Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Motýl z kolekce AK
Autor: Suzi A. K. (Občasný) - publikováno 24.4.2002 (10:19:25)
další ve sbírce>

Noční motýl

Představ si, že jsi noční motýl, ale ne černý nebo hnědý jako všichni noční motýli, ale krásně čistě bílý, úplně jiný než ti ostatní, kteří jsou tmaví, aby jim v té tmě nemohl nikdo ublížit, protože takhle je skoro nikdo nevidí, jenže Ty jsi bílý, zářivě bílý, takže v té tmě svítíš jako měsíc v úplňku na půlnočním nebi, jenže Ty nejsi měsíc, Ty jsi motýl a právě teď Tě někdo chytil v té tmě aby Ti probodnul srdce a přidal si Tě do své sbírky, protože jsi krásný, takže to je konec Tvých představ o nočním motýlu, jelikož ten motýl umřel, asi musel umřít, pro svou krásu.



Poznámky k tomuto příspěvku
Aquarius (Občasný) - 24.4.2002 > Nevim,to téma se mi líbí,ale chtělo by to trochu hloubky. A ztvárnění? Co to střídání 2. a 3. osoby? Přeci jen by tomu pomohlo rozdělení do více vět. Nemyslíš?
<reagovat 
Adonai (Občasný) - 24.4.2002 >
Body: 1
<reagovat 
Suzi A. K. (Občasný) - 24.4.2002 > Aquarius> Máš pravdu, že by to možná chtělo víc do hloubky, ale já píšu všechno tak, jak mě to zrovna napadá a nechci v tom dělat žádný úpravy, i když by to možná bylo lepší, ale připadá mi to pak takový umělý... Ta třetí osoba na konci je schválně, vychází z toho, že si toho motýla jen představuješ. A ta jedna věta byl záměr, i když možná nepovedený...
<reagovat 
Ema (Občasný) - 24.4.2002 > taky mi chybí hloubka a memyslím si, že když si po sobě přečteš text, kterej jsi psala automaticky hned tak, jak tě napadl a doopravíš ho, vynecháš nebo nahradíš např. opakující se slova nebo tomu přidáš něco na hloubce, že to zkýčovití, nebo to bude umělý. Pořád to bude z tvojí hlavy. Jinak myšlenka hezká. vážně :)
<reagovat 
čtenář Katka - 24.4.2002 > tan konec mi prijde dost jednoduchej na to,jakou to melo na zacatku hloubku
Body: 1
<reagovat 
Suzi A. K. (Občasný) - 24.4.2002 > Tak jo, dám na vás a zkusím to trochu promyslet, i když teď už asi těžko vystihnu tu náladu okamžiku, kdy jsem to psala. A doopravovat to - to je těžký, protože když píšu, je to většinou z deprese nebo když je mi vážně do breku, takže to prostě napíšu a pak už o tom nechci přemýšlet, protože to už by mi nepomohlo, spíš naopak. Můj problém je taky právě v tom, že mám občas bezvadný nápady a zajímavý myšlenky, ale můj talent ztvárnit to tak, aby to mělo nějakou hodnotu, ten už tak bezvadný není... :-(
<reagovat 
Čtenář - 24.4.2002 >
Body: 3
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 25.4.2002 > Mně se to moc líbí, i s tou jednou větou, i s tím střídáním 2. a 3. osoby, zvláště ty osoby bych sám tak dobře nenamíchal. Ta třetí osoba bych skoro řekl, že je to nejlepší, co tomu tu hloubku dává. Poslední dobou jsem neznámkoval, ale tady musím a nebojím se toho, že se pletu.
Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 27.4.2002 > Mně se to líbí, tak jak to je napsaný a myslím, že žádnou úpravu to nepotřebuje, protože je v tom velká síla myšlenky, a tak jak je to napsaný, tu sugesci ještě podporuje, nějaké úpravy do jiné formy by to jen strhly jiným směrem, nech to tak syrový, jako to z tebe vypadlo, takový je i život a tohle hloubkou života krásně dýchá.
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 27.4.2002 >
Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 27.4.2002 > Ještě úsměv, jsem zapomněla :))).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter