|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Hypochondr je člověk, který zná všechny své choroby, nezměrně si v nich libuje, ví přesně, jak by se správně měly léčit, ale sám se ke své lítosti léčit nemůže, jednoduše proto, že příslušné léky jsou bohužel k sehnání jen na lékařský předpis. Proto, ač nerad, přistupuje hypochondr na občasnou, leč pro něho velice nerovnoprávnou spolupráci s lékaři. Radí jim, co mu mají dávat a v jakých dávkách, protože na běžné dávkování už otrlý hypochondrův organizmus vůbec nereaguje, což hypochondr nikdy neopomine v ordinaci zdůraznit. Hypochondr je častým a oblíbeným návštěvníkem zdravotnických čekáren, protože tam najde mnohem více a vděčnějších posluchačů než v ordinaci, jejíž návštěva je vlastně zbytečná, protože se tam zásadně nedovídá nic nového a požadované léky, pokud je vůbec dostane, tak jen v tak malých dávkách, že na ně jeho silný organizmus ani nezareaguje. Hypochondr je i častým návštěvníkem lékáren, v nichž chodí kolem čekající fronty pacientů, čte jim z receptů lékařem předepsané léky a z nich pak neomylně vyvozuje diagnózy a pravděpodobnou dobu úmrtí toho kterého nešťastníka. Ale taková už je smutná pravda a tristní běh života, že hypochondrovi se v ordinaci a tím méně v nemocnici prostě nevěří.
|
|
|