Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Domů z kolekce Cesty
Autor: AdMa (Občasný) - publikováno 13.4.2008 (22:03:03)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
TFHMRL (Občasný) - 13.4.2008 > přidávám se k názoru že bez toho nebe a baráků by to bylo lepší :) kdyžtak zkus fotku ožíznout a dát sem jen ten kus, určitě bude mít lepší ohlas :)
<reagovat 
 AdMa (Občasný) - 13.4.2008 > TFHMRL> ne ne...je to chtěné a dlouho koumané kompo.....
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Mně se líbí silnička a hlavně kalužka. Stromy vypadají jak od rybníka... Co takhle nějaké obdobné snímečky - nebyly by?
<reagovat 
 AdMa (Občasný) - 13.4.2008 > uccello is dead> byli by,ale nebudou (.
<reagovat 
Essi.Daven (Občasný) - 13.4.2008 > mně se to líbí i s těmi domy...je fajn, že je tam ten strom, který se odráží v kaluži, vidět celý - i když se mu trošku ztratily větve ;-)
Body: 5
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 13.4.2008 > pěkná mokrá stopa domů...dva ccolinearizovaníí hlemýždi .) Mně by se líbil výřez spodních skoro 3/4 (s patou nejbližšího stromu - jen dlažba, ty dva lesklé úsměvy a odraz v kaluži. Ostatní je mi tam navíc :)
Body: 4
<reagovat 
 AdMa (Občasný) - 13.4.2008 > hloupy ivan> ano já ti rozumím,mám i detaily...je to fotka osbní,rodná ves,bydliště mé,dům můj (ten úpně vzadu za rybníkem)

nad kompo jsem dlouho špekuloval...a proto je taková jakou jsem ji chtěl mít,ano vím že neosloví každého...pro mne je to však pouto (.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 13.4.2008 > AdMa> Jasně. Nenech si do toho kecat :) Když je to přesně to co chceš a víš co to je, pak na blábolení nehleď.
<reagovat 
 AdMa (Občasný) - 13.4.2008 > hloupy ivan> a on tady snad někdo blábolil? (.
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 13.4.2008 > líbí
Body: 5
<reagovat 
....? (Občasný) - 14.4.2008 >
Body: 4
<reagovat 
blode (Občasný) - 14.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.4.2008 > líbí se mi "kostkatá" silnice a louže v pravo se zrcadlením stromu (pěkně vykontrastováno)
Body: 4
<reagovat 
ewinn (Občasný) - 14.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
claim (Občasný) - 14.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Vitovan (Občasný) - 14.4.2008 > Nějak se nesrovnávám s horním ořezem fota, jinak atmo výborná a stopy auta skvělé
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.4.2008 > moc líbí, je z toho poznat, že jde o srdeční záležitost, k tomu podařená atmosféra, krásně se to sbíhá do trochuprava, funguje kontrast sněhu a tmavých domků, odraz v kaluži je taková lahůdka navíc...
Body: 5
<reagovat 
Magid (Občasný) - 14.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Boža (Občasný) - 14.4.2008 > cesta domů je někdy moc dlouhá a někdy už zanikla a ta fotka má vše co má mít -přesně to vystihla Mima. Ale kdyby bylo ošklivo nasedni do lanovky a ona tě domů doveze:)))
Body: 5
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 21.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter