Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Potřebuje Česko neustále hledat superstar?
Autor: weitinger (Občasný) - publikováno 21.4.2008 (23:46:29)

Předesílám, že tenhle článek je plný pravd, polopravd a lží.

 

Otázka z názvu článku mě napadla po shlédnutí dalšího dílu pořadu tv Nova. Asi před měsícem jsem viděl díl jiný, teprve se rozhodovalo, kdo postoupí do finále. Sestupná tendence kvality je evidentní na první pohled. O poslech tu nejde, neb je to další z plejády naprosto zbytečných soutěží vysílaných touto stanicí, ne pro nalezení nového pěveckého idolu, ale pro obohacení jeho vynálezců. O zpívání se tu nejedná ani omylem.

 

Povím svůj názor.

 

Že se v nejbližší době uvolní místo po Mistrovi a Helence, to je zjevné už dlouho. Tedy pro generály zábavy. Generační obměna je normální ve všech oborech lidské činnosti, nikde z toho není takové drama. Popoví bossové to jaksi potřebují zařídit dle svého scénáře. A dosadit si svoje, tak říkajíc koně. To je nejspíš další důvod pořádání takových šou.

 

Porota. Není jich tam mnoho (tak čtyři, pět - počítám samozřejmě i Mareše, nezdá se mi, že by neměl vliv na náctileté), ale nenapadlo by mě, že Janda bude nad ostatní vynikat. Ten Janda, který během své kariéry zašlapal do země nejednoho talentovaného zpěváka či zpěvačku, zpočátku nepochopitelným protěžováním své kapely (nabízí se podezření, že měl strýčka na některém pražském sekretariátu), později coby mocipán z OSy. Jeho názory se jediné blíží tématu, totiž, že tahle soutěž je pěvecká. Soukup si vybral cestu začátkem osmdesátých let, kdy z perspektivního Pražského výběru odešel ke Gottovi do nicneříkající jistoty. Svými názory se jen zesměšňuje, což je zde asi jeho úkol. A Osvaldová? Nevím, co je , kdo je, kde se tu vzala. Modelová celebrita nováckých estrád. Umí vtipně krafat, šup tam s ní.

 

Učinkující. Neznám je, ale lituji. Jestli se potřebují prosadit coby zpěváci tímhle trapným způsobem, je to jejich věc. Ovšem na druhou stranu, 95% z případného budoucího zisku do kapes organizátorů soutěže...? To nesvědčí o sebevědomí těchto mladých lidí. Je nepřeberná spousta možností, jak dosáhnout úspěchu důstojnějším způsobem. Třeba poctivým dlouholetým studiem na konzervatoři.

 

O jednom učinkujícím přece jen vím o něco víc. Je ze Znojma. Jako já (navíc ho náhoda svedla k nám do domu). A je neskutečně slabý, neumí zpívat, divím se, že se dostal takhle daleko. Neměl by šanci uspět ani v regionální pěvecké soutěži. Zde totiž nerozhodují hlasy dvanáctiletých děvčat, ale odborná porota (vím o čem mluvím, v jedné jsem seděl). Mimochodem tyto soutěže jsou plné velmi talentovaných hochů a děvčat. To se o té televizní říct nedá.

 

Závěrem chci říct, že si vážím slov Vlasty H., jedné z minulých superstar, který se netajil svými rozpaky nad kvalitou této estrády a hořekoval nad úrovní budoucích následovníků Evy a Vaška. Protože, co jiného tato soutěž je?



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter