Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
---
Autor: etina kopr (Občasný) - publikováno 29.12.2007 (11:57:50)


Poznámky k tomuto příspěvku
sempull tampush (Občasný) - 30.12.2007 > já ti nevím, no... téhle fotce chybí především nějaký zajímavější světlo, na obloze šedo, na hladině tma, nikde nic, nic se neděje, unylost
jen po pocitu - portrétní orientace mi tu přijde úplně špatně, po kompozici pátrám
<reagovat 
 etina kopr (Občasný) - 30.12.2007 > žádnej velkej árt> klidek v posmourne atmosfere, tos vystih
portretni orientace- opravdu nemam paru, co mas na mysli?
o kompozici asi taky bude nejaka teorie, ze. ja si pod tim predstavuju rozmisteni objektu- vec osobniho (estetickeho) citeni,
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 31.12.2007 > bataka> portrétní orientace = je to focený na výšku :)
<reagovat 
 etina kopr (Občasný) - 1.1.2008 > žádnej velkej árt> jo aha, a to je spatne? je to uzsi zaber, tak aby tam nebylo vic objektu, nez jsem chtela-ktere by se objevily pri foceni na sirku- a to je jaka orientace? .. me fakt priucis :) O kompozici uz jsem si precetla kratky clanek, zadala i ´portretni orientace´, ale nic , mozna to chtelo jinak formulovat. (.. ty me teda uplne motivujes k sebevzdelavani ;))
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 2.1.2008 > bataka> Mno ono se to odvíjí od typickýho použití: portrét se nejčastěji (ale ne výlučně) fotí na výšku, proto "potrétní". Na šířku se zase fotí typicky krajina - orientaci fotky na šířku se podle toho říká "krajinářská". I krajina se dá fotit na výšku, samozřejmě, krajinnej detail třeba, ale člověk musí vědět, proč to dělá, obecný pravidlo na to asi neexistuje, řek bych, že je to spíš o citu a zkušenostech. Třeba na tvou "odrazovku" se orientace na výšku obecně docela hodí, tady to ale vnímám stísněně, přijde mi, že jestli ta scéna měla jakýkoliv pohyb (přece jen jsou to lodě, plavidla, od těch se pohyb očekává, i když jsou zrovna ukotvený :)), tak tou orientací na výšku jsi ho zrušila, loďky jsou v tom uvězněný s natlačený u pravýho kraje, nad a pod nimi zbytečně moc prostoru, na kterém se nic neděje (je to jen můj pocit a názor, někdo učenější by mi možná řak, že plácám nesmysly, ale já ten dojem prostě mám, no :)), ta mrtvolnost je navíc podpořena celkovou tmavostí a "šedivostí" fotky, to už jsem zmiňoval dřív. Pokud tedy šlo o odrazy, asi bych řezal ještě víc, aby se staly ústředním bodem fotky, pokud šlo o atmosféru toho místa, pak bych já osobně asi volil spíš fotku našíř.
No... já ale hlavně nejsem dost povolanej k tomu, abych tu dával rozumy, jsem jen samouk a mírně pokročilej cvakal :), řídím se spíš pocitem než čímkoliv jiným. Pošlu ti do zpráv něco, čím se můžeš za dlouhých zimních večerů probírat, knížek o základech fotografování se dnes prodává taky spousta, pokud budeš mít zájem se do toho víc dostat, určitě si vybereš.
<reagovat 
 etina kopr (Občasný) - 3.1.2008 > žádnej velkej árt> dekuju!, urcite poctu.
tady todle jsem dala do kategorie ´zatisi´,coz pro me vystihuje, ze se na obrazku nic nedeje, tak jej taky vnimam, i ze je ponury. odpovida i atmosfere pri foceni. celkove to misto bylo pod mrakem, ale venku je vzdycky nejaky pohyb, ze- pr. kolem krouzili velci racci, poposedavali ve stejnych ´ bdicich pozach´, jak je i to mestecko ma ve znaku...ponure (pocasim), ale ne stisnene, ani depresivne, ani hororove :)spise vlastne vzdusne a dynamicky. ale tento vysek nehybny, no.
..co jsem sem dala je, jak bylo vycvaknuto, nemam prozatim ani cim rezat, sak ale s nejakymi experimenty iste casem prijdu :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 25.4.2008 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter