Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zlin XIII S
Autor: nohome (Občasný) - publikováno 26.4.2008 (01:19:20)
Co kdyz jsme se nemcum branili a nestastny zacatek uzasneho rychlostniho letadla Zlin XIII byl kompenzovan uspechy ve valecne vrave...
Jednoducha ale ladna a ucelna konstrukce byla zpevnena, k motoru SUPERMajor o vykonu 600 koni byly pridany dmychadla, technicky zazrak sve doby z tovarny tatra (tez uspesne pouzite na vyskovem bombarderu Tatra T101 B). Ty pak dokazaly docasne zdvojnasobit vykon motoru. Vyzbroj tvorily ctyri kulomety ulozeny podel trupu po dvou na kazde strane a strilejici okruhem triliste, trojpolohove vrtule. Pro svoji malou vahu, uzasny vykon a malou velikost melo letadlo uzasne letove vlastnosti a vykony, takze bylo obavanym souperem i pro takove typy jako Bf 109.
Tento typ se vyrazne projevil v druhe fazy obrany republiky, kdy....


Poznámky k tomuto příspěvku
NEMINI (Občasný) - 26.4.2008 > :D zase ta alternativní realita cheche
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 26.4.2008 > to ty?
Body: 5
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 26.4.2008 > Věza> to ja a me pc
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 26.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 27.4.2008 > pěkný párátko :-)
Body: 5
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 27.4.2008 > wandalka> Paneboze, lapal jsem po dechu, tohle je tabu! :-) Pan ing. Jaroslav Lonek se obratil v hrobe! P A R A T K O !? Tohle letadlo v AH zachranilo republiku!!!! :-) dobra odpusteno, jsi fanousek, za pana lonka jsem se uz pomodlil...
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 27.4.2008 > nohome> jde mi spíš o to, že jsi se s tím určitě páral...páral...páral...v tom pravém dobrém slova smyslu....teda...
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 28.4.2008 > wandalka> Teda tak to jo :-) tak sorry ze jsem tak vystartoval :-))) Parat jsem se s tim paral, ale me to bavi, mooooc
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 26.4.2008 > připomíná mi to návod k dětským polystyrenovým modelům, jako malej fakan jsem postrabvil asi 3 nebo 4 letadýlka (+ jedno balzový), protože to ostatní kluci dělali - pak mi došlo, že mě to vlastně moc nebaví :)
Body: 5
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 26.4.2008 > žádnej velkej árt>  to ja zas lepil a stavel ostosest :-)
<reagovat 
 Magid (Občasný) - 26.4.2008 > nohome> ja takyzdravím...
Body: 5
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 26.4.2008 > nohome> vzhledem k tvé oblíbené tématice bych se divil, kdyby ne ;)

ale tak musím na sebeobranu:) říct, že semtam nějaký to ábíčko mě docela bavilo, ale skoro nikdy jsem to nedotáh do konce (asi největší zmar byl papírovej model Zeppelinu, kterej jsem vzdal tak 15% před dokončením, protože jsem nesehnal jakýsi pitomý drátky, ten mě dodnes mrzí, no)
<reagovat 
 nohome (Občasný) - 27.4.2008 > Magid> 

Zdravim pane! tak asi nakonec zas zustanu v praze a v mensim byte, v plzni mi nikdo pitomejch 30 tis. neda :-( a ver mi, ze bych jim je vydelal trikrat, kdyz daj praci :-( kazdej je samej dyzajn, ale pritom ani neumi udelat zlatej rez... bych blyl.... :-) tak jsem si ti  vylil srdicko :-) malejcimala je uz 9 cm velkya, rek jsem ze je jak vizitka a jaja malem omdlela

Byl jsi uz litat? Ja zas uvazuju ze tu moji "kvasnici" prodam a koupim moise. Uz mi to radilo tolik lidi... Nicmene tim nesnizuji svoji fatani chybu pri pristani, ale tahle stihacka fakt nepromiji chyby a ja jsem silenej trotl :-)))) Co ty, mel jsi vic kridel nebo ...? No moc kecam, jdu cmarat Z XIII v boji :-)


<reagovat 
 Magid (Občasný) - 24.6.2008 > nohome> Jo byl.. ale pak přišlo něco co jsem opravdu nečekal a dost to se mnou zamávalo takže jsem byl dost  dlouho mimo až teď se dostávám jak tak do formy .....Jo křídel bylo pět....     
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter