Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
... (hnědnou plíce)
Autor: hermit (Občasný) - publikováno 10.1.2008 (09:49:07)
 

. . .

 

 

 

hnědnou plíce

bájného myslivce

jak výhledy rostlinné výroby

z padesátého

maminčina náruč v nich není

 

je vymýcená

a nechtěla být

 

děti se loučí

do vousatých hor

jdou snít o stolové Africe

 

 

kopce zakryla pěna

myslivec ještě nikdy

neměl tak upito

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 10.1.2008 > mentální hrátky tedy opět v plném proudu... nemohu neocenit...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 10.1.2008 > stanislav> 

jo, hrátky, když sem měl to vobdobí, když sem eště psal, tak sem nad takovouhle hrátkou strávil třeba osm hodin času :-)

teď už by se mně to tak asi nechtělo, když se lze stejnou dobu věnovat třeba truňku nebo sběru bylin a prožitek je pak po několik hodin ještě intensivnější. :-)


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.1.2008 > hermit> co ty víš, třeba zas tě navštíví nutkání sdělovat bližním něco ze svých putování vesmíry své imaginace.... hehe... a na bylinky se vykvajzneš...
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 10.1.2008 > stanislav> hehe, ty si možná myslíš, že myslím bylinkama trávu, ale já myslím těmami bylinkami normální kytky, sem si začal dělat na konci léta herbář a a dva dny mě to fakt bavilo, hoho.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.1.2008 > hermit> já jsem si to vysvětloval tak, že sbíráš kytičky. ovšem bylo mi záhadou, jak je hledáš pod sněhem.... :o))) s tím koncem léta se to vysvětlilo...
<reagovat 
hermit (Občasný) - 10.1.2008 > jsem hroznej milovník květinek, ted například zrovna jsem jednu vytrhnul tady v práci z květináče, abych zjistil, jak pevné má kořínky a protože jsem ji podezříval že moc pevné kořínky nemá, tak když jsem ji tak vytrhl, tak už ten test jaksi pozbyl smyslu. no. květinky mi mou pozornou péči a lásku oplácejí bohatstvím květů, jejich vůní i jásavou zelení na listech.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.1.2008 > hermit> já mám už přes deset let tři rostliny v třech květináčích. jsou to rostliny velmi odolné a já se stále divím, že se mají chuť zelenat... pokusy na nich neprovozuji... nejsem tak talentovaný botanik, ale doufám, že květiny mi to nevyčítají...
<reagovat 
kink (Občasný) - 10.1.2008 > u stropu nám kdysi visela parožnatka, moc dobrá květina, žije pouze ze statické elektřiny ve vlasech toho, kdo pod ní sedí či stojí :-)

*
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 10.1.2008 > stanislav to moudře napsal, nelze neocenit totoť v proudu hraní
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 10.1.2008 > dobré..jinak květinky léčím se s důvěrou obrať:-))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 10.1.2008 > Mbonita> s důvěrou se obáítím, ale ona ta kytka vypadala hrozně dravě, akorát se ukázalo, že žila asi ze vzduchu, protože neměla snad ani jeden kořen :-))
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 10.1.2008 > hermit> vyhladovět ..takovou metodu aplikuješ..a pak se divíš...že květina chce odejít:-)))))měla zajít ke mě tady by si žila:-))
<reagovat 
kygiss (Občasný) - 10.1.2008 > tradičně.
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.1.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Šedo (Občasný) - 10.1.2008 >
Body: 4
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 11.1.2008 > ..

5++
Body: 5
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 13.1.2008 > kopce zakryla pěna

myslivec ještě nikdy

neměl tak upito

.)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter