Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kapitol
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 19.12.2007 (14:36:21)


 hermit (Občasný) - 19.12.2007 > marsyas> básnička jest bez komentáře, jako by byla od někoho jinýho než moje, popud k básničkám obecně je u mě jako u většiny obsažen v psychické (in)disposici vyjadřovat se pomocí můstků a chodbiček a totéž pak vyjádřit jinak i obecně srozumitelně; leč básničky komentovat nemůžu, to už by ani pro mě pak neměly smysl, nehledě na to, že já sám někdy (už) po těch letech nevím, proč jsem přesně napsal, co jsem napsal. ale trvám si na tom furt. :-))
vím, že je tam něco zašifrováno, a vím, že už jsem zapomněl šifrovací kód, ale vím, že tam určitě (i když třeba jen pro mě, možná) něco je. proto mě to pořád baví, bloudění po stezkách možných smyslů.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli hermit
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter