Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
racek
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
feeber (Občasný) - 1.4.2008 >
Body: 3
<reagovat 
Ka09s (Občasný) - 1.4.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 1.4.2008 > fajnová atmoféra
<reagovat 
gabramalinkakol (Občasný) - 1.4.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
medunka (Občasný) - 1.4.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 1.4.2008 > příjemné, zastavení, vyčkávání
Doporučil 
<reagovat 
danielesany (Občasný) - 1.4.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
chovatel.tom (Občasný) - 1.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 1.4.2008 > hracek
Doporučil 
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 1.4.2008 > Fešanda. Asi ornitoložka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 1.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Capulet (Občasný) - 1.4.2008 > žena je tvoje známá, nebo neznámá civilistka? jestli za B je to ještě zajímavější, ale na výsledku to nic nemění...
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.4.2008 > Capulet> zcela neznámá, vážený Capulete. Snad Montéková na výletě - ví Bůh.
<reagovat 
etina kopr (Občasný) - 2.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
etina kopr (Občasný) - 2.4.2008 >
<reagovat 
etina kopr (Občasný) - 2.4.2008 >
<reagovat 
zxy (Občasný) - 2.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.4.2008 > To se ti vážně povedlo. Perfektní atmosféra. Prostě bezva zachycení.  :o)
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 2.4.2008 > :-) fajn moment
jakkoliv bych se za neostrost u kapříka skoro pral, tady jí je škoda, ale co už
ty to máš asi všechno z kinofilmu, což?
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.4.2008 > žádnej velkej árt> Baže. Na čem mi záleží, to na chip nefotím. Mám za to, že to má přílišný vliv na to, co jeden fotí a jak, než abych byl schopný považovat to za stejnou techniku. Má to k sobě skoro dál, než kresba k rytině. Mimo jiné, pro další vysvětlení, rád fotím na ISO 400 .) Tamto je neostrost, tohle je měkkost. Za obojím si stojím. Za čím si docela nestojím je hloubka ostrosti, tu bych si zpětně přál přece menší. A to oba tak pěkně drželi! Na czip by je člověk za tu dobu moh vzít klidně 60x...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 2.4.2008 > hloupy ivan> Měkkost je korektnější výraz, vyjádřil jsem se neščasňe, uznávám :-)
No, zrovna dnes (vlastně už včera) jsem tohle řešil s kamarádem (mimochodem taky fotí hlavně na 400ku :)), já mám jen ten křemík, on chip i kinofilm - myslím si osobně, že to je hodně o tom, jak k tomu člověk přistupuje, ale je fakt, že drtivá většina lidí na digitál prostě až příliš spolíhá a mydlí to hlavanehlava jednu fotku za druhou (a i když se to člověk snaží brát spíš "kinofilmovým" způsobem, tak určitě si focený věci vezme pro jistotu dvakrát, třikrát... - a u rychlejšího focení to už docela lítá, však ono smazat to jde vždycky, žejo), to si s kinofilmem jeden sakra rozmyslí.
Na film jsem něco málo cvakal jako malej, dnes bych se k tomu rád vrátil, ale všechny foťáky, co by za to stály, už jsou dávno z domu pryč a ty investice, časová náročnost a minimum zkušeností jsou pro mě zatím pádným argumentem ještě tuhle myšlenku nějakej čas nechat u ledu (rád bych si filmy i vyvolával a skenoval/nazvětšovával sám doma) - každopádně mě to čas od času docela láká (u digitálu mi asi nejvíc chybí to ruční natahování závěrky a pořádnej hledáček :))...
Jo, co setýče hloubky ostrosti, ta by určitě slušela menší, ale nevěděl jsem, cos tam měl za sklo a tak. Vidíš, čím to vlastně fotíš?

<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.4.2008 > hloupy ivan> hloubka ostrosti přílišná to celkem zabila, navíc bych skoro řek, že máš podvolanej negativ... ale co mě zajímá, proč by to člověk na čip vzal za tu dobu šedesátkrát? odkdy je digitál rychlejší než analog? :-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.4.2008 > žádnej velkej árt> Jo, přesně tak, málokdo je dost silná osobnost, aby odolal pokušení "namastit to" s tím, že se pak vybere. Taky to docela nedokážu hlídat, když fotím na digitál a tak se tomu mimo dokumentaci vyhýbám. Focení na film má krom Tebou uvedených předností i tu výhodu "tajemství". Nosíš v těle svitek filmu a představu v hlavě, jak ty snímky vypadají. Pak se objeví i na papíře. No a pak to zrno a řemeslo v komoře....ovšem fotky si už, bohužel, asi dva-tři roky sám nedělám - ztratil jsem přístup k fotokomoře, kde jsem dělával a moje fotografování převálcovala práce a grafika. No, ne že by mi doma ta fotokomůrka pomalu nekrystalizovala.)
Co se týče aparátu, fotím teď už skoro jenom na Pentax MZ-5, kterej mám "ošahanej" a moc se mi na něm líbí jeho jednoduchost a skladnost. Chtěl jsem ještě jedno tělo (teď se pohybovala kolem 2-3.000(!)), nebo nějakej starší typ s tím ručním natahováním :))) (taky), ale dokud se zas focení nerozjede, nemá to cenu. Jinak Zenit, Flexareta, Ljubitěl.) Objektivy na Pentax hlavně manuální, světlá, pevná ohniska 50, 130 a 28-70 základní, kterej ale nestojí za nic.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.4.2008 > Periskop> Podvolanej snad ani ne. To bude spíš tím skenem. Ne, že bych si myslel, že digitál fotí rychleji. Jen se s ním fotí rychleji - viz tady kolem. Času bylo opravdu dost...:)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.4.2008 > hloupy ivan> jo tak, už rozumím, plácá se rychlejc ale fotí stejně rychle... :-) ale ohne sranda... ta možnost vidět hned výsledek a mazat bohužel vede k tomu, že se spousta diletantů domnívá, že není třeba se učit řemeslo... což je ukrutnej omyl... tu klasiku by si měl vyzkoušet každej...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 2.4.2008 > hloupy ivan> Jo, o tom tajemství jsem už slyšel z mnohs stran, že je na tom asi nejhezčí to, jak se člověk na tu fotku těší a představuje si ji (taky jsem se jako prcek nemoh dočkat, až tatík dá film do tanku a pak se na celej večer zavřeme v koupelně nad zvětšovákem, miskama a žehličkou - osobně jsem měl nejraději fázi "vývojka", to je pro děcko úplně kouzelný :))
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.4.2008 > žádnej velkej árt> Nejen pro děcko...ale já budu dětina :)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.4.2008 > Periskop> Svatá pravda. Ale k tomu, aby to vypadalo, že není nutný se učit jakýkoliv řemeslo vede většina vývoje ve výtvarnejch pomůckách, softwaru, foťákách...jenže ono to bez toho nejde. Nástroj "křída" není křída... %) Ale bacha, nezastávám názor, že kdo nedělá "postaru" dělá špatně...jen si myslím, že je dobré si to očichat. No a já u toho tak trochu zůstal .)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.4.2008 > žádnej velkej árt> že se do toho míchám... pro dítě bezva... ale pro dospělýho jsou to občas nervy... dokud nemá poměrně dost zkušeností netuší vůbec co mu vyleze... ale pokud nejde o život... je to vlastně taky docela fajn... :-))
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.4.2008 > hloupy ivan> jasně, však netvrdím, že jediná možnost je klasika... jde jen o to, že každej si potom představuje, že udělat slušnou fotku je snadný... a vono to tak není... bohužel, není to jen u fotografie... tahle móda diletantismu... škoda...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 2.4.2008 > Periskop> :)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 2.4.2008 > Periskop> :)
<reagovat 
Dani (Občasný) - 2.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 4.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 2.4.2008 > asi bych tam nechala jen tu zajímavou ženu s rackem .. zábradlí je ugrofinsky brutální
<reagovat 
 krispinaa (Občasný) - 2.4.2008 > anae> podle mě je to zabradlí právě ve středu zajmu...sice zkrytém,ale mě tam baví:)))
<reagovat 
 anae (Občasný) - 3.4.2008 > krispinaa> tvůj vkus mě děsí!
<reagovat 
 krispinaa (Občasný) - 3.4.2008 > anae> no to mě těší :D :D ...musim řici,že nejsi prvni :D
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 4.4.2008 > krispinaa> Teda, strašit lidi vkusem...že se nestydíš :)))
<reagovat 
 krispinaa (Občasný) - 4.4.2008 > hloupy ivan> A nestydim! :-P
<reagovat 
 anae (Občasný) - 4.4.2008 > krispinaa> přemluvilas mě
Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 5.4.2008 >
Body: 4
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 8.4.2008 > super momentka
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 18.4.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 1.2.2009 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter