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > Janele z Liků> 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 11.11.2007 > MiKa> Tatínek po studiu práv a politologie studuje u nás na univerzitě třetího věku pedagogické minimum, rád by učil, při přijímacím pohovoru mu řekli, že to berou jako provokaci, zda to opravdu myslí vážně.-) Zcela. Ale nejvíc si ho dokážu představit na prvném stupni nebo ve školce, tolik dětinskosti co se do dvou metrů vejde...O pedagogických skriptech se vyjádřil jako o pavědě povýšené na vědu...To mě také dostalo, v prváku-definice vyučování, vědomostí, dovedností apod.
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 11.11.2007 > Janele z Liků> 

děti jsou roztomilá zvířátka - s velice ostrými zoubky :) ale už opravdu končím

 

jinak já učím na osmiletém gymnáziu a hodiny v primě mě vyčerpají čtyřikrát víc než nějaká septima či oktáva

 

ale teď už o škole opravdu ani muk :) zavřete očka, děťátka, paní učitelka konečně odchází :) fakt, nekecám :)


<reagovat 
 štětečka (Občasný) - 11.11.2007 > MiKa> dámy učitelky klidně si povídejte nad kafem zalitým vodou ze sborovnové konvice, todle je tak dlouhý rozhovor, že už může být i delší
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 11.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Hlaskaa (Občasný) - 12.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 12.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
igin (Občasný) - 12.11.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 12.11.2007 > Před pohopla & porada hovno platná
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 12.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 12.11.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 12.11.2007 > Maj úžasný prdelky...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
občasná (Občasný) - 11.11.2007 > koukám všichni nekuřáci:-)
Body: 5
<reagovat 
 štětečka (Občasný) - 12.11.2007 > občasná> dyž tam se hulit nesmí...
<reagovat 
a-ha (Občasný) - 12.11.2007 > To znám:o)
Doporučil 
<reagovat 
skold (Občasný) - 12.11.2007 > jezus, co to je? agitka za přemobilování? štětečko, mám tvý dílka rád, ale co to je, proboha, tohle za dětinskost? možná už jsem těch agitek proti mobilům a vůbec dnešní době moc upnutej, že ji vidím všude ,.)))
<reagovat 
 štětečka (Občasný) - 12.11.2007 > skÖld> to jsou prostě paňáčci před kanclem, ač je to možná k mojí škodě, nehledala jsem v tom a nesnažila jsem tomu vtisknout nějaké poselství, bzniklo to tak, že jsem nakreslila jednoho paňáčka, pak se mi zalíbil, a tak jsem začla přemýšlet, jakou s nima udělat davovou scénu, a bum - napadl mě kancl, a pak chodba....fakt je, že kanclový témata bývají občas dost trapný....je to situace 19 chlápků čekajících na poradu tak, jak si jí představuju, nic víc
<reagovat 
 skold (Občasný) - 13.11.2007 > štětečka> jasně, moje chyba, že v tom vidím víc, než v tom je. omlouvám se ,.)
<reagovat 
 Čtenář - 13.11.2007 > skÖld> přežiju to...alespoň máš zážitek:)
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 15.11.2007 > uzasny...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
michalie (Občasný) - 15.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
kin (Občasný) - 30.11.2007 > Paráda!
Body: 5
<reagovat 
šošo (Občasný) - 2.12.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 6.1.2008 > vtipné
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter