Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hard Luck Woman už ne pro udavače:-) z kolekce (Nový)
Autor: malá paranoia mizí (Občasný) - publikováno 29.2.2008 (16:53:19)
If never I met you
I'd never have seen you cry
If not for our first "Hello"
We'd never have to say goodbye
If never I held you
My feelin's would never show
It's time I start walkin'
But there's so much you'll never know
I keep telling you hard luck woman
You ain't a hard luck woman
Rags, the sailor's only daughter
A child of the water
Too proud to be a queen

Rags, I really love you
I can't forget about you
You'll be a hard luck woman
Baby, till you find your man
Before I go let me kiss you
And wipe the tears from your eyes
I don't wanna hurt you, girl
You know I could never lie
I keep telling you hard luck woman
You ain't a hard luck woman
You'll be a hard luck woman
Baby, till you find your man
Rags, the sailor's only daughter
A child of the water
Too proud to be a queen
Rags, I really love you
I can't forget about you
You'll be a hard luck woman
Baby, till you find your man
You'll be a hard luck woman
Baby, till you find your man
Oh yeah, bye bye, so long, don't cry
I'm just packin' my bags, whoo, leavin' you
Bye bye, bye bye, bye bye, baby, don't cry
I gotta keep on movin', yeah movin'
Bye, bye my baby
Ooh, don't cry, lady, oh


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 1.3.2008 >

Milá Naty,

jak se chceš dohodnout s hadem, který má víc tváří a jednou se na Tebe usmívá a druhou se Tě snaží vyvést z rovnováhy, která jemu chybí? K tomu nějaká hospoda nepomůže, ale jestli si to myslíš, tak ti to nebudu vyvracet.

 

Co tento text? Myslíš, že je autorův původní?

 

Ale víš co? Podobně jako Janele z Liků se omlouvám Emmetu_RAYovi, pokud není autorem legračně-provokativně-nactiutrhačně-lepivých alternicků Básník Nic, Coca Cola Pop Star a Ondřej (dříve Jenele z Nicků, Petr Borkovec, servírka z café Fra, Bolševik Ondřej). Pokud jím je, tak se mu samozřejmě neomlouvám.

 

Ale že bychom  ho sem přivolali, aby se k tomu sám vyjádřil, co říkáš?

 

Jinak se omlouvám, že Tě a jiné redaktory, jimž posílám avízo, připravuji o drahocenný čas. Rád bych Tě zároveň uklidnil: situaci, tak jak se dosud vyvinula, samozřejmě ustojím, a na víc "Ondřej" už podle mě nemá.

 

Ondřej F.


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 1.3.2008 > Ondřej F.> 

Uznávám, že jsem se včera trochu rozohnila, a jsem ráda, že to ustojíš. Pohybujeme se jednošuše v prostoru, kde se s podobnými excesy musí počítat. Chápu, že je to pro toho, kdo se stane jejich terčem, minimálně nepříjemné, ale zároveň se domnívám, že mávnout nad tím rukou je asi nejlepší řešení.

Technickými prostředky, pokud jsem to správně pochopila, je takovému prudiči prakticky nemožné zabránit v přístupu a napomínání nezabere. Nejúčinnější mi přijde tomu prostě nevěnovat pozornost, protože získání pozornosti pro svoji osobu je právě to, o co podobným nevyrovnaným osobnostem jde.


<reagovat 
 čtenář Nick Ondřej - 2.3.2008 > Ondřej F.> Milý arieli,
v přítomné dohonestaci, ve které se dovoláváš slušnosti (ano ty, nepletu se?), jsi předestřel zajímavou skupinku nicků, mezi kterou mi opravdu není špatně. Jsi asi bedlivý pozorovatel, 2-3 z nich jsem použila na několik minut, u dalších se musím smát. Rozumím tomu dobře, že obesíláš redaktory Totemu s upozorněním, že je tu kdosi, kdo si dovoluje několik dní používat nick Ondřej, preferuje jinou estetiku než ty a dovolila si několikrát komentovat tvé neomalené poznámky pod pracemi ostatních? Píšeš zde o své pevné rovnováze, uklidňuješ Naty atd, já ti vůbec nerozumím. Přečti si znovu poznámky nicku Ondřej - ohledně slušnosti se ti snažím jít příkladem, pokud si někdo spletl ariela s ženou Ondřejem, ráda jsem ti to hned přeposlala a ohledně tvého dalšího udání stran původnosti mých textů to nemohu prostě brát vážně, prober se arieli.
Připomínáš mi postavu právničky Karen Crowderové ve filmu Micheal Clayton a závěrečnou repliku "nemusela jsi mne hned zabíjet, mohla sis mě koupit" - arieli, zkus se nejdřív slušně zeptat, pokud něčemu nerozumíš, než začneš udávat na všechny strany a urážet okolí, ano?

Měj se vážně dobře a vyrovnaně, jak píšeš.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 1.3.2008 > Naty> jo jo, v tom se budu poctivě zdokonalovat :o)
<reagovat 
 čtenář Nick Ondřej - 2.3.2008 > Naty> Zdravím,
můžu se zeptat o čem tu hovoříte? Asi bych měla právo se trochu rozohnit... Děkuji za vysvětlení.
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 1.3.2008 > Ondřej F.> Budu ti držet palce.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.3.2008 > zdroj: http://jupiterjuniper.livejournal.com/
<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.3.2008 >

posílám obrázek, aby to trochu odlehčil. uvádím ovšem zdroj, abych si sám nenaběhl :o)

 

často jsi vtipný, velice se nad tvými legráckami zasměju, Václave, ale tady jsi prostě přestřelil. mimochodem, připomíná mi to jednu situaci před lety, kdy jsem si vypůjčil tvůj nick a publikoval pod ním dvě básničky, které ti byly stylově trochu podobné, ale stačilo jedno malé napomenutí, zhruba v tom duchu, jaké jsem ti napsal 27.2., a nick už se jmenoval jinak.

 

a příště se přihlašuj! jinak je to zbabělost, kterou jsi tady sám pranýřoval.

 

ale možná mluvím do dubu, když chci, abys věci viděl symetricky, že, což je opět to, cos vyčítal Filipovi...  

 

jinak zde s nějakými diskusemi končím a očekávám, že se přejmenuješ a změníš si ikonu.


<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.3.2008 >

 

navrhuji fakta místo manipulací:

 

poznámka pod minulým příspěvkem, který byl redakcí zneviditelněn:

 

Ondřej F. - 27.2. > změň si ten nick, Emmete. nerad bych, aby ti chodily nějaké soukromé zprávy, které byly adresovány mně. jinak to budu řešit s redakcí, ale to asi víš.

 

 

poznámka pro dva redaktory, kteří se divili, proč básnicky vypadající text je v rubrice próza:

 

Ondřej F. - 29.2. > takže, redaktoři: tohle je text písně Pražskýho výběru. a budu rád, když mi, jakožto redaktoři, pomůžete s tím, aby Emmet, který ho tady pod mým jménem a ikonou prezentuje, to jméno a ikonu změnil.

 

 

občas přemýšlím, kdo je horší, jestli Filip nebo ty, ale je to nejspíš špatně položená otázka :o)


<reagovat 
 čtenář Nick Ondřej - 2.3.2008 > ariel> Milý arieli,

"hade, fakta místo manipulací, kdo je horší, Filip, nebo ty, přihlašuj se zbabělče!, s diskusemi končím, přejmenuješ se a změníš si ikonu"
- arieli, ale vážně, JAKOU odpověď očekáváš, pokud někomu takto píšeš? Jakou? Nevím, hraješ si a biješ se v prsa za korektnost, která ti vůbec není vlastní, nebo je v tom něco jiného? Pokud s někým chceš takto diskutovat, dostane se ti jen odpovědi: drž hubu pitomče, a nikdo se nebude divit, nebo ano? Copak nemáš trocha empatie, ty, který si ke svému nicku tak citlivý? Tomu nerozumím.

Píšeš o symetrii, trochu k ní ze své optiky přidám, dosud jsem to neudělala, nemám to zvykem, mám ráda různé pohledy a nepotřebuji prosazovat své verze: Ty se tím asi nepochlubíš, ale víš, když jsem si na několik minut vzala nick Bolševik Ondřej? V reakci na tvůj komentář pod mým příspěvkem, cca "ty teď lezeš do zadku bolševikům z ods?". Pár minut, hra, konec. Víš kdy jsem podlehla okamžitému nápadu vzít si nick Ondřej? Když jsi se přejmenoval na Emmet, či jak, netuším, proč mladou ženu tak obsadantně oslovuješ, a vstupoval do diskuze, která se tě vůbec netýkala. Vtip, nápověda, tobě to však ne a ne dojít. Jak víš, za den, nebo pár hodin bych se zase přejmenovala, celé té "kauze Ondřej" jsem věnovala 5 minut.

"Jinak zde s nějakými diskusemi končím a očekávám, že se přejmenuješ a změníš si ikonu." - to jsi vážně takový buran? Pokud mne požádáš, ráda nick změním, toto není žádost a končit "diskuzi" nad tvým sdílěním a udáváním mého nicku ti nepřísluší, omluva by byla příhodnější, napadlo tě to?

Měj se,
Nick Ondřej

ps: Ještě k tvému legračnímu napadení stran zbabělosti "nepřihlášení": napadlo tě, že lidé píší např. z kavárny, u kamarádky atd? Podepisuji se, co je na tom zbabělého?

Poslední douška k tvému náhlému zájmu o autorská práva mých příspěvků: Tebe opravdu zajímá téma autorských práv, ano? Mne velmi, bez vychloubání se považuji za jejich znalce, a můžu tě ujistit, že mé příspěvky tvoří nedělitelný celek, kterého jsem jedinou (byť omezeně s ohledem na nestandardní podmínky Totemu.cz, které u publikovaní zaškrtujeme) autorkou a to se týká i svévolně smazaného příspěvku, za což ti nemohu poděkovat, ale nebudu ti psát "zloději".
A dva detaily: Pražský výběr nemá autorsky s předlohou použitého textu nic společného, vyhledej si jeho autora, pokud chceš být validní informátor. K tebou zde vložené fotografii roztomilých pejsků: domníváš se, že uvedením zdroje jsi korektně vyřešil autorská práva? Ukradneš-li, to je domnívám se tvé pojetí problému, v obchodě sukni a napíšeš si na ni "ukradeno v Zara", myslíš si, že je to vyřešené? V tom případě mám o tebe obavy stran publikovaných originálů a tvých pokusů o jejich překlady, zejména Amy Lowell, u které jsou autorská práva opravdu nestandardně drahá. S tvou dikcí řečeno: Vyřeš to a končím o tom diskuzi.
<reagovat 
čtenář razlika - 3.3.2008 > kamaradi, to sou ve skutecnosti moje rizky u nas na stromecku a moje kure v plavkach. vo co tady v ty diskuzi nahore jde? ja tomu nerozumim...to vite, jednoduchy fotky, jednoducha hlava...

<reagovat 
čtenář razlika - 3.3.2008 > kdybych vedela, ze vas ty moje fotky takhle nahnevaj, vubec bych to nefotila!!! tak se omlouvam vsem emmetum, arielum, ondrejum, borkovcum, at uz jsou ty lide kdokoliv. mimochodem vubec nevim, proc se mi ty fotky ulozili jako ondrej. asi nejake nedopatreni, ja to delala poprve...
<reagovat 
čtenář Nevím - 3.3.2008 > Kde se bere na Totemu ta hrozná paranoia?Ondřej=CocaCola jo?Pod jejíma příspěvkama žádné manipulace nevídím,např. Damika má cosi jako spam pod Básníkem Nic,o tom je řeč?Z diskuze pod jedním ujetým příspěvkem Janele běhá mráz po zádech,ale v opačném gardu,jakoby tu by byl Totem rejem bláznů tvářících se jako dospělé osobnosti,bez schopnosti nahlédnout rodíl já a nick.Ale třeba špatně hledám.
<reagovat 
 damika (Občasný) - 3.3.2008 > čtenář> spam = nevyžádané masově šířené sdělení (nejčastěji reklamní) šířené internetem pod tímto příspěvkem http://www.totem.cz/enda1.php?a=200743 ?Dobrý, pobavilo.
<reagovat 
jafa (Občasný) - 3.3.2008 > kdo se tady pohybuje častěji a má jazykový cit, ten by to mohl myslím po krátké analýze hodně rychle odhalit. ale i to mi přijde jaksi hloupé, vůbec se tomu věnovat - tj. přistoupit na tuhle nečestnou hru
<reagovat 
 damika (Občasný) - 3.3.2008 > jafa> souhlas :)
<reagovat 
 damika (Občasný) - 3.3.2008 > ztratila> asi věřit jen sobě, jinak viz jafa :)
<reagovat 
jafa (Občasný) - 3.3.2008 > tak koneckonců nemůžeme než nechat ty nešťastné blázny, ať si blázní. jsou skrytí, uzavření ve svých frustracích, ven nedosáhnou
<reagovat 
ariel (Občasný) - 2.3.2008 >

nechápu proč mi pořád říkáš Milý arieli... takhle mi říkal marsyas a také jsem mu o to nestál.

 

jinak ta moje hra začala jako reakce na tvoji hrovou nutkavou potřebu měnit poznámky poté, co na ně někdo zareaguje. zkusil jsem si to podobně, trochu hrově manipulovat, tak jak ty to máš ve zvyku, ale jsemm přesvědčený o tom, že jsem přitom nepřestřelil hranici. ta hranice pro mě byla tebou přestřelena ve chvíli, kdy sis nechal moji ikonu a nick poté, co jsem tě věcně vyzval, abys je změnil - tedy skutečně "vyzval", protože o nějaké prošení nemám ve tvém případě skutečně zájem, nejsem blázen.

 

takže užívej si svého Ondřeje, k ničemu kromě toho, aby ses ze mě případně snažil dělat vola (viz tvůj zásah do diskuse s egilem), ti nebude, protože já si stejně budu dělat co budu chtít - opravňuje mě k tomu má schopnost vycítit, kdy je překročena hranice. tedy mohu se mýlit, ale tváří v tvář tobě to tady sebevědomě prohlásím, a Pán Bůh si to se mnou když tak vyřídí - ty v žádném případě!!!

 

vidíš porušil jsem své předsevzetí ti už nic nepsat :o)

 

PS: samozřejmě jsou body v nichž máš pravdu, ale o to tu teď nejde. jde o to, že bys byl rád, abych tě pokorně prosil, což NIKDY NEUDĚLÁM!!!


<reagovat 
 damika (Občasný) - 3.3.2008 > ztratila> 

Podobný, nepodobný, každý máme jinak nastavenou hranici únosnosti, a to, co někdo ještě pokládá za hru, je už pro jiného zesměšňováním a ponižováním. A protože akce tohoto „proměnlivého“ nicku se jednu chvilku zaměřily i na mě (a nejen na mě), všímala jsem si jeho „hry“ s arielem. Podle mě překročila hranice únosnosti a stala jakousi zvrácenou manipulací. Pokud by k něčemu podobnému došlo na pracovišti nebo ve škole, bylo by to posuzováno jako šikana. Samozřejmě mi můžou chybět informace a skutečnost může být trochu jiná.

A pokud jde o Emmetovu sebelítostivou  reakci, přiznám se, že ji moc nechápu...už z pozice redaktora by měl být schopen rozpoznat, že hra přestala být hrou, a chtít, aby ten, kdo se za „proměnlivým“ nickem skrývá, byl odtajněn aspoň redakci.


<reagovat 
 jafa (Občasný) - 3.3.2008 > ztratila> to asi ne. styl je přece úplně jiný. to je někdo ovládající se a dost "vzdělaný". ovšem taky se mi to nelíbí, u nikoho.
leda že by ten stejný člověk přestíral jindy zas dívčí vyšinutost, ale to by bylo nakonec stejně tak vyšinuté.
<reagovat 
 malá paranoia mizí (Občasný) - 3.3.2008 > ztratila> Milá ztratila,
to je zajímavé čtení, vážně. Proč ale, když jsi tak rozumná ženská, mi prostě nenapíšeš? Mudruješ, psychologizuješ tu pod mým příspěvkem jako Cimický a tak jako ariel nemáš po ruce jiný výklad než psychopatalogii a řešení vykázání z Totemu, udávání pro údajné zneužívání autorských práv, nebo vyhledávání IP adres a jejich zablokování. Nejde o to, že se snad ve všem mýlíš (a jak by ne, když se ani nezeptáš), ale jde o tu intenci, kterou se tu se svou autoritou snažíš nějak sofistikovat.
Prostě mi napiš: nepřejeme si, abys tu byla, odejdu. Je to prosté a dospělé, ano? Netajila jsem se s tím, proč jsem sem přišla, co tu dělám, že se chci trochu pobavit a ráda si střílím z chytrolínů, ale na každou otázku ráda odpovím a pokud ve své rozjívenosti narazím na někoho, na koho je opravdu lepší být víc jak opatrná, jako je z mé zkušenosti Janele a ariel, stáhnu se, nemám chuť ani vůli někomu ubližovat. To jsi z mých příspěvků nepochopila?

Chcete-li, jdu pryč, a pak si ariel může dál v klidu mudrovat nad ničím a pěstovat si svou vnitroskupinovou agresi, na kterou je ale sám tak citivý, Damika dál pátrat po zlu na Totemu a posílat avi na všechny strany a ty s nimbem Tvaru udílet rady, které tvé čtenáře jednou dovedou do Tvaru k psaní recenzí o chybějící čárce. Snad jsem ten výhled nepřehnala, ale k realitě nebude mít daleko, byť různé verze, jak víš, mám ráda.

Rozumíme si?

A neberte se (tedy i mě) proboha tak vážně, nejste nick, jste lidi. A jak mi ztratila dobře radí, běžte někdy taky mezi ty skutečný; bodovat, pohádat se, špiclovat a tak:-) (= vtip, rozumíme si, ano? Už sama nevím.)
<reagovat 
 čtenář Nevím - 3.3.2008 > ztratila> Vyvolává to ve mne skoro opačné pocity,paranoidní bude asi z logiky věci publikum celulozy.Vážně chcete hledat prostředky,jak zabránit jí/jemu podobným(nickům) v "životě"na Totemu?Připomíná mi to lynč.Mě celuloza baví,jen je tu málo.Je mi smutno a strach mám spíš z reakcí viz výše.Nebo mi pomožte najít zlo,které tu ty dívky šíří.
<reagovat 
 damika (Občasný) - 3.3.2008 > čtenář> pomáhám: http://www.totem.cz/enda1.php?a=203751
<reagovat 
 čtenář Nevím - 3.3.2008 > Damika> ??To malovala Coca?Nevím,kluk co maluje zlo,pozitivní ohlasy,integrován do Totemu.Radši si tu detektivní kancelář snad zavři:-)
<reagovat 
 malá paranoia mizí (Občasný) - 3.3.2008 > ztratila> Teď už ti vůbec nerozumím, kdy jsem se do tebe "okrajově navezla" a co to znamená? A proč prosím pořád meleš o té psychopatologii, to je teď tvé hobby?
<reagovat 
ariel (Občasný) - 3.3.2008 > to je dobře, že nás někdo zvenku, jmenovitě pan Erik Lukavský, přišel poučit o tom, jak žít. budu se řídit jeho radou a vyrážím do ulic, směr Fra :o)
<reagovat 
 čtenář erik - 3.3.2008 > Ondřej> Tak to je správně. A já budu sedět u počítače a odpovídat do totemu :-)... Ale nerozumíme si, já nikoho nechtěl poučovat, to mi fakt nepřísluší. Jen mi celá ta "causa" přijde padlá na hlavu a reakce až moc vypjaté. To je celý.
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 4.3.2008 > Mě ten text přijde docela vtipný. A že to tu tak naštvalo některé lidi (Ztratila, Ondřej) je opravdu zajímavé.
Body: 5
<reagovat 
jafa (Občasný) - 4.3.2008 > Už je pryč, to je dobře. Nechtěla ublížit, ublížila, ale třeba nás i upozornila na některé naše zajímavé nedostatky (to asi ano). Tak sbohem a příště prosím upozorňuj raději otevřeně, tenhle způsob se zdá dost nečestný a nadělá zmatky.
Házet kameny... je prostě lepší ne-anonymně.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.3.2008 > Ondro, chci ti poblahopřát. Za své fungování na netu jsem už udělal hromady prasáren a vždycky jsem se v duchu smál těm, kteří to neuměli vydýchat.

Prožil jsem si tady na Totemu pár let, ale tohle je opravdu první věc, která fakt zabolela.

A mrzí mne, že už asi nebudeš moct být můj kamarád, protože lidem, kteří nevěří mně, já přece věřit nemůžu.


<reagovat 
 rýp (Občasný) - 3.3.2008 > Emmet_RAY> :-)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 3.3.2008 > Emmet_RAY> 

vidíš a já ničeho nelituju a myslím, že jsi to ty.


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 4.3.2008 > Emmet_RAY> 

tak fajn, podle nových informací to nejsi ty (omluva je úplně na začátku), ale nějakým způsobem jsem ti i tak řekl něco, co jsem ti ještě říct potřeboval - což dál samozřejmě nemusíme rozmazávat.

 

ahoj.


<reagovat 
čtenář erik - 3.3.2008 > Pardon, ale divný mi přijdete vy, když se tu dokážete bavit o takové blbosti; jestli někdo náhodou na chvilku použil nick zasloužilého totemáka, to si skutečně vyžaduje nesmírnou pozornost a odvolávání se psychologů. Proboha vzpamatujte se!
<reagovat 
 rýp (Občasný) - 3.3.2008 > čtenář> :-) To je na celé věci nejlegračnější, reakce akci neúměrná, ariel ze sebe dělá mnohonásobně většího trotla, než z něj onen recesista doufal udělat, myslím.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 6.3.2008 > rýp> díky za avízo. ještě že si rýpe mohu dovolit dělat chyby a různé excesy a mít se stále obstojně rád... tohle je jenom špička ledovce, ten omyl jsem udělal dávno předtím, víš? mě to nezačne vadit, teprve když je to vidět venku, před lidmi, kteří si to stejně interpretují po svém... měj se, jendo...
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 11.3.2008 > Jůů, kabaret.. :-)
<reagovat 
 čtenář erik lukavský - 3.3.2008 > ztratila> Milá ztratilo, tady je trošku vidět, že to máš všechno nějak naruby. Když se někdo podepíše svým jménem, tak je anonymní čtenář? To jsem netušil. Že bych měl stejný jazyk jako "ondřej...", to jsem si taky nevšiml. Copak vy opravdu v té své sebezahleděnosti nevidíte, že "hovna poletující volným prostorem" a "hovna bez zábran v jakémkoli smyslu" tu píšete vy? To byl nejspíš "ondřejův" záměr. Abyste si uvědomili, že mudrovat a kecat nesmysly celý den pod něčí výtvory nebo do fóra je o ničem. Ach jo, opravdu někdy vyjděte mezi lidi. Protože zatím jste podle mě zralý na psychiatra akorát vy.
<reagovat 
 čtenář EXmalá paranoia mizí - 3.3.2008 > ztratila> Už jen pozdrav z vně Totemu: nechtěla jsem reagovat, také protože to nemá žádný smysl, tady se prostě nereaguje na to, co kdo říká, tady se vede svá, ventil emocí se povolí a jede to, domněnky, mindráky, projekce, intelektuální přetahování, ale kvůli jedné věci musím (viz konec). Tvá poslední reakce je v tom smyslu smutně dokonalá. Dvojí kódování, přetahování jak na ZŠ, nezajímám tě (tak sem nepiš, to je přece tak prosté), vyhrožování zablokováním IP adres (jen tak v diskuzi? Odříznutí od Totemu musí být v tvé představě něco jako exkomunikace ze sekty). Když jsme u toho psychologizování, tvůj další psychologický profil mého nicku je už tak za hranou "představitelného", že se nenabízí nic jiného, než že jde o tvou projekci, co se týče představ hodně perverzní (obvykle se neomezený prostor asociuje s oceánem, vesmírem, u tebe je to smršť hoven, to je dost neobvyklé). K veřejnému ponížení (ten výklad skrze hovna, já mu nerozumím): ty máš nějaké potíže se sebedůvěrou? Proč to všechno tak hrneš do patologie? Nerozumím ti.
Ale tohle jsem opravdu ještě chěla napsat k mé debatě s Janele: To už je od tebe hodně nechutné, nerada, ale napíšu to, ať je klid. V přátelské diskuzi jsem napsala její jméno s překlepem, Jenele, a už to jelo. Do dnes jsem nepochopila o co šlo, ale nepátrám po tom, diskuze s Janele nevyhledávám.
Měj se dobře a sbohem.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 5.3.2008 > ztratila> 

Jani, netušil že jsem mě ještě někdy pohneš žlučí, ale stalo se.

 

autorem tohoto příspěvku dle mého přesvědčení není celulosa, a od tebe je velice pochybné najít si svůj stoprocentní terč, když hájíš někoho, kdo byl nespravedlivě obviněn (ale to už jsem ti psal)

nepřeji si, abys zde - při tom jak se relativně dobře známe - hodnotila, zdali je můj problém s nickem legrační (kdybys to nemohla vydržet, v soukromé zprávě to snesu)

 

to je tak to nejdůležitější, co jsem chtěl, tvé přátelství s Emmetem ti samozřejmě přeju.

 

PS: malá věc, kterou i já hasím, ač mě nepálí - ten překlep v příjmení je úmyslný, nebo je ten taková neomalená neopatrnost?


<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 5.3.2008 > Ondřej> 

Děkuju za upozornění, Ondřeji. Překlep v příjmení způsobil Word. Je to ale jedno, protože jsem všechny poznámky u tohohle příspěvku smazala.

 

Měla jsem o genezi tohoto trsu nicků jistou představu, ale byla chyba ji tu vypisovat, protože jsem tím dělala vlastně totéž, co ty, když jsi z čehosi velmi obšírně a nepravdivě obvinil Václava. A to byl vlastně jediný důvod, proč jsem měla potřebu sem něco napsat.

 

Čili jsem se moc nepředvedla a tenhle příspěvek možná dokonce jakousi pedagogickou funkci nastaveného zrcadla a nakopnutého zadku měl. Na druhou stranu si pořád říkám, jestli deptání nebo obtěžování je skutečně tím pravým způsobem napravování pohledu na svět.   


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 5.3.2008 > ztratila> 

vidíš, milá Jano, mě to tu k žádné sebereflexi nepřivedlo. fakt. :o)


<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 5.3.2008 > Ondřej> 

http://www.youtube.com/watch?v=NDqjnB096mI

 

Mně teď dělá radost tohle.


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 5.3.2008 > ztratila> 

nebo možná přivedlo: nezaplétej se s lidmi, které tu neznáš, a jsou pro tebe tedy anonymní. včetně: nezaplétej se s lidmi, kteří se tváří, jako že je neznáš, i kdybys je snad náhodou znal.

ale to si asi ještě budu říkat hodněkrát, stejně jako si budu říkat: Ondřeji, nezabývej se anonymy, když ti občas někde nějaký přijde... 

člověk si holt potřebuje nabít držku hodněkrát.... a já to udělám rád... patří to k mýmu životu :o) když to má nějakej smysl


<reagovat 
 čtenář Iva - 13.1.2009 > ztratila> Můžu se zeptat? Narazila jsem na tenhle "případ" na Totemu a nevím, proč jste smazala své přísěvky a nechala jen pár posledních. Teď tomu moc nerozumím.

Můžete mi to říci? Děkuji, I.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter