Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
ZOO
Autor: sinah (Občasný) - publikováno 6.5.2002 (13:42:54), v časopise 6.8.2002



Poznámky k tomuto příspěvku
sinah (Občasný) - 6.5.2002 > Docela psycho, a to si zrovna nehraje s PETlahví.Je to vlastně dno takovýho betonovýho bunkru.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 6.5.2002 > Nebejt tý hrozný horní římsy, tak pohoda.
Body: 3
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 6.5.2002 > topí se... ne on se koupe... nene, topí se... koupe... topí.... koupe... topí....áááááááááááá
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 6.5.2002 > velmi pěkná fotka, taky bych chtěl takopu vanu a pak nějakou medvědici a bylo by to OK. to by ale pak byla teprve pěkná fotka :)
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 6.5.2002 > No, polární přirozenost to není, to prostředí, ale méďa se zdá těžce v pohodě, takže mu je asi fajn :o)
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 6.5.2002 > :))
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 6.5.2002 > Arkovič : No je jasný, že ten medvěd nevejde do telefonní budky a neobjedná si letenku na sever. Mám takovej dojem, že ani neví, kde to vlastně je. To že to ale neví ještě neznamená, že to nebude mít vliv na jeho "přirozený" život.
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 7.5.2002 > Thomas Hudson> Tak to bez debat, jen ale říkám, že rozdíl mezi výběhem kdesi, kde maj na medvídky víc prachů, a tímhle, pro něj nemusí mít nijak zásadní hodnotu. Onen zásadní rozdíl je trošku někde jinde - volná příroda - zajetí. Což je nad slunce jasnější, tudíž jako kdybych nic neřekla:)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.5.2002 > Sinah : Si tak pamatuju, když sem byl v Olomoucký, jak tam něco podobnýho dělal lev. Akorát ten věděl, že je v drátu napětí, a tak se ho dotknul jen hřívou (naštěstí ji neměl namočenou:). Jinak tam chodil pořád dokolečka dokola. A to kolečko znamenalo celý asi 5 kroků
<reagovat 
keram (Občasný) - 7.5.2002 > Ale je rooooztomilej a to se musí ocenit
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.5.2002 > ahááááááááááááááá tahle si to myslela. No ale vem si ty pozitiva, který sebou ZOO nese. Nemůže ho zakousnout nikdo jinej třeba:-)
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 7.5.2002 > Thomas Hudson> Jak to? Co třeba nákej soukmenovec? Mimochodem, zakousnutí u ledního medvěda možná není ani moc primární problém ...kdo by ho TAM VENKU na drsném severu kousal??
<reagovat 
Hobbit (Občasný) - 7.5.2002 > ňuff!
Body: 5
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 6.5.2002 > mně tam nevadí (římsa)...prostředí dost drsný, avšak existujou i názory, že v mnoha případech je zooprostředí těm zviřátkům docela ukradený, hodně věcí se dělá jen na efekt pro lidi, aby měli dobrej pocit z toho, jak je o ně postaráno "v přirozeným prostředí."..mimochodem, kde to je?
Body: 5
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 7.5.2002 > Arkovic> Je to v Zoo. Ty medvedi tam jsou dva. Tenhle se vesele koupal, ale ten druhej byl celkem v tranzu-delal hodinu,co jsem ho videl ten stejnej krouzivej pohyb hlavou a narážel při tom do mříže, tak na sebevraždu vypadal-mám to natočený i na videu,ten vedel, že chce pryč-takže mu to rozhodně ukradený nebylo.
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 7.5.2002 > sinah> tak jinak, v jaký to je zoo?:)
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 8.5.2002 > Arkovic> No preci v brnensky ZOO
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 8.5.2002 > sinah> dík, brno má taky zoo, jo?;)
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 9.5.2002 > Arkovic> no, má.
<reagovat 
Čtenář - 10.5.2002 >
Body: 1
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.5.2002 > co třeba eskymák? :-)
<reagovat 
 arkovic (Občasný) - 12.5.2002 > Thomas Hudson> eskymáci koušou?:)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.5.2002 > no jeje, u eskymáků se děje věcí, že bys nevěřila...šak uvidíš až jednoho uvidíš v jednom nejmenovaným filmu na který snad už konečně jednou nejmenovaně půjdeš :-)
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 10.4.2003 >

Meda je ten je ale kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaasnej, miluju medvidky

 

 

 jen doufam, ze neni vycpanej nebo KO , asi ne ze`??


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter