Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 29.5.
Maxmilián
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Archetypy moderní doby
Autor: romann (Občasný) - publikováno 17.5.2002 (17:00:13)


Matoušek (Občasný) - 20.5.2002 > Je mnoho způsobů, jak takové věci chápat. Nemyslím, že se to někomu líbí, čož však neznamená, že automaticky souhlasí s tvým návrhem démonizace takových věcí. Problém je, když to člověk vidí jenom z televize a myslí si, že se ho to netýká, že on je mimo. Ale tyhle bonbónky jsou produtem nás pěšáků. Myslíš, že by někdo natočil vraždu do klipu, kdyby si tím nechtěl udělat reklamu pomocí těch, kteří to šmahem odsoudí? Hrajeme v tom svojí roli a svádět to na démony je krátkozraké. Strávil jsem rok na německým gymplu. Bylo to vcelku v pohodě, ale systém vyprodukoval i drsnější školy. Takže zkrat toho kluka dokážu pochopit. Tohohle ďábla jsme stvořili my sami!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Matoušek
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter