Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Třídní sraz
Autor: Hrdý (Občasný) - publikováno 11.3.2008 (11:29:53)
 
 
 
Nikdy jsem bývalé spolužáky neměl rád. Ani teď je nemám radši. Martin si dělá stále stejnou srandu z ostatních. Bára má větší prsa, ale pořád stejně Martinovi přikyvuje. Andrea říká, že je v pohodě a že bude mít lepší práci. Anča chce studovat dvě vysoký najednou. Olina má obrovské potíže, dělá nástavbu, protože ji ze střední vylili. A Tereze se klepou ruce.
 
V páté třídě jsem s Terezou tancoval ploužák. Byla o hlavu větší a voněla se. Měla černé šaty. Když skončila písnička, usmál jsem se a šel se klukům pochlubit, ale ti mi řekli, že je kurva, tak jsem s ní už netancoval. Ale díval jsem se na ni a přemýšlel, proč je kurva. Bál jsem se Terezy.
V sedmé třídě k nám propadla. Chodila pozdě na hodiny a když se omluvila, že zaspala, zeptal se Martin „A s kým?“ Tu otázku jsem vlastně vymyslel já, ale nikdy se nezeptal nahlas.
Seděla v poslední lavici a s okolím nekomunikovala, natož s učitelkou. Byla za hloupou, protože pokaždé, když ji učitelka vyvolala, nevěděla, o co jde. Na to řekl Martin vtip a my se zasmáli.

Andree to dnes docela sluší. Anča zhubla. Romana je pořád stejně blbá. Lucka tlustá. Tereza má zelené oči a kouká se do stolu.
 
S holkami ze třídy jsem se moc nebavil, jenom s Nelou, protože má chatu vedle mé. Byla hezká a smála se mým divným vtipům. Prospěch měla výborný a holky jí nesnášely, protože byla nejhezčí. Ale mně se líbila Tereza.
Pamatuji se, jak jsme čekali ve frontě na jídlo a Tereza se hádala s učitelkou. Bránila mladší sestru a nechtěla vysvětlovat, proč na třídní schůzku přišla ona a ne matka. Fronta se občas zasmála, ale spíš ji zajímal oběd. Doufal jsem, že Tereza učitelku neuhodí, ale pak jsem si vzal tác a šel jíst. Dršťkovou.
 
A dnes se Tereze klepou ruce. Na základce říkali, že je feťačka, ale teď je nervózní, kouří Startky a každému ukazuje fotku své holčičky. Ondra se na ní usmívá a lepí.
 
Jakub mi v osmičce řekl, že za pět set mi ho Tereza vykouří. Martin říkal, že na pracovkách Tonda házel po Romanovi suchou švestku a pak to tou švestkou Tereze udělal.
 
Ondra se už lepí k Andree.
 
V deváté třídě se Tereza ztratila. Nebo jsme o ní ve třídě nevěděli a učitelky nám nic nechtěly říct. O Terezině bráchovi se říkalo, že to dělal s Karlem přes pyžamo a že po tom měli oba díru na stejném místě.
 
Říkám Tereze, že trochu píšu a mám knížku. Vlastně sbírku autorů. Ona mi říká, že moc nečte. Pozval bych ji do kina, ale skoro se neznáme.
 
Po základce jsem už o Tereze neslyšel. Až teď na srazu. Má blond melír, zelené oči, namalované řasy, cigaretu a holčičku. Chtěl bych se Tereze omluvit.
 
 
 


Poznámky k tomuto příspěvku
zase zkrvák (Občasný) - 11.3.2008 > no
Doporučil 
<reagovat 
čtenář čočka - 11.3.2008 > zajímavej nádech...... trochu to i dojímá.....
<reagovat 
jafa (Občasný) - 11.3.2008 > něčím poctivé a jiným laciné - ale to víš sám
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > jafa> nevim
<reagovat 
 čtenář čočka - 11.3.2008 > Hrdý> :Dskvělá reakce..... + ta fotka k tomu..... báječný:D
<reagovat 
čtenář já5 - 11.3.2008 > celkem slušná zkratka,trochu na efekt,trochu na city
<reagovat 
ariel (Občasný) - 11.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 11.3.2008 >
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 11.3.2008 > ocenila bych, kdyby to bylo podle skutečné události
Doporučil 
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > wandalka> je
<reagovat 
čtenář Uther - 11.3.2008 > Na základce říkali, že je feťačka, ale teď je nervózní, kouří Startky a každému ukazuje fotku své holčičky. Ondra se na ní usmívá a lepí.
- na té fotce?

holky jí nesnášely
- co jí nesnášely?

Toho jsem si všiml při letmém přečtení.. Jinak to není špatné, ale ani nějak zvlášť dobré.. :-)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > čtenář> jj, já ty íčka házim, dík
<reagovat 
OSAejdžnt (Občasný) - 11.3.2008 > nevím, přečetl jsem to, bavilo mě to, ale zpětně bych to už nečet, pocejtil jsem z toho takovou nějakou vypočítavost, prvoplánovitost... jsem v pokušení dát 1 bod, ale bylo by to pravděpodobně nespravedlivé, takže 3jka by byla optimální, hypoteticky :)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > OSAejdžnt> vypočítavost moc nechápu, je můj vlastní záznam, celý
prvoplánovitost je to exemplární
<reagovat 
jafa (Občasný) - 11.3.2008 > za laciné pokládám povrchní otírání o místa, který by vedly do hloubky, kdyby byly pootevřený
za poctivé, že se v tom zas tak moc nemlží
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > jafa> cesty do hloubky jsou zároveň cesty do pekla
tzn. že kdybych to rozvedl, ztratilo by to původní záměr (i když tenhle svůj argument sám nesnášim u druhých) a to pouhý zápis setkání, nic víc, nic míň

házim to do povídek, ale jde spíš o zpověď racionálně ztvárněnou, což zní hrozně, takže radši povídka
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 11.3.2008 > čte se to celkem fajn a ta fotka je mi podezřelá:-)abych tak někoho z ní znala:-)
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > Mbonita> tyhle fotky jsou všechny stejný přece:)
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 11.3.2008 > Hrdý> jasně..taky jednu mám:-)))
<reagovat 
back (Občasný) - 11.3.2008 >

Až na tu piču Wandalku v komentářích to nemá chybu :-))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > back> s tou si zrovna celkem rozumim:)))
<reagovat 
 back (Občasný) - 11.3.2008 > Hrdý> Já ne.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 11.3.2008 > back> já taky ne, ale nevim, jestli je to píča nebo holka.
<reagovat 
 back (Občasný) - 11.3.2008 > zase zkrvák> To je vlastně jedno :-))))
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > back> osobně mám rád oboje


a co že jste si udělali, i když mi do toho nic neni a skoro mě to nezajímá? :))
<reagovat 
 back (Občasný) - 11.3.2008 > Hrdý> No nemám rád takové ty psavce poznámek jako že první napíše - Je to takové Skácelovské a přitom to nemá od Skácela ani smradlavou fusekli. A příjde Wandalka a prohlásí :" Taky v tom cítím Skácela, Hrabala, či koho ještě". Zní si tak éééééérudovaně,  ale asi je wandalka vlastně chudě. Tímto se za tu piču omlouvám. Je to určitě mladá žába.
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > back> jsem si ještě nevšim

ale všiml jsem si většiny ostatních poznámek tady, který nechápu ani za mák

podezřívám je, že si ze mě střílej
<reagovat 
 back (Občasný) - 11.3.2008 > Hrdý> Nestřílejí. Jen nevědí, co činí. Odpusť jim :-)))
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 11.3.2008 > back> protentokrát jim to tedy projde..

ale je to naposled!

hehe
<reagovat 
protěž (Občasný) - 11.3.2008 > Líbilo... přimělo mě to dočíst do konce (!)... konec nezklamal
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.3.2008 > Tereza je sympatická, na nikoho se nelepí, vede si své, třepe si své, umí se ztratit, chodí na třídní schůzky sestře, jo-je nejsympatičtější-poslední lavice a svůj svět
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 12.3.2008 > Janele z Liků> chtěla bys být taková?
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 13.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
butch (Občasný) - 14.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 16.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 19.3.2008 > rozpaky...
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.3.2008 > Petr Vaněk> ano?
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 19.3.2008 > Petr Vaněk> rozpaky? spíš jen fotka .. hezky píšeš
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.3.2008 > caesarborgia> doufám, že nepíšu hezky, protože spolu zrovna souhlasíme u jedný fotky.. ;)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 19.3.2008 > Hrdý> spíš proto že mi došla pozvánka na sraz a tak nejak přemýšlím jak to bude vypadat jestli tam pujdu ..nejsem ti za nic vděčný ;) jen za pár slov :)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.3.2008 > caesarborgia> dobrá..
he
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 19.3.2008 > caesarborgia> Není ten sraz náhodou 5.4.? :)))
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 18.3.2008 > Suchou švestkou? :))
Taky miluju třídní srazy, je zajímavé sledovat, jak se lidé nemění :)
Body: 5
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.3.2008 > Michelle> je to velice známá praktika ;)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 19.3.2008 > Hrdý> Tak to mi nějak ušlo, na základce jsem nebyla tak sexuálně aktivní jako tví spolužáci ;)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 19.3.2008 > Michelle> šlo o pomluvu:) vymyšlenou
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 19.3.2008 > Hrdý> Víš to určitě? U nás ve třídě totiž byly hned dvě holky, co za to ani pětikilo nechtěly :)) V té době jsem já ani nevěděla, že kouřit má víc významů :))))))))
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 20.3.2008 > Michelle> no, já myslel jen tu švestku
ostatní je možný a někdy ještě horší:)
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 20.3.2008 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.3.2008 > pěknej zápisek. žádný nesmyslný odbočky a okrasy, tak to maj mazlíci rádi...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter