Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Religere
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 15.12.2007 (21:10:56)

 

                                                                      

undefined

            

                                                                                            

                                                                                                                  



Poznámky k tomuto příspěvku
Petr Vaněk (Občasný) - 15.12.2007 > pěkný slečny
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > jedna je mladší a rozumnější...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Proč je to tak důležité, kdo to je, jako to, co jsem spojem a prolínáním chtěla vyjádřit...
<reagovat 
Zámotek (Občasný) - 15.12.2007 > Stabat mater dolorosa
iuxta Crucem lacrimosa,
dum pendebat Filius.


Cuius animam gementem,
contristatam et dolentem
pertransivit gladius.


O quam tristis et afflicta
fuit illa benedicta,
mater Unigeniti!


Quae maerebat et dolebat,
pia Mater, dum videbat
nati poenas inclyti.


Quis est homo qui non fleret,
matrem Christi si videret
in tanto supplicio?


Quis non posset contristari
Christi Matrem contemplari
dolentem cum Filio?


Pro peccatis suae gentis
vidit Iesum in tormentis,
et flagellis subditum.


Vidit suum dulcem Natum
moriendo desolatum,
dum emisit spiritum.


Eia, Mater, fons amoris
me sentire vim doloris
fac, ut tecum lugeam.


Fac, ut ardeat cor meum
in amando Christum Deum
ut sibi complaceam.


Sancta Mater, istud agas,
crucifixi fige plagas
cordi meo valide.


Tui Nati vulnerati,
tam dignati pro me pati,
poenas mecum divide.


Fac me tecum pie flere,
crucifixo condolere,
donec ego vixero.


Iuxta Crucem tecum stare,
et me tibi sociare
in planctu desidero.


Virgo virginum praeclara,
mihi iam non sis amara,
fac me tecum plangere.


Fac, ut portem Christi mortem,
passionis fac consortem,
et plagas recolere.


Fac me plagis vulnerari,
fac me Cruce inebriari,
et cruore Filii.


Flammis ne urar succensus,
per te, Virgo, sim defensus
in die iudicii.


Christe, cum sit hinc exire,
da per Matrem me venire
ad palmam victoriae.


Quando corpus morietur,
fac, ut animae donetur
paradisi gloria. Amen.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Zámotek> nejlepší je ta část z hymnu-"tělo zemře..."
<reagovat 
 Zámotek (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> mě se děsně líbí,jak Washingtonskej sbor zpívá Fac ut portem christi mortem a zní to,jako by zpívali Fuck! :D
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 15.12.2007 > já jsem z toho rozpolcená....
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > wandalka> to byl účel, kterou ze stran si vybereš nebo si necháš oboje...
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 15.12.2007 > ale víc se mi zvýrazňuje ta spící
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > wandalka> pak jdeš po stejné cestě jako já...vidíme, co chceme vidět, vybíráme, dělíme, neumíme si ponechat oboje, nevybírat...
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 15.12.2007 > nejdu, ale spím po stejné cestě....já jsem ráda, že občas vidím, co chci vidět....oboje někdy nemůže spolu žít...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Nu, já mám nejraději Ruhe sanft...to je zcela jednoznačné, na patřičných místech.-)
<reagovat 
 Zámotek (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> no já sice proti němčině nic nemám,ale na tyhle duchovní věcičky mi ta latina sedí mnohem víc...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Zámotek> včera jsem slyšela překrásnou církevní němčinu, do hemžení varhan, překrásné...Třeba Requiem od Mozarta, to je panečku libá latina...
<reagovat 
Admar (Občasný) - 15.12.2007 > holky pěkný pěkný, ale beru to pouze jako upevňování kultu osobnosti :-D z nějakýho dejme tomu "řemeslnýho hlediska" je to děs
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Admar> Upevňování kultu osobnosti??? Kde vidíš tu Osobnost??Mým záměrem bylo demonstrovat provázanost protichůdného...To, co nás spojuje...to je ten přechod...Dívky jsou to náctileté, už ale trochu vyrostly, ale moudra stále nepobraly, někde se stala chyba...
<reagovat 
 Admar (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> trochu v tom vidim, možná podvědomou potřebu ukázat světu jakže ta literátka vlastně vypadá, třeba něco jako když emet fotil svoje krásný vlásky u pívka, nebo když stanislav s gustem fotí sebe na každym rohu,vlastně mi to ani nevadí..... ale třeba jsem úplně mimo, v tom případě se omlouvám.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Admar> ha,ha, literátka, kde ji vidíš, v té fotce? Ty asi nevíš, jak vypadám, že...
<reagovat 
 Admar (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> ale no tak :-D
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Admar> jedna má občanku dva roky, druhá právě udělala maturitu...
<reagovat 
 Admar (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> takže ty prohlašuješ že ani jedna z nich nejsi ty? ano? :-) já si myslím že jsi obě
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Admar> podle čeho to můžeš říci, chci důkaz a indície...
<reagovat 
 Admar (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> janele ty jseš magor, mááágóoor, pravděpodobně v tom dobrym slova smyslu, ale někdy by člověk skoro pochyboval :-)) důkaz? důkaz místo slibů?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Admar> tak, která se zobrazuje tobě více? Nebo obě stejně...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Admar> důkaz místo slibů? Komu a co...Sociologický průzkum, jak klamou oči, tak která...kterou vidíte více, pane?
<reagovat 
 Admar (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> více ta jako spící janele :-D
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Admar> Bohužel, také jdeš tou špatnou cestou jako já...Dokud se tu nedočkám, čeho se dočkat chci, v odpovědi, budu se ptát...myslím, že dílo je zcela jednoznačné a přesto všichni dělí...
<reagovat 
 Admar (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> co se dá dělat, to je to co mě na tobě děsí, to že je něco podle tebe zcela jednoznačné, jenže ono nemusí nemusí, no nic jdu si po svých a omlouvám se mám v profilu muže ale jsem žena, opravím.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Admar> Ale vůbec to není jednoznačné, ale nechci, aby mi to tu někdo zkazil tím, že se bude ptát, zda jsem nebo nejsem ta na obrázku, jde tu teď o něco jiného, jinak to tu všichni nazvou upevňováním kultu osobnosti...a v čem je důležité, co máš za pohlaví v profilu?.-)My se známe??
<reagovat 
 Admar (Občasný) - 15.12.2007 > Janele z Liků> Nazýváš mě panem tak asi tak, ne neznáme se, sorry janele, ale teď bez řečí, pokud to teda není upevňování kultu osobnosti a je to dílo, tak je to špatný, nehezký barvy, špatná kvalita, dělal to každej atd. pro mě to naprosto nefunguje.
Body: 2
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 15.12.2007 > Admar> Není to upevňování osobnosti, zkouším minimalismus, podařilo se mi trefit tváře do průniku, jen jsem si trochu hrála, kdysi, ale dílo je taková bilance-světla a tmy v nás...polarity...co chceme a nechceme vidět, jak vybíráme, preferujeme, přestože je to jedna a táž osoba...jak se lidé ptají po jménech, tvarech, stáří, ale to skutečně důležité, málokdo vidí...Děkuji za komentář...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 16.12.2007 > pěkný slečny, jsem napjat, zda se pod tím Frňákovníkem nakonec sejdou...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.12.2007 > Emmet_RAY> Frňákovník? To ony mají bambulky, prší jim do nich, ale nebudu přeci hanět vlastné rodinu...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 16.12.2007 > Janele z Liků> BTW: nerozděluje mne to vůbec, podle mne zobrazení harmonického celku, který někdy rádi chceme vidět odděleně, jehož souznění si mnohdy nepřipouštíme... (Když už si tak vesele tvořím metafóry dle svého.)
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 16.12.2007 > je to o rozpoložení duše...tak to vnímám já
<reagovat 
anae (Občasný) - 16.12.2007 >

procitání ducha, duchovna? dlouhá cesta bezesporu (co to máš na té šňůrce na krku - jsem jen trochu zvědavá :-)


Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 16.12.2007 > ano, ano, co to máš na té tkaničce, na krku na té tkaničce?
<reagovat 
 AdMa (Občasný) - 16.12.2007 > wandalka> ...to bude jistě nějaké písátko...okrasně pohotovostní .)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.12.2007 > wandalka> jde o drúzu křišťálu, roky ji ta dívka nosila na krku, jednoho dne , sama od sebe praskla, vím-i na jakém místě, ale zde to není vhodné psát
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 16.12.2007 > Janele z Liků> 

každý materiál se jednou opotřebuje...bohužel vždy, když to co nejméně čekáme....praskáme a praská nám to.....a já si na to nemůžu dát ani práska....pač jsem přestala kouřit, už zase....


<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 16.12.2007 > Janele z Liků> je ale pravda, že když se na tu fotku podívám, tak jako kdyby to bylo pokaždé poprvé...to mě fascinuje
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 16.12.2007 > Tu košili ze lnu má ještě doma, je už tak teňunká, zažloutlá,malá, ale miluje ji, zažila v ní šťastné chvíle...a ten křišťál-jí praskl ve spánku, na hrudi, probudila se a sypaly se jí střepy, ale asi to bylo tím místem-kde to prasklo...
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 16.12.2007 > Janele z Liků> to byla tenkrát tak malinká? když už je ta košilka tak malinká? byla to ještě holčička malá?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 16.12.2007 > wandalka> pračka je zkázou lněných nití, košil...ale nebude to jenom jí.-)
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 16.12.2007 > pračka by tímto způsobem mohla tedy zmenšovat i smutek,úzkost a bolest, ne? jen vybrat ten správný ariel...
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 16.12.2007 > mně připadá, že ta spící říká té bdící "nech to už být!"
<reagovat 
odhlavykpate (Občasný) - 16.12.2007 > prijemne prolinani :O)
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 18.12.2007 > ..sní o tom, co by si chtěla nechat zdát. Obě proto působí celkem šťastně. Milé.
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 16.12.2007 > Chybí mi ta bojující. :)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 18.12.2007 > Damika> Milá, ty dvě se uzavřely před světem (ego se nažralo, teď mu skromně stačí aspoň spát a procházky, nač svítit vně, nyní to spíše brzdí), se strategiemi, akčními plány, seznamy literatury,otázek,zatím jen na papíře, červený inkoust čmárá a dere do řádků,dnes jsme zadávily zase jednu velkou zápočtovou slepici (byla ekologická), přežijeme-li do února veškeré bitvy, pak přežijeme již vše...Pokud vybijeme celý kurník, což se nám trochu ztížilo s tím, že jsme předčasně rezignovaly, a nyní jsme se sebezáchovně vzkřísily a topíme tak, že se nám červenají tváře, pak poupravíme o sobě mínění...Hodně pírek ještě poletí vzduchem, budeme si kousat do tlap, aby z nutnosti nešahaly po něčem sladkém, zábavnějším, lacinějším...v cílové rovince se dělá nejvíce chyb...AspoŇ to zkusit, ikdyž se nepovede...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter