Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šlusmarš
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 19.11.2007 (12:14:35)

Z člověka záznam

více zajímá

než člověk sám

 

Nemám už sílu

se tu otvírat

pěstovat si závislost

a vně s Jinými chřadnout

 

Dva póly:

dýcha a psýcha

a mezi nimi řeka bezmoci

a dobrých slov

a pomazání

ještě je drží strašák z  dlaní

čaj po ránu

a dětské hlouposti

....

 

To není hra na válku

 

To

   je

     boj

 

ceny Návratu

nikoliv útěchy

 

Aspoň jednou se v životě zapřu.

Sobě.

 

/Lidé v dálkách jsou krásní,

ale když vypneš zásuvku-nejsou/.

 

                                                                   

*/* */* */* */* */* */* */* */* */* */* */*



Poznámky k tomuto příspěvku
AdMa (Občasný) - 19.11.2007 > přežítvat nestačí,žít je třeba!
<reagovat 
Ymy.po (Občasný) - 19.11.2007 > Lidé v dálkách jsou krásní,

ale když vypneš zásuvku-nejsou/............................

 

 

ty vole.to je síla


Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 19.11.2007 >

Teda nevím, jestli je dnes blbej den, ale padla mi beze zbytku do nálady. Normálně bych pro doslovnost vynechala druhou sloku, snad i poslední, první bych dala jako prolog...jen moje druhé vnímání, první je obsaženo v úvodu...navíc je to ve zpovědích a pocitech...tak jo.

 

/Lidé v dálkách jsou krásní,

ale když vypneš zásuvku-nejsou/....přesný!

 

..."řeka bezmocí, dobrých slov a pomazání"...do háje, jak dobře to znám, jako bych se otočila čelem vzad. Dík, nemusím rekapitulovat. :)


Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 19.11.2007 > Damika> Je to o tom, že sem utíkám od těch Tam, kde musím být chtě nechtě, ještě půl roku vydržet. Čím více jsem tu, podléhám tomu, tím více se vzdaluju reálnému životu, povinnostem, přitom ti lidé zde vlastně neexistují, stačí vypnout počítač...Možná jsou opravdovější ti Jiní tam venku, které fyzicky potkávám, než ti Blízcí zde...Cítím, že potřebuji odsud vystoupit, nějaký měsíc se k sobě vrátit, k tomu tam venku...Že vlastně mi nic nezbývá, mám-li přežít nejbližší měsíce, soustředit se...
<reagovat 
 damika (Občasný) - 20.11.2007 > Janele z Liků> Ne přežít, ale skutečně žít...přežívá se tady, i když to není hned vidět.Vím, co prožíváš, prošla jsem tím. Tady nepodléhej, jde jen o únik.Taky projdeš a začneš to brát jinak. :)
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 20.11.2007 > tak nějak to je
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 20.11.2007 > hm, myslím chápu...
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 20.11.2007 > částečně
<reagovat 
kafka (Občasný) - 20.11.2007 > Janele z Liků > taky jsem tam (tady) byla... je to kouzlo, ale jenom na chvilku...
<reagovat 
Robert Čiči (Občasný) - 20.11.2007 > Nechci se již nechat mást tím, co vyzařuje, ale není zdrojem.

/Lidé v dálkách jsou krásní,

ale když vypneš zásuvku-nejsou/.
Doporučil 
<reagovat 
jeřáb (Občasný) - 20.11.2007 >

ve své kategorii jsi to řekla ještě docela kulantně, a jsou to Zpovědi pocity. i když můj styl to i tak není .

 

jestli to myslíš vážně, tak se měj na té své cestě. jestli ne a je to jen takový výkřik, tak to není můj styl naprosto ani trochu.


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 20.11.2007 > jeřáb> Přečti si po sobě komentář než ho někomu posleš...Myslím vážně ten nutný odstup, člověku dokáže virtuálno docela dost vzít, když si z něj nebere jen to, co je užitečné pro jeho REÁLNÝ život...
<reagovat 
 jeřáb (Občasný) - 20.11.2007 > Janele z Liků> 

Četl jsem ho.

 

Chápu to jako tvůj Šlusmarš tady.


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 20.11.2007 > jeřáb> Mluvím o odstupu, nikoliv de-finítu...
<reagovat 
Robert Čiči (Občasný) - 21.11.2007 >
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 21.11.2007 > Jak se vypíná zásuvka?
Doporučil 
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 21.11.2007 > Raimund> Je to takové oranžové tlačítko u pultu s vícero zásuvkami...
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 21.11.2007 > Raimund> kopancem..
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 21.11.2007 > Janele z Liků> A jak se vypíná Janele..?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 21.11.2007 > Raimund> Čokoládou nebo Potkali se dva u Kolína...
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 21.11.2007 > Janele z Liků> Všechno má svůj čas, nechvátej:-)
<reagovat 
Jok_er (Občasný) - 21.11.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
 Exot (Občasný) - 23.11.2007 > gom> 

A zdá se, že některým zde evidentně hrabe...


<reagovat 
michalie (Občasný) - 23.11.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
michalie (Občasný) - 23.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 26.11.2007 >
Body: 3
<reagovat 
hermit (Občasný) - 2.12.2007 > je mi to jasný... jen to opravdu udělat (ten vypínač zmáčknout)
<reagovat 
jafa (Občasný) - 22.11.2007 > Tak si je tu (ty blízké) seznam - zvnějšni. Poznej je jinak než jen dle záznamů tu uvnitř.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.11.2007 > jafa>  Hrstka mých nejbližších jsou hodně introvertní lidé, vyhovuje jim ta "anonymní intimita"...promlouvají tvorbou a reálný kontakt nepotřebují, vcítění je přenosné a nakažlivé i přes dráty...Je to znechucení i ze mě-jsem tu za hodně extrovertního člověka-upovídanou osobu, ale je to jen přetlak-z toho, co nosím uvnitř, vpodstatě jsem samostatně fungující jednotka vně, která se vlastně svěřuje jen dvěma lidem, partnerovi a nejlepšímu kamarádovi...Je to znechucení z toho, že to ze sebe jaksi zvracím, chrlím, ale neumím to v sobě držet, zbláznila bych se...Pro mnoho lidí možná zde působím excentricky, drsně, přidrzle ale kdo mě opravdu poznal tam venku-řekl by opak...
<reagovat 
 Kejchal (Občasný) - 23.11.2007 > Janele z Liků> Já bych to takto nebral. Jasně, že do internetových diskusí chodí spíše introverti atd. Je to jakási virtuální komunikace, či sdílení, paralelní s komunikací osobní. A s tím chrlením. Mě to přijde obdobné - tam venku a zde, jak píšeš. Pokud sem chodíš pravidelně, tak ti to občas začne lézt na mozek, podobně jako se občas chytneš s někým, s kým se denně vídáš. A sem tam si dát pauzu není na škodu. No a přinejmenším je výhoda, že je ten internet, kde se můžeš vypovídat, aby ses nezbláznila.
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 23.11.2007 > Janele z Liků> Je to jakási cudnost, která brání příliš se otevírat neznámým lidem - a jiné nutkání, které velí to právě udělat. Někomu stačí svěřit se jednomu nebo dvěma, jiný potřebuje ještě publikum, aby se nezbláznil, jak píšeš.
Někdy mě napadá, že se by se těch soukromých informací, které vrháme do sítě, dalo i dost zneužít. Někdo se chrání anonymitou, ale ani ta není neprorazitelná.
"Vcítění je přenosné i přes dráty" - ale dráty zkreslují. Kolik vcítění by přežilo zkoušku setkáním?
<reagovat 
 Kejchal (Občasný) - 23.11.2007 > Janele z Liků> Jsem si vzpomněl na dobrou hlášku z jednoho filmu - "Internet vymysleli jedni zoufalci pro druhé zoufalce."
<reagovat 
 jeřáb (Občasný) - 2.12.2007 > jafa> a jaká je tvoje statistika?
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 3.12.2007 > jeřáb> já tolik nezkouším (asi ani jedním směrem) a ani nemám tak rozsáhlou zpětnou vazbu - málo dat na statistiku. a co tvoje?
<reagovat 
 jeřáb (Občasný) - 3.12.2007 > jafa> ono záleží na typu člověka, někdo na internetu více klame, jiné se více otevírá. v prostředí tohoto typu je běžná druhá možnost. proto ta setkání bývají příjemná, lidé se společně pousmějí, protože mají v paměti své dřívější internetové spory, taková je moje častá zkušenost.
<reagovat 
surma (Občasný) - 7.12.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 7.12.2007 >

Nemám už sílu

se tu otvírat

pěstovat si závislost

 

 

o tom to je..o tom je vlastně všechno


<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 3.3.2008 > chmm .)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter