Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
100 Kč na ruku. Za nejlepší upoutávku
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 23.11.2007 (13:12:05)

100 Kč na ruku. Za nejlepší upoutávku

 

 

 

Zde (http://www.literra.cz/moduly/tvorba/php/dilo.php?dilo_id=45005) jsem se dozvědělo, že nedokážu napsat správně chytlavou upoutávku na toto (http://www.flickr.com/photos/modnipoecie/).

Ok – možná na tom něco bude.

 

 

Tak vypisuju soutěž o nejlepší upoutávku na stránku Módní poecie. Vítěz, kterého určím a zveřejním příští týden v sobotu, dostane 100 korun českých. Na ruku, složenkou – jak se dohodneme.

 

 

Pravidla jsou jednoduchá:

 

Upoutávka musí:

 

mít nadpis, který upoutá,

obsahovat zřetelné linky na web Módní poecie,

aspoň tři dny, včetně příští soboty, viset na Literře, Totemu nebo Písmáku.

 

Odkazy na upoutávku zasílejte na mail amorfni.hovado@centrum.cz

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 23.11.2007 >   
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.12.2007 > tak co soutěž? kolik návrhů se přihlásilo. kolik bylo vyřazeno pro nesplnění zadávacích podmínek. kdo se dostal do úžšího výběru, a hlavně vítěz je kdo?
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 3.12.2007 > ariel> omlouvám se za hovado.
zájemci se přihlásili 2, resp. 4 – ale 2 naprosto nesplnili zadání soutěže, všici na literře. vítěz už by měl vědět, že je vítěz, tuším, že se do mejlu zatím nezahlásil. psal jsem to na literru a písmáka... a na doma trochu zapomněl. večer vše napravím a dodám samozřejmě i linky.
dík za připomenutí.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 3.12.2007 > ariel> takže: ze dvou přihlášených vyhrálo toto: http://www.literra.cz/moduly/tvorba/php/dilo.php?dilo_id=45138
k jedinému dalšímu přihlášenému se dá přes toto snadno doklikat.

teda upřesňuju: do sotěže na literře spadly ještě dva příspěvky, ale asi omylem, nesplňovaly podmínky, vyřadil jsem je. pátá upoutávka mi přišla jenom do mejlu, also taky nepochopení podmínek a výškrt...

protože jsem to na literře nějak nedobře zvládlo a nastavilo že jako soutěž bude hotová až za týden (ale přihlašovat už se do ní nedá atd.), samo ještě nevidím autorův nick. takže jenom avízem pod samotnou upoutávk byl vybídnut ke kontaktáži. zatím neproběhla -- a já v tom nemůžu víc udělat.

každopádně, až budu vědět, dám vědět. a dám kílo, že jo.

tož tak.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 3.12.2007 > dík, teď jsem se na tu poecistku koukl. jo, ještě jsem si chtěl postěžovat, že na posledním čtení nikdo z vás asi nebyl. nebo ona ta vaše účast není vymahatelná?
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.12.2007 >

hele, co budeš dělat s tou stokorunou, když ji seed nechce?

mimochodem, co ti lidi nevymyslí, díval jsem se na jeho osobní  stránku a byl jsem fascinován


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 10.12.2007 > příště budeme. tj. - oblíkneš se hezky?:)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.12.2007 > mám?
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 10.12.2007 >

to nevim. ty oblečením vyjadřuješ sebe, he - ne?:)


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 10.12.2007 > ztratila> 

podle Meada a Wittgensteina žádné čisté "sebe" bez druhých neexistuje. tudíž nikdy nevyjadřuju jen sebe, vždy nějak reaguju na momentální módní trendy. ale je pravda, že si ten kompromis hledám celkem uspokojivě. eště kdybych neměl fóbii z nakupování.


<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.12.2007 > neuvažovals o vizážistovi?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 11.12.2007 > ztratila> spíš o tom, že bych si zkrátil vous. vizážistovi nevěřím :o) z lidí v televizi dělá tendenční zrůdy
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.12.2007 > kde si pěstuješ vous?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 11.12.2007 > ztratila> na obličeji
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.12.2007 > proč ti nevěřím?:)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 12.2.2008 > ztratila> to netuším, Anno Cermanová.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 12.2.2008 > omluv mě, Zdeňku
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 12.2.2008 > ztratila> spletla sis mě s tátou.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 13.2.2008 > promiň teto, spletla mě ta krosna.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter