Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Jelením krchovem
Autor: Leatherface (Občasný) - publikováno 24.3.2008 (14:05:36), v časopise 15.4.2008

Exkurz jelením krchovem

pytlákům pro záhadu.

Natáhnout strunné trávy ve

vrzavém, rzivém sadu?

 

Vyplavit špóny z kapradí?

Rozvěsit háky kýtám?

Svítání lovné na závlačkách

visí. A lovci ti tam.


Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 24.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 24.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
synthetic darkness (Občasný) - 24.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 24.3.2008 > :)
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 24.3.2008 > nádherná spojení v textu jsou..např..
Svítání lovné na závlačkách
visí. A lovci titam.
Doporučil 
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 24.3.2008 > Mbonita> ukujůůů!
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 25.3.2008 > a napiš také něco o procházce ve vyšlapaných stezkách :-)

je to super, nemá to chybu. a mně se to nelíbí a považuju to za text, který je úplně k ničemu.

na druhou stranu oproti tvé první básni, nad kterou jsem slintal, něco sděluje a neháže jen slůvky.


Doporučil 
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 25.3.2008 > Emmet_RAY> jasný, beru - dík!
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 26.3.2008 > .))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
butch (Občasný) - 26.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 26.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 26.3.2008 > A lovci titam, hihi
Body: 5
<reagovat 
holger (Občasný) - 26.3.2008 >  Já tady taky váhám převelice. Možná jenom opotřebení mého starého mozku dosáhlo hodnot imbecility, ale nějak mi schází takovej ten přesah, kterej by tvůj text šoupnul do zajímava. Tady bohužel musím souhlasit s panem zase zkrvákem, ale myslím, že tě tím život nezničím a k sebevraždě nedoženu. ÷))
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 26.3.2008 > holger> 

ale hdepa, dyk nám nastává nejlepčí roční období, to bych byl hloupej, bysem se killil 

 

dík za čtení a koment, každopádně!


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 26.3.2008 > mamamia...tím, že už skoro nepáchnu do poézie bych přišel o tento slovní démant...:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 26.3.2008 > ...něco tak klidného a samozřejmého v ovzduší popravy? Připadám si jako náhodný svědek celkem uvolněného a zřetelného rozhovoru o tom, jak se dělá guláš, který se nemůže ubránit dojmu, že je vařen z lidského masa :o)
Doporučil 
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 25.3.2008 > já nevím, jsem nějak bez názoru
<reagovat 
 Květoděj Šmatlák (Občasný) - 28.3.2008 > Šílená svině> to je od redaktora chvályhodný příspěvek !!! já názor mám, a to takový, že básnčka to není nic moc.
Body: 3
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 30.3.2008 > co to je závlačka?
Doporučil 
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 30.3.2008 > ztratila> 

závlačka je, prosím, toto:

 

http://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1vla%C4%8Dka

 


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 30.3.2008 > DĚKUJU:)
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 25.3.2008 > do hajzlu :-(

já z toho mam pocit jazykovýho cvičení... ničeho jinýho... nic tam nevidim... a je to pro mě u tebe poprvý. a to mě sere.
Doporučil 
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 25.3.2008 > zase zkrvák> 

čéče, to je divný, když i Emmet dačo postrehol, že se nechytáš


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.3.2008 > zase zkrvák> si vem brejle nebo si rozsviť
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 25.3.2008 > Leatherface> emmet jede na jiný intelikenční vlně, takže to zas až tak divný neni.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.3.2008 > zase zkrvák> díky :-)

jsi mile skromný...
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 25.3.2008 > Emmet_RAY> nejsem. chytrýho ze mě dělaj blbci.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 25.3.2008 > zase zkrvák> zase dvouvýznamová poznámka... kurva... a určitě to bude pochopený tak, jak jsem neměl v úmyslu...
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 26.3.2008 > zase zkrvák> nepoštívejte se mi tu, holoto nezdárná!
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 26.3.2008 > Leatherface> kdybys nebyl slávista, nadal bych ti hovad:-)))
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 26.3.2008 > zase zkrvák> haleď, v pondělí koukej jít podpořit a řvát jako tur, bude potřeba!
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 26.3.2008 > Leatherface> to řikáš člověku, kerej jel v pondělí praha - zlín zlín - praha, nechal se ožrat meruňkou, na staďáku dvě hodiny fandil, nechal se ožrat slivovicí a druhej den ráno šel do práce na celodenní?

přijdu i s přítelkyní.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 26.3.2008 > Leatherface> mam to na jih nad kotel. kam ty?:-)
<reagovat 
 Leatherface (Občasný) - 26.3.2008 > zase zkrvák> 

bereš ty fanouškovský povinnosti zodpovědně! snad až příliš, s ohledem na tu slivku, aj vaj, nohama napřed by mě nesli

 

mě čeká další zábavný večer nad diplomovou prací, ech


<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 26.3.2008 > Leatherface> diplomová práce?
to se neděje v prvácích, že ne? už čtvrtej prolejzám a pořád nic...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.3.2008 > zase zkrvák> 

jééééééééééééé, slávisti, to je milá menšina, prej budete chráněmý zákonem, abyste nevymřeli.

Naši ligu nesleduju, mám pocit, že jde o zpomalené záběry lidí, co spolu hrajou poprvé


<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 29.3.2008 > Luk Malér> hajzle!:-)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.3.2008 > zase zkrvák> to je na ty slávisty nebo na naší ligu?
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 29.3.2008 > Luk Malér> to je za ty exponáty:-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.3.2008 > zase zkrvák> za exponáty?? teď sem mimo.
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 29.3.2008 > Luk Malér> aj, trocha nepozornosti a ruka je v prdeli...

nějak jsem si to tvý chránění zákonem v časovym posunu převed do muzejního prostředí. význam stejnej.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.3.2008 > zase zkrvák> jo sem doma. fakt tě obdivuju, že na tu naši ligu můžeš koukat...
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 29.3.2008 > Luk Malér> já chodim na dorosty, třetí i druhou ligu, mě jen tak něco nerozhází. občas se najdou fakt skvělý momenty. a individuality.

teď třeba morávek z bohemky. na toho jsme chodili už před dvěma, třema rokama...
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 29.3.2008 > Luk Malér> no a dneska ten šmahajův gól proti olomouci, to byla laskomina! to vidět na vlastní oči, zdálo by se mi o tom eště tejden.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.3.2008 > zase zkrvák> nojo tebe baví hledání, bereš to sakra z gruntu, jakobys chtěl dělat scouta,
<reagovat 
 zase zkrvák (Občasný) - 29.3.2008 > Luk Malér> tatík dělá s jednim manažerem... já se jen dívám.

a slávka, oproti spartě, jasně vystoupila proti korupci a košťálovi s mokrym. podpořila haška. tim si mě získali. předtim jsem jim jen přál. od tý doby mam permici.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 30.3.2008 > zase zkrvák> v pořádku, korupce je další věc, ale co mě na tý naší lize nebaví je, že mito příde jak zpomalenej film...
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 31.3.2008 > Jo, trvalo mi týden, než jsem se s ní srovnal, ale dneska mi sedne jak prdel na hrnec.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cit-i-zen (Občasný) - 31.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 31.3.2008 > o čem píšeš diplomku?:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter