Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...ecce canis...
Autor: danuwaanalihi (Občasný) - publikováno 2.1.2008 (22:38:19)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janele z Liků (Občasný) - 2.1.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 2.1.2008 >
<reagovat 
danuwaanalihi (Občasný) - 2.1.2008 > nemohol som z nej spustit oci... skoro som siel za nou, aby som zistil kam...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 2.1.2008 > danuwaanalihi> Kdo si ale koho zabalil? Pes babičku nebo babička psa?
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 2.1.2008 > Janele z Liků> to sa asi neda velmi rozdelit... ti dvaja boli spolu akosi samosebou...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 2.1.2008 > Vše důležité má s sebou...
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 2.1.2008 > Janele z Liků> nejsem si tím tak docela jistá ..
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 2.1.2008 > jinak - z fotky je mi smutno, smutný moment ..
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 3.1.2008 > byla by to asi skvělá fotka, kdyby byla ostřejší
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 3.1.2008 > žádnej velkej árt> ...vlastně, já ani nevím, to, že je neostrá, ji dodává nějaký kinofilmový kouzlo, nebo co...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.1.2008 >
Body: 2
<reagovat 
Boža (Občasný) - 3.1.2008 > krásná momentka. Samota dvou uprostřed moře lidí.
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 3.1.2008 >

....třeba byla zrovna šťastná...každý neprožíváme štěstí zrovna s úsměvem na tváři....nemusí to být pravidlo......možná, maj se spolu, někam jedou...možná je jim dobře....když se mi to bude líbit, tak co? je samota umění? "krásná momentka, samota dvou uprostřed moře lidí"......to mi nepříjde moc košer, a navíc, když jsou dva, není to samota.....souhlasím s Janele....že vše důležité má s sebou....

 


<reagovat 
 Boža (Občasný) - 3.1.2008 > wandalka> Krásná momentka - to bylo myšleno, že autor je tak vnímavý a všiml si, stálo mu za to tuto dvojici vyfotit . A samota není umění, jen je dobře když není nucená. Já jsem moc ráda sama ale taky se ráda spolčuji s těmi se kterými je mi dobře.A když to tak vezmu kolem dokola vlastně nikdy nejsem sama, protože mám doma 3 čtvernožce a dva dvounožce:)))) Takže já samotář od narození ji musím hledat programově. Tak věřme, že ta dvojice je šťastná a jen odpočívá :)
<reagovat 
anae (Občasný) - 3.1.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 3.1.2008 > technicky je to vskutku zprasené, skoro bych řekl, že je to focené telefonem... otázka zní, je téma natolik nosné, že podobný nedostatek snese? ... navíc, ta variace na americkou vlajku a víceznačné slůvko smashing posouvají celý snímek do oblasti sociální satiry... ať už chtěně či nechtěně... k tomu ještě "ecce canis" odkazující na "ecce homo" a asociující potažmo (alespoň mně osobně) "homo homini lupus"... summou, tonu v rozpacích a body dodám až vylezu na břeh...
Doporučil 
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 3.1.2008 > Periskop> dokážu si dost dobře představit, že má v rukou místo psa pušku....
<reagovat 
damika (Občasný) - 3.1.2008 > Němcová 21.století.
Doporučil 
<reagovat 
nohome (Občasný) - 3.1.2008 > je mi z toho smutno  velmi emotivni
Body: 5
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 3.1.2008 > jjason> ... je sama (se psem). a to rolexky nevynahradej. mam takovou tuchu ze to poznas...
<reagovat 
Dani (Občasný) - 4.1.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.2.2008 > jo, jo, trochu přiostřit a pak bezva
Body: 4
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 10.1.2008 > vracím se, paní má jen jednu rukavici, tak si ji přendává, když je jí moc zima, dá ji zase na tu druhou, ten detail mi utkvěl v hlavě...Bezmoc ze ztráty rukavice, když zůstane jedna, která už není do páru, je příliš lehké koupit si další dvě...
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 11.1.2008 > Janele z Liků> :) to si ma skutocne prekvapila, ze si sa vratila. vacsinou sa to po tom navale komentarov odmlci navzdy... som rad, ze ta to oslovilo...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 11.1.2008 > danuwaanalihi> Já se vracím, mě proces narůstání a chrlení děsí, jsem dětinská, všímám si titěrných detailů a jimi se těším v normálním životě, viděla jsem nedávno dědu s kočárkem, vezl psa s omotanou tlapkou, měl strach, aby si hafan nezlámal ještě druhou. Určitě byli stejný ročník.-).Naše teta má přesně takového psa jako ta stařenka na fotce, jednou ho vykoupala a od té doby je olýsalej, vypadaná místa. Můj otec měl kdysi psa Štěka, jednou ho nechali babičce na hlídání a fouska přejela tramvaj. K nám na zahradu chodil krást ovoce husky se zlámanou nohou, jednou taťka griloval a ten pes se vřítil samým hladem přímo do ohniště...Na psí ošklivce s předkusem máme s otcem slabost, podle mě byl v minulém životě vlčák.-).Paní, která nám dává zavařeniny za oblečení pro děti má tři psy, jeden je hluchej, druhej slepej, spí v kotelně, zaprášení a bez tvaru...a třetí se jmenuje Vlček a když mu řekneš, ať dělá, že je mrtvej, tak to dělá tak věrohodně, že začínáš mít o něj strach...Já si už se psy užila, panečku, když mi zdejchl jeden, který se mnou bydlel na privátě a byl majitelky...ten pes si ze mě dělal srandu, honil mě přes pole, sídliště, až ta potvora nakonec pokorně a vylítaně čekala před vchodem---Psice, o které je jedna z mých básní, vypadala hodně podobně, jen se pak ke stáru zvrtla její linie, holt vesnická strava a zasloužilá matka...
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 2.3.2008 > Janele z Liků> ty si proste tiez na tie socialne pripady... domov by som si vzal jedine zatulaneho psa, ktory by si ma nasiel :))
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 2.3.2008 > neříkej to nadvakrát, nás si bohužel vyhlídl zmlsanej kocour
<reagovat 
 danuwaanalihi (Občasný) - 3.3.2008 > Janele z Liků> klidne to reknu... jedneho som videl vo Fatime ked som nou prechadzal... Vela nechybalo a pasujem ho :)) Blbe bolo, ze som letel... Inak by uz asi bol moj... Mam ho kdesi na fotke. Fotka je nahovno... :) Ale spomienka...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter