Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pole
Autor: stínostín (Občasný) - publikováno 19.12.2007 (10:29:51)

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
zanzule (Občasný) - 19.12.2007 > taky se mi to nelíbí a ani (raději) nepátrám proč .. ;x))
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 19.12.2007 > zanzule> já zase nepátrám potom proč si se nevyjádřila třeba k předposlední publikaci... nebo k jinej mém publikacím...
"lidé jsou pruhlední" jako voda a u tohoto přispěvku který je opravdu slabí se to projevuje... chytnou se uplně něčeho jného něž hodnotit příspěvek... cao Bella at to není stejné...
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 19.12.2007 > STM> hele šmudliku - však třeba ještě kouknu ;x)
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 19.12.2007 > zanzule> se nemyji.. no aco... však se v zimě nepráší
<reagovat 
krzka (Občasný) - 19.12.2007 > ja mam rada uplne obycejne fotky...tady na tehle neco je-nemuzu rict jestli me polozila naq kolena ,protoze to asi ne, ale neco v ni pekneho je!!!na Periskopove fotky reknu:ze jsou opravdu pekne(ted si moc nebudes myslet doufam:-))ale na muj vkus uz z nich necitim tu originalitu(opet muj nazor....)!!!!tak jak napsal STM:nejsem zadnej fotograv,ale proste me to bavi....tohle je presnej pripad i me osubky...samo ze jsem rada za kazdy komentar a radu kterou dostanu,ale taky jako autor si fotku budu obhajovat,nebo je to spatne????
<reagovat 
Rapture (Občasný) - 19.12.2007 > nelibi
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 19.12.2007 > ta fotka je svým způsoben silně provokující...připadá mi spíš symbolická než ,že by měla zobrazovat realitu..ale každý máme jiné vidění světa.
<reagovat 
krzka (Občasný) - 19.12.2007 > Mbonita:presne tak jak rikas..proto sem nebodovala pouze rekla svuj nazor....:-)
<reagovat 
damika (Občasný) - 19.12.2007 > Při letmém pohledu na náhled jsem nejdřív myslela, že půjde o něco  jako Bajkonur z dálky. Námět mi připadá dost dobrej, ale středový umístění nee. Pole by podle mě mělo být hodně ostrý. Kostel fajn...šedá mi k němu sedne. Jen názor laika. :)
<reagovat 
skold (Občasný) - 19.12.2007 > mně osobně by se to líbilo takhe (atmosfericky) -http://funkyimg.com/viewer.php?img=75939196635_3_Edited.jpg
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 19.12.2007 > pro mě má tahle fotka výraz - kdybych hledala nějaký vyjádření smutku, jak ho znám já, našla bych ho možná zrovna tady - dokonce i ty zdánlivý technický nedostatky hrajou dohromady s atmosférou, tohle bych klidně mohla mít na zdi
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 19.12.2007 > Měním názor...možná to středové umístění je přesně tak, jak má být...nevím. Bylo by fajn, vidět to ještě z jiného úhlu.
<reagovat 
pilgris (Občasný) - 20.12.2007 > rozjela se tu celkem šílená debata, Vánoce se blíží, podrážděnost graduje.....ale mě ta fotka dostala, je originální a cítím z ní atmosféru..proč by nemohla být věž na středu? Člověk jde širým polem, kolem pustina a najednou se na obzoru objeví spása......:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 20.12.2007 > ..nějak to emotivně oslovuje....rozlehlá samota..., tak pro mě dobrý..
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 19.12.2007 > proboha, proč je to takový upečený a šedivý??? a proč ta věž, když už, není přesně na osu? :-(
Body: 1
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 19.12.2007 > Periskop> klidně se vybreč rád ti nastavím rameno...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 19.12.2007 > STM> proč bych brečel? ty si autor, né já...
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 19.12.2007 > Periskop> protože normální kritika zní: věž není v ose, je to šedé a plakání tak to: proč to neníí takové nebo makové...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 19.12.2007 > STM> pokud někdo publikuje takhle odfláknutou fotografii... potom je, dle mého názoru, otázka proč zcela na místě...
čekal bych, že autor bude mít nějaké vysvětlení... že prozradí co mi uniklo... pokud tomu tak není... je to prostě jenom odfláknutá fotografie s příslušným bodovým ohodnocením... howgh...
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 18.12.2009 > stínostín> že ty jsi zrovna příklad normálního kritika :-), řvoune. Z tebe víc než z jiných lidí čiší nenávist ke všemu co ti není blízké. Za fotku dávám jedna, na to, že je to architektura a krajina sis nepočkal ani na o trošku lepší světlo a celé je to odfláknuté. Věž mohla být vysunutější aby byly vidět okna celá nebo aby pole bylo na první třetinu v předním plánu a věž na střed ve druhé třetině. Tohle je... ošklivé.
Body: 1
<reagovat 
 stínostín (Občasný) - 19.12.2007 > Periskop> proč si tedy nedáš tu práci a neptáš se pak 90% publikovaných věcí... proč sem ty sračky davájí... protože ne všichni publikují tak perfektní věci jako ty...
(máš zajimávou filosofii jednou na závěr použiješ latinu od Mistra Jana Husa a podruhé indiány z Ameriky... sem se mlátil smíchy! tak už jse se dlouho nezasmál! "Adios Amigo" at to máme pestřejší)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 19.12.2007 > STM> ale ptám se ptám... a občas se i něco dozvím... někdy to je docela poučné...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter