Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mona 2
Autor: Magid (Občasný) - publikováno 6.3.2008 (00:39:52)
A4


Poznámky k tomuto příspěvku
zxy (Občasný) - 6.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
butch (Občasný) - 6.3.2008 > ty blázne, zase retro.
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
island (Občasný) - 6.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Nikhisek (Občasný) - 6.3.2008 > Ten motýl na těch nohou mě tam taky nesedí ,ale jinak líbí ..
Body: 4
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 6.3.2008 > mně se ten její věk taky moc nezdá.....navrhuji to přejmenovat na "pubertas tarda"
<reagovat 
vlad03 (Občasný) - 6.3.2008 > skvele
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 7.3.2008 > hups..
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.3.2008 > bez motýla raději, fotka jinak pěkná, děvče má jakoby nasazenou starší hlavu jiné osoby...dostalo by to jiný rozměr a bylo by ,pro mne alespoň, nějak...nemůžu najít slovo... přístupnější, stravitelnější.4-5 
<reagovat 
usadlo (Občasný) - 6.3.2008 > bych toho motýla umistil jinam, divcina je na muj vkus prilis hluboko pod zakonem :(
Body: 1
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 6.3.2008 > usadlo> na tohle divcina rozhodne pod zakonem neni - jde o to, v jakych pozicich je jaka vekova kategorie zobrazovana. Je pod zakonem pro neco jineho. toto zobrazeni je naprosto v poradku.
<reagovat 
 Boža (Občasný) - 6.3.2008 > Lumiik> asi jsem hodně natvrdlá a přestárlá, takže tomu nerozumím, ale byla bych ráda kdyby mi někdo vysvětlil co tím chtěl umělec říct. Nejsem puritán podotýkám, líbí se mi pěkně nafocené nebo namalované akty které něco říkají. Co ale říká tato montáž - možná motýl cudnost, ale proč je tam ta holčina vystavena jako na pranýři a taky se tak tváří. Omlouvám se ale nevidím v tom nic co by potěšilo oko. Pro mně to je jen nafocena nahota na efekt. Snad kdyby měla jiný postoj, možná takto ne. Je to můj názor a ráda si přečtu názory povolaných.
<reagovat 
 usadlo (Občasný) - 7.3.2008 > Lumiik> nekdo by s tebou mozna polemizoval, ja nebudu. Chtel sem rict ze mne se ta fotka nelibi, neb ve mne akty malych holek (mozna neni mala, ale vypada tak) evokujou spis neprijemny pocity. Ostatne se mi nelibi vetsina Drtikolovych fotek, takze asi tak :)
<reagovat 
 Magid (Občasný) - 6.3.2008 > Boža> abych vás uklidnil milá Božo toto je fotka od Drtikola co byste chtěla pro potěchu oka nahého chlapa ?tak to musíte na jiné stránky...to je vše co vám tím chtěl umělec říct...
<reagovat 
 Ymy.po (Občasný) - 9.3.2008 > Boža> 

obraz tě přece nemusí těšit... obraz tě může nasrat.....nebo znechutit.......

viděla sem už dost skvělých děl..ale nemůžu z hlavy dostat jeden ´´naprosto šílenej´´ obraz z NG kterej se jmenuje -Nemá mě rád..... je opravdu tak nepochopitelně šílenej.... že ho budu muset ukrást..... a vomlátit si ho o hlavu..... ....

:-) neboli..umění by podle mě mělo lidi nutit hrabat se v sobě....;-)

filozofie obrazu... = filozofie člověka


<reagovat 
 Boža (Občasný) - 7.3.2008 > Magid> Tak to jsi mně teda uklidnil:)))ale zřejmě jsi nepochopil na co se ptám. Každopádně děkuji za odpověď, ale prosím ty nahé chlapy mi nepodsunuj - myslím že v mém věku už neobjevím nic nového a mé oko s uspokojením raději spočine na nějakém krásném obraze nebo jiném díle kohokoliv kdo má snahu něco krásného vytvořit.
<reagovat 
 Boža (Občasný) - 9.3.2008 > Ymy.po> Možná jo, nevím ,ale já asi v umění hledám něco co mně potěší nebo vyprovokuje k zamyšlění. K znechucení nebo nasrání je toho v životě denně tolik že nemám potřebu to ještě vyhledávat. A taky co se mi nelíbí přecházím - necítím se na to kritizovat - jsem opravdu amatér. Ale tohle mně asi znechutilo. Pokud by ta dívka byla dospělá, je to její volba a může to být zajímavé. aLE V TOMTO PŘÍPADĚ no asi se nevymáčknu tak aby to bylo pochopitelné a tak tuto debatu uzavřu. Jinak souhlasím s tvoji poslední větou:))))
<reagovat 
 Tomas Prchal (Občasný) - 9.3.2008 > Boža> Krása nemusí být krásná.
Body: 5
<reagovat 
 Boža (Občasný) - 9.3.2008 > Towasch> Naprosto souhlasím a nikdy jsem netvrdila nic jiného :))))) Asi to neřeknu jak to cítím. Mám ráda obrazy které mají v sobě fantazii, nebo originalitu ať už v barvách nebo provedení ale nesmí to být překombinované tvořené už od začátku s kalkulem .Víš asi tak jako když je nějaká charitativní akce a nacpou tak hodně postižené lidi aby tlačili na city - nebo postaví pubertální nahotu na podstavec a ono se najdou nějací ...... kteří zaberou. Jsem ráda že jsi napsal, ale moc by mně zajímalo co pro tebe tento obraz konkrétně znamená. Jestli budeš chtít napiš. Jinak už to nebudu pitvat
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.3.2008 > tělo dítě-  hlava ne? jojda! Celkově slušný výtvor.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter