Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Crazy Áňa
Autor: MarTyna (Občasný) - publikováno 11.1.2008 (09:18:13)
  •  

    Internetovým mazákům zřejmě nemusím stránky bandzone.cz představovat, a už vůbec ne těm, co se zajímají o dění v (nejen) amatérské muzice. Ale pro mě byly objevem, a to příjemným. Poskytují luxusní prostor jakkoli začínajícím či jakkoli pokročilým kapelám i sólo muzikantům všech myslitelných žánrů. A taky těm, jejichž vztah k muzice je spíše platonický a mají větší či menší chuť ji poslouchat a více či méně se k slyšenému vyjadřovat.

    Stránky jsou spravovány fundovaně, vtipně a osvíceně, ostatně mezi vůdčími osobnostmi projektu najdete mimo jiné i jména z Akademie populární hudby.

    Ani ten, pro koho je bandzone.cz stará vesta, nemůže znát všechny z téměř šesti tisíc registrovaných kapel. I pro toho může být objevem osobitý projev malé muzikantky, co minulý týden vstoupila do zóny, říká si Crazy Áňa, své písničky si komplet sama skládá, zpívá i hraje, žije prý „tak trochu na samotě“ a má „šest sourozenců a sedm koní“.


             Pokud ji chcete slyšet: http://bandzone.cz/crazyana

       Z ohlasů:

    Crazy Áňo, a neříkají Ti náhodou Eltonka Džonka? Pokud ne, tak určitě budou...

  •  

  • karbo fanoušek karbo 09.01.2008 14:25:37
  • je to hodně dobrý. ten výraz.. drive v hlase :c) fakt moc pěkný! 11? krutost.. já si jezdil s autíčkama po koberci se silnicema a stavěl lego..
  • Doraz 09.01.2008 11:51:55

  • Jojo, taky souhlasim. Jestli budeš takhle pokračovat, tak o tobě ještě uslyšíme.
    Přeji hodně štěstí a úspěchů.
    Měj se.

  • WCHKI fanoušek WCHKI 09.01.2008 11:12:38

    jojo..souhlas..v jedenácti dělat tohle je proste paráda...evidentne nám v čechách rostou konečně malý zázraky.... Doufám že vydržíš, budeš makat a za pár let to tu rozsekáš :-)
    A bacha na vychytralý producenty :-)))

  •       A co vy na to?

  •  



  • Poznámky k tomuto příspěvku
    Skafloc (Občasný) - 11.1.2008 >  cy we co to jako je?
    <reagovat 
     MarTyna (Občasný) - 11.1.2008 > Skafloc> Nic pro we...
    <reagovat 
    stanislav (Občasný) - 12.1.2008 > zajímavej hlásek
    <reagovat 
      Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

    Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
    <jméno   e-mail>

    Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

      
      Napsat autorovi (Občasný)  
       


    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

    Design by Váš WEB

    Addictive Zone Orbital Defender Game
    free web hit counter