Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlavorelo
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 31.3.2008 (20:16:37)

undefined

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
tatra.s.bananama (Občasný) - 31.3.2008 > Hloubidlo děr na sázení mrkví?
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 31.3.2008 > tatra.s.bananama> ne, ani zákeřná sředověká zbraň, která se klade do sesla nepříteli, ani feministické čůradlo, které vymysleli v Holandsku, ani chránidlo na boule...
<reagovat 
čtenář čočkováPavlína - 31.3.2008 > todle je feministickej robertek.....
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 31.3.2008 > čtenář> je to na něco mnohem rozžhavenějšího
<reagovat 
 Ymy.po (Občasný) - 31.3.2008 > Janele z Liků> je to mučící nástroj?
<reagovat 
čtenář já5 - 31.3.2008 > myslím,že Periskop se trefil je to zhášelo svíček:-)
<reagovat 
synthetic darkness (Občasný) - 31.3.2008 > Nočník.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 1.4.2008 > synthetic darkness> nekrytý nočník, který se po vykonané potřebě zabodne do květináče.-), velice nepraktické...
<reagovat 
anae (Občasný) - 1.4.2008 >  no, napadaj mě samý nemravnosti .. ale zhášedlo svic by to mohlo být .. nebo zhášedlo příliš velké vášně (přikryješ úd zhášedlem a ten bez přísunu kyslíku zvadne .. :-))
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 1.4.2008 > anae> mosazná čapka na hradní oslavy-v případě možného ohrožení ze vzduchu...
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.4.2008 > Trychtýř pro velmi pomalé přelévání slivovice.
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.4.2008 > Středověký astronomický dalekohled.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 1.4.2008 > šedé> ani kužel na odložené náramky a prsteny...

...spíše krátkohled k vypíchnutí oka...
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.4.2008 > Hrnek na kávu určený k zasunutí do země na nerovném povrchu.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 1.4.2008 > šedé> vzhledem k tomu, že káva pochází z Etiopie a v této době ještě nelze mluvit o zámořských objevech
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.4.2008 > Janele z Liků> tak na meltu, no...
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.4.2008 > Janele z Liků> tak na meltu, no... :o)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 1.4.2008 > šedé> čekanku už asi znali
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 1.4.2008 > na pití vína
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 1.4.2008 > jde o zhášedlo loučí
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.4.2008 > Janele z Liků> loučí? to je zvláštní, tipoval bych to na druhou polovinu devatenáctého století, nanejvejš... a to už se loučema moc nesvítilo...
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 31.3.2008 > zhášedlo...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 31.3.2008 > Periskop> čeho?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 1.4.2008 > Janele z Liků> co já vím? to bys musela dát vedle třeba krabičku od sirek či tak něco, kvůli měřítku... nebo bych si k tomu musel čuchnout... takhle mohu zodpovědně prohlásit nanejvýš... že je to zhášedlo něčeho co hoří...
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 1.4.2008 > Periskop> Ano-je to zhášedlo, ale nikoliv svíc...Periskop byl skutečně nejblíže...Zkuste ještě tipovat-čeho zhášedlo, nabízí se to.-)
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.4.2008 > Periskop> Jenže periskop je v soutěži zvýhodněn, protože dobu, kdy byla Praha osvětlena loučemi má ještě z dětství v živé paměti.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 1.4.2008 > šedé> ovšem zároveň je znevýhodněn sklerózou... takže se to srovná...
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.4.2008 > Periskop> Skleróza neexistuje. Buď se jedná o přirozený proces zapomínání, roztržitost anebo stařeckou demenci, jež se ovšem ještě rozděluje na několik fází, z nichž ta poslední je nejhorší a člověk při ní zapomene opravdu už na cokoli. Například i na to, kde se nalézá jeho oblíbená hospoda STS Chvojkovice - Brod, nebo například není schopen rozlišit rozdíl, mezi svou manželkou a svou vnučkou.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.4.2008 > šedé> rozdíl mezi manželkou a vnučkou je na omak jasně patrný!

P.S.: a na hospodu není čas, do posledního dubna, potom se stavím...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.4.2008 > šedé> včera jsme plakali, že jste ve chvojkovicích nebyli, ale přežili jsme to... kupodivu...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.4.2008 > Periskop> v zápisníčku účasti jsme včera zjistili, žes tam byl naposledy v únoru, na otce zakladatele tedy dost špatné výkony podáváš...
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 12.4.2008 > stanislav> My byli nemocní.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 12.4.2008 > stanislav> ale však jo, ovšem květen už se blíží... :-)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 12.4.2008 > šedé> a my byli na třídních schůzkách a chudí
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter