Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci vetiver z kolekce cd obaly
Autor: uccello is dead (Občasný) - publikováno 21.3.2008 (14:34:09)
následující v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

                                                koláž (mistr vyšebrodského oltáře: kristus na hoře olivetské; antonín slavíček: u nás v kameničkách; jindřich
                                                štyrský: paseka v červnovém
světle; pexeso český kapr; ruční papír s trávou 
                                              
121 x121 mm

       použito jako obal na mp3 kompilaci, obsahující alba skupiny vetiver (jež si dala název podle nějaké trávy, 
       proto ten podklad)



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář caesarborgia - 21.3.2008 > to je obal na vánoční koledy?
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > čtenář> tak to zrovna ne. vetiver je plus minus indie-folk, pokud dáš na pofiderní škatulkování.
<reagovat 
zxy (Občasný) - 22.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 21.3.2008 > *Jindřich Štyrský/také jsem v té délce udělala jednou chybu.-)...Pokračuj, jen tak dál!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > Janele z Liků> díky (nejen) za upozornění, mnohdy napíšu i horší věci. pokračování jsou, ještě 3.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 21.3.2008 > uccello is dead> Jenom tři? Pak se půjde pro materiál? Dětská leporela, lékarnické letáky a papírové krabice od stavebnic?
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > Janele z Liků> ano, jenom tři. ale materiálu je zatím dost. tolik, až člověk ztrácí přehled, co vlastně všechno má. letáky z výstav a galerií a všelijaké informační letáky, mapy, mapky, schémata a brožurky, pohledy, balicí papíry, dětská pexesa a kvarteta a omalovánky, sešitky a staré náčrtky... a taky se to né zrovna lehce skladuje.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 21.3.2008 > uccello is dead> ano, znám a ještě si zarazit k tomu všemu v noci papírovou třísku, z odřezků, vidím, že máme podobnou tvůrčí a shromažďovací filozofii, "papírový absolutno", baví mě hromadit materiál na dopisní obálky...Jen tak dál...
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > Janele z Liků> (:jo, protože všechno se může na něco hodit a vždycky je najednou potřeba to, čeho se člověk před vteřinou zbavil. a protože se dá pracovat jen s tím, co je k dispozici, je syslovská prevence nezbytný základ. ď
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 21.3.2008 > uccello is dead> Můj domov je vpodstatě barikáda z krabic, ještě, že na skříních je tolik místa...Shromažďuji zajímavé, vystřižené "výjevy" do zásobníku, obrovité obálky, pak to vysypu na stůl a vybírám. Důležité rozhodnutí v životě bylo to-zda to chci ploché, nebo z toho budou trčet sukénky od pastelek, drátěná hnízda, kuličky z celofánu, hůře se to pak skladuje...Chtěla bych si moc polepit o prázdninách staré kufry, zatím jsem polepila jen pár nanukových krabic na CD secesními výjevy, motýly...pár starosvětských koláží ve stylu art deco jsem měla přilepené na stěně, ale po čase začly sunout dolů, loupat, tak jsem stěnu vymalovala a teď je mi líto ji zase polepit, tak mám zatím"vymalováno"...Velice se mi líbí, když se koláže rámují bizarními rámečky...ze všeho nejvíce se ale vždy vydovádím na těch bookletech a psaní dopisů...
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > Janele z Liků> no tak se taky s něčím pochlub!
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 21.3.2008 > uccello is dead> problém je v přístupu k technice, ale někdy se stavím k dědovi, nedávno se radikálně zmodernizoval a mám takový pocit, že součástí jeho tiskárny je i scan...A vlastně mi teď cinklo do hlavy, že si od někoho mohu půjčit i ten foťák...Pak pošlu avízo.-)
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 22.3.2008 > Janele z Liků> s technikou jsou jen problémy. já se třeba i k tomu skenu dostanu, ale potom to nedokážu zmenšit tak, aby to bylo k použití. tak beru za vděk foťákem, ale ty barvy jsou pak zas nějaký vyšeptalý či co. prostě bída. jo, s nouzí, přesně ta. o to raději se pak našinec uchýlí k papírům, lepidlu, nůžkám.
<reagovat 
čtenář caesarborgia - 21.3.2008 > pexeso český kapr :D
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > čtenář> jako pexeso je to dost na nic. jedna ryba jako druhá, nikdo to nechce hrát.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > uccello is dead> :)))
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 21.3.2008 > hloupy ivan> myslíš, že by to bylo bývalo lepší jako to pexeso? chceš si zahrát? ještě nějaké kartičky zbyly:)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > uccello is dead> No, nebylo by to marné. Jenže v tomhle pexesu bude těch ryb asi moc druhů. Pro mne by v poslední době bylo tak asi nejspíš jen to, nad jehož představou jsem se rozchechtal - to jen s kapry. Takové vánoční, vhodné i pro jedince s extrémě malou vštípivostí.
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 22.3.2008 > hloupy ivan> tedy pexeso pro začátečníky nebo věkem pokročilé. dobře, tak si někdy zahrajeme.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > uccello is dead> (: Jassně! Zejtra, nebo za padesát let... Třeba i za sto, když medicína ještě trochu poskočí. Jen se trošku bojím, že pak bude nutné pro nás ta pravidla trochu zjednodušit...možná že i snížit počet kaprů.
<reagovat 
dadik (Občasný) - 23.3.2008 > příjemný věci máš
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter