Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psst..tise
Autor: termoska (Občasný) - publikováno 23.11.2007 (21:21:01)


Poznámky k tomuto příspěvku
pelvis (Občasný) - 24.11.2007 >
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 24.11.2007 > ...hm, teď mi došlo, že na to zírám z displeje notebooku... uvidíme až k tomu sednu u něčeho, čemu se dá říct monitor, třeba to je ve skutečnosti jinak :)
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 24.11.2007 > ruka přepálená až až (vadí mi to vpodstatě až u hřbetu, kde se přepal ruky slívá s přepalem koulí - asi to bylo focený na plný koule, jak se zdá :))), zase ale dobře exponovanej obličej :)
fajnová fotka
Body: 4
<reagovat 
 termoska (Občasný) - 24.11.2007 > žádnej velkej árt> ja cekala kdo zacne s prepalem:)) nic proti ale nevim co je to za trend odsuzovat prepaly kor na BW...
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 24.11.2007 > termoska> ..pokud prepaly vadi celkove kompozici, pak se odsuzovat musi a mela bys to delat i ty! A neni pravidlem, ze na BW fotce jsou prepaly "povolene". Musis sama vycitit, kde ten prepal je k dobru a kde dela jen neplechu - jako tady.
<reagovat 
 termoska (Občasný) - 24.11.2007 > Leonardo> ale ale jeste nedavno to byla dokonala a vyvazena fotka ne :))) ja nevim asi na me dycha stara skola ale ten prepal se me libi..
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 24.11.2007 > termoska> :)
mno já naopak patřím mezi lidi, kteří prdí ve směru těch, kdo vytahujou přepaly za každou cenu :) (kdysi dávno, když jsem o tom věděl ještě večí kulový než teď, jsem se takhle taky dělával zajímavej ;)), jak ale píše Leonardo, je potřeba pouvažovat, kde přepaly vadí, kde ne ...
jak jsem ti ale psal, celkovej dojem z fotky u mě dobrej (kdyby na tom komukoliv záleželo :-D)
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 25.11.2007 > termoska> ..jsi nepoucitelna. Tak nevim, jestli ma cenu ti vubec neco psat nebo rikat. Vyvazena fotka a prepaly jsou dve ruzne veci. Myslel jsem, ze ti to dojde...nedoslo. Fotka se mi vyvazena zda. Co se tyka dokonalosti, zapremyslej sama nad svou fotkou. Zda se ti dokonala? Pokud ano, mas pred sebou jeste mnoho prace... p.s.: nechytej me za slova.. p.s.2: pokud se ti prepaly libi, je to jen z toho duvodu, zes to fotila ty a mas k te fotce jinej vztah. Nevsimas si chyb, protoze je nechces videt. Tak priste otevri oci a vetsi sebekritiku. A je to i o tom koukat na cizi fotky a hledat v nich chyby a ucit se. p.s.3: Uz jsi precetla mou knizku o fotografii?..jestli ne - styd se.
<reagovat 
 termoska (Občasný) - 25.11.2007 > Leonardo> Heej dobry dobry chapu...dyk vis ze mame jinej vkus :)) a co ty precet si uz moji knihu o kresleni?:)ja sem nerekla a ani si nemyslim ze je dokonala to me podcenujes to vyslo z tvych ust...jen vidim chyby jinde nez zrovna v tom prepalu..
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.3.2008 > jo, hezký, dobrej záběr
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter