Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Soutěže na Totemu
 > Soutěže na Totemu
 > Prázdninová fotka
 > Podzimní listí
 > Dým bramborové nati
 > Česká zima (poezie)
 > Česká zima (próza)
 > Česká zima (fotografie)
 > Česká zima (ostatní výtvarno)
 > Podzimní depky (poezie)
 > Podzimní depky (próza)
 > Podzimní depky (fotografie)
 > Podzimní depky (ostatní výtvarno)
 > MULTIdepky
 > Mé nejlepší dílo (poezie)
 > Mé nejlepší dílo (próza)
 > Mé nejlepší dílo (fotografie)
 > Mé nejlepší dílo (výtvarno)
 > Mé nejlepší dílo (grafika)
 > Mé nejlepší dílo (multimédia)
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - próza
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - poezie
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - foto
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - výtvarno
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - multimédia
 > MĚSTO (moře, kuře, stavení) - úlety
 > Podzimní depky 2 (poezie)
 > Podzimní depky 2 (próza)
 > Podzimní depky 2 (fotografie)
 > Podzimní depky 2 (ostatní)
 > Pod povrchem (poezie)
 > Pod povrchem (próza)
 > Pod povrchem (fotografie)
 > Pod povrchem (ostatní)
 > Soutěž - Doširoka otevřené (poezie)
 > Soutěž - Doširoka otevřené (próza)
 > Soutěž - Doširoka otevřené (fotografie)
 > Soutěž - Doširoka otevřené (ostatní)
 > Soutěž - Pojďte se chvíli bát (poezie)
 > Soutěž - Pojďte se chvíli bát (próza)
 > Soutěž - Pojďte se chvíli bát (foto)
 > Soutěž - Pojďte se chvíli bát (ostatní)
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Skica podzimní lásky
Autor: vic (Občasný) - publikováno 28.11.2007 (16:58:16)
 

Skica podzimní lásky

Olověná chuť čerstvě ukousnutého nehtu se mu pomalu vstřebala mezi myšlenky. V místnosti seděl sám. Zežloutlé listy podzimu poletovaly kolem něj. Sledoval jedinou věc. Chladná ocel před jeho očima v puse chutnala hůř než kdy jindy. Špičkou jazyka líbal železnou krásku možná už naposled.

Šedé betonové stěny znásilněné sprejem lemovaly kráčející postavu jako němé siluety minulosti. Cesta přes hlavní nádraží se jevila jako dobrý nápad. Obloha byla barvy dýmu. Ten dým stoupal z kanálů kolem. Bahno lepící se na jeho podrážky mísil s odumřelými listy a dočteným tiskem. Obličeje, které viděl okolo sebe, vnímal jen jako stíny. Ty stíny prosily. Prosily o sex. Jejich natažené ruce ho olizovaly jako injekci s drogou, po níž tak dychtily.

Na hlavním nádraží je všechno levné. Stačí zašustit někomu papírem před očima a máte všechno.

Dveře kabinky na jednom ze špinavých záchodků se rozlétly. Cinkot mincí ukončil tvrdou realitu předčasně. Stínové divadlo s nahým tělem zatuchlého nádraží zatáhlo svoji oponu ujíždějícím pantografem.

Tunel. V mastném vlaku si prohlížel čmáranice okem znalce. Viděl v nich svoje myšlenky. Viděl v nich myšlenky na zvracení. Deprese mu udělala z mozku kaši. Stále ji pojídal. Od té doby co ztratil lásku. Ta šeď ho vyžírala zevnitř. Byl jako schránka bez života a tunel stále nekončil.

Nekonečná noční můra uprostřed mdlé tmy podzimu. Listopad trhá z uschlých soušek poslední vytrvalce a hází je na hranici. I když už nebyl v rezavém vagónu, stále ujížděl podzimní krajinou, stále byl v temném tunelu bez konce. S pistolí v puse seděl uprostřed místnosti zafoukané podzimním listím. V ruce svíral negativ pošlé lásky. Chtěl z toho tunelu ven. Nebyl pak pro něj problém to zmáčknout.





Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 30.11.2007 > na mne je to až moc patetické...
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 2.12.2007 > Je to moc hezky podané,má to pěknou poetiku. O sebevraždě už jsem taky psala, je to smutné téma, navíc vždy trochu hypotetické, protože člověk, který sebevraždu nespáchal, nemůže nikdy přesně vědět, jaké pocity ten člověk v poslední chvíli má. Ale jak říkám, dobré, tematicky sem zapadající.
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 7.12.2007 > Vadí mi olověná chuť s navazující chladnou ocelí. Jinak hezky vykresleno Ale bylo by fajn, kdyby měl třeba depku z toho, že mu umřelo dítě, ztracená láska už je tak ohraná a patetická záležitost, že to ten text mírně shazuje.
<reagovat 
Ymy.po (Občasný) - 12.12.2007 >

je to takový...no....musim moc přemýšlet...a číst každý slovo.... jaak u poezie....


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter