Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Na led bez pánů (text písně) z kolekce Na každej pád
Autor: Textař (Občasný) - publikováno 23.5.2008 (08:55:02)
následující v kolekci>

 

 

Znáš dost holek,

jimž je jedno,

jakou máš tvář

a móresy…

Ležej dole,

nohy zvednou,

ať už vrah, žhář

či zloděj jsi…

 

Když jseš nuzák,

budou křičet,

když na ně snad

jen sáhnout chceš…

Když jseš lůza,

v háji, zničen,

jsi pro ně smrad,

had, nula, veš…

 

Když máš balík,

vše jim koupíš,

stačí prachy

mít proklaté…

Všechny sbalíš,

do nich vstoupíš,

žádný strachy,

již popáté…

 

 

Refrén:

Nemáš věhlas, nemáš říši,

pak si chutě zajít dej,

kdo nářek pár holek slyší,

když jseš kápo bohatej…

Když jseš nula, to pak na pár

let tě hochu čeká loch,

mříže, pěkná šlichta, katar,

vyvrhel jseš, neznaboh…

Jednou holek utrpení

podáno je, jak má být,

to když si tě soudy cení

jak veš, jseš jen parazit…

Jindy holek věčná muka

přejdou všichni mávnutím

ruky – náhle není důkaz,

jsou z nich děvky mamutí…

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fialkova (Občasný) - 23.5.2008 > Docela dobrý, přímo ze života.
Body: 5
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 23.5.2008 > fialkova> No, ono to taková reakce na určité dění je :-)) Tentokrát holt žádná romantika :-)) Dík, pěkný víkend :-))
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 23.5.2008 > Textař> Taky ti přeju pěkný víkend :-))
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 23.5.2008 > Už jsem ti to chtělo napsat jednou, do mejlu, nestalo se. Je to detail, ale ruší mě. Ve slově (j)seš nepiš na konci odsuvník. Pokud chceš ukázat, že něco z toho slova odsouváš, udělej to na začátku – 'seš – tam ti mizí j. Na konci není co odsunout.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 23.5.2008 > Teda ta je opravdu ..povedená dle mého..i když dost z reality...naznač ještě hudební styl..a bud mít kompletní informaci pro představu...K refénu mám taky výhradu k délce..k obsahu snad ani ne.
Body: 5
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 26.5.2008 > Mbonita> Ta nerefrénová část by mohla jít i do rapu, jinak obecně takovej tvrdší styl - i rockec to může bejt :-))
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 25.5.2008 > Skvělej textík!!!
Body: 5
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 26.5.2008 > Michelle> Jsem rád, jestli pobavilo :))
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 23.5.2008 > Jinak refrén máš neprakticky dlouhej. Refrén se musí opakovat, musí být nejsrozumitelnější, v jistém slova smyslu do něj musíš dostat slogan... Jinak se ti v textech dost míchají styly a vrstvy... aniž by to k něčemu bylo, aniž by to mělo funkci. To je například to jseš (ať už ho napíšeš s j- nebo ne) versus vše.
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 23.5.2008 > levé křídlo> Dík, to "jseš" jsem upravil - takovej můj zlozvyk :-))

styly tady míchám záměrně - jestli myslíš spisovnou a nespisovnou výrazivost :-)) Má se to tam tlouct, jako se celým textem tluče to, buď - anebo, - když jseš to, nebo to :-))

Refrén se jindy snažím dělat výstižnej a krátkej, tady jsem si opět dovolil výjimku :-)) Dík za zastavení,

zdravím :-))
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 23.5.2008 > Textař> Ano, myslím jazykové úrovně. Vůbec neříkám, že to nejde. Ale mám pocit, že u tebe je to zbytečné, nefunkční.

Samotná volba jazykových prostředků je sdělení. Mohu s tebou hovořit a můžu s tebou mluvit. A už tím, jestli s tebou hovořím nebo mluvím, přestože je to totéž, je sdělení. Tvoje sdělení (a nevztahuju to jenom na tenhle text.)

Jistěže lze míchat kódy a míchat styly a míchat formy. Ale mělo by to mít smysl, účel a řád. Gramatiku, kdybys chtěl.

Odbočka. Vůbec se často, jak se mi zdá, necháváš unést tím, jak hezky ti to zní. A někdy to fakt pěkně zní, líbí se mi třeba, že pracuješ a vcelku umíš pracovat s přesahem, jenže většinou, snad kvůli téhle krásnosti, jsi nepřesný. Ale pekelně nepřesný v pojmenování. A vycházejí ti z toho pindy, které samozřejmě leckterému uchu pěkně zní. Jestli ti to stačí...
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 28.5.2008 > levé křídlo> Zrovna v tomle textu jsem, myslím, jasně pojmenoval, co jsem pojmenovat chtěl, ale neberu ti, že Ti to třeba nic neříká a vidíš tam jen pindy :-))
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 28.5.2008 > Textař> ó děkuji. jen pro upřesnění: nemyslím bláboly, že by ti snad nebylo rozumět. mluvím o hloubce, chceš-li.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 (13) 14 15 16 17 18 19
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter