Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 3.5.
Alexej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Před vánocmi
Autor: Raimund (Občasný) - publikováno 21.12.2007 (20:34:10)

Tučňáků plné kozervy lákají

mám je rád

 

ryby masa jemného

jsou zlatým hřebem stromečku

až zazvoní

 

 

Ježíšku, čím mne oblažíš?

 

 

 

 

Pendrekem.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
marsyas (Občasný) - 21.12.2007 > dám ti dé, i když to ježíšek nedělá
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 21.12.2007 > drsný ježíšek:-)))))))))
Body: 5
<reagovat 
holger (Občasný) - 21.12.2007 >

 Ježíšek je v dnešním pojetí svině. Ruinuje rodinné pokladny, zvyšuje hladinu cholesteroru, učí lhát rodiče i prarodiče. Ještě že o tom, chudák, nemá ponětí. ÷))

 

 A tady máš něco pod stromeček.


Doporučil 
<reagovat 
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > "vánocmi" je barbarství. - jinak prvoplánové.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 22.12.2007 > kygiss> 

Prvoplánové..s plány se tady pohazuje při poznámkách často, mohl bys mi, prosím vysvětlit odborně o co se jedná?


<reagovat 
 kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > Raimund> ne. myslel jsem to zcela v obecném smyslu, a asi to opět nebylo nejlepší slovo (zdá se, že mám s kritikou tvé poezie nějakou speciální obtíž :). možná jsem měl spíš na mysli, že psát dnes o Vánocích automaticky háže takový ten postoj "to-je-hrozné-jak-nám-ten-konzum-ty-Vánoce-úplně-zkazil!", a potom je varianta a) seriózně tragická, b) ironicky zhnusená. pro mě je to spíš fejetonistické téma.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 22.12.2007 > kygiss> Ano téma a jeho sezónní zpracování.A co  tak dotek sezónního zpracování s nabalením zjevů primárně  nesouvisejících?Co si  máš myslet o talentovaném básníkovi, který si plete tuňáka a tučňáka:-) A hnedlemnedle jsi provázen uličkou odlehlejší, poněvadž jsem již téma tučňák-tuňák kdysiy zde provozoval..A tak a všelijak:-)
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 22.12.2007 > kygiss> P.S. A´t se tématem fejetonu stane prvoplánovost, druhoplánovost ...x-plánovost v poezii.Možná bys to zmáknul, já na to nemám:-)
<reagovat 
 kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > Raimund> Právě proto bych báseň na tohle téma raději nepsal. A ten tučňák-tuňák - to jsem zmaten... takže to nebylo schválně? Už už jsem k tomu chtěl poznamenat něco ve smyslu "trochu triviální vtípek" (mmchdm. v naší rodině již zcela zažitý, tak možná i proto), ale pak jsem nechal zvěř plavat. Nemusím kritizovat všechno, co se mi hned nezdá, že?
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 22.12.2007 > kygiss>  ach jo, trefa Láká mne, poslednín dobou, dětinský pohled.
<reagovat 
 kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > Raimund> To naprosto schvaluju. Já to mám rád. Před časem se tady diskutovalo o údivu až vyjevenosti v poezii, a podle mě ten jakoby-dětský pohled na svět je základ. Já bych to spíš nazval "vědomí nesamozřejmosti věcí". Akorát člověk ne vždy všecko hned trefí, to je jasný.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter