Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
ANASTASIA
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 25.5.2000 (15:27:21), v časopise 26.5.2000
Píše se rok 1916. Okna carského paláce září do černočerné petrohradské noci tisíci světly a car Mikuláš slaví 300 let vlády své dynastie nad Ruskem - aniž tuší, že jeho panování se chýlí k tragickému a neodvratnému konci. Neboť nad zemí se vznáší temný stín ďábelského kněze, který neodpustil domnělou křivdu a vrátil se z vyhnanství, aby vykonal svou pomstu. Rasputinovo kouzlo, za něž prodal vlastní duši, mělo ovšem přijít cara i jeho rodinu ještě daleko dráž. Kletba se snesla na hlavy všech Romanovců a dosud šťastnou zemi zachvátil jed nespokojenosti a plameny revoluce. Její vír pohltil i carskou rodinu a Rasputin mohl zemřít spokojen. Skutečně mohl?
Po necelé desítce let vstupuje do děje mladičká Anya, sirotek bez minulosti a bez světlé budoucnosti, tu se prokletý Rasputin probouzí znovu, jeden z Romanovců přežil.

Celý příběh vychází ze spekulace Anatole Litvaka z roku 1956, nejmladší dcera cara Mikuláše II. unikla masakru carské rodiny.

Je natočena přesně podle vzorce, který během let učinil Disneyho snímky neselhávajícími diváckými magnety: láska, nástraha (Rasputin), odlehčení - mluvící zvířátko vtipně glosující děj (netopýr Bartók), celý příběh je prokládán muzikálovými čísly, účelně oživující děj. Nechybí pochopitelně ani dramatické finále a dojemné morální ponaučení.

Zajímavůstka: Celý film byl natočen velmi zajímavým způsobem, i když se jedná o film animovaný jako předloha sloužila scéná sehraná s herci, která byla později překreslena kreslíři na speciálním překreslovacím plátně. Což celému vzhledu obrazu dává neskutečně živý náboj, kreslené postavy jsou jako živé.

Tento film vám všem doporučuji i když si mnozí budete myslet že je to dětské a pubertální. Pokud budete mít šanci shlédněte Anastasii v originálním znění s titulky, česká verze již není tak působivá.



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 26.5.2000 > ne, ze bych byl nejaky velky fanda do kreslenyho filmu, ale zaujala me ta technika co tam popisujes. To muselo byt tak pracny, ze ti lidi museji byt fakt machri a detailisti ! Fajn priblizeni kreslenyho filmu.
<reagovat 
Čtenář - 26.5.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 26.5.2000 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter