Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Cizojazyčný koutek
 > Cizojazyčný koutek
 > Jokes
 > Poems
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Left, left, left?
Autor: Boobis Typewriter (Občasný) - publikováno 2.5.2008 (07:25:10)

Left, left, left
Left, left, right
Left, right, left
Left, right, right

Right, left, left
Right, left, right
Right, right, left
Right, right, right!

 

undefined

undefined

 

undefined

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
magie_esence (Občasný) - 2.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 2.5.2008 > LR - centre - my way! playwriter! :-)
Body: 5
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 2.5.2008 > anae> jo, nakonec se nám to podařilo vycentrovat :)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.5.2008 >


Doporučil 
<reagovat 
Boobis Typewriter (Občasný) - 3.5.2008 > Jak jsem rekl - kolika zpusoby se dostanete na zachod kolem 3 rohu? Ja jich napocital osm. Jednoducha kombinatorika, snaha o ztvarneni v rytmu a v grafice. Lehke ne? Skutecne, napadlo me to v jednom baru, kdyz ze jedna pani doprosovala barmanky o vysvetleni, jak se dostat na WC. Uz nevim, zda rekla "doprava - doleva - doprava", ale mne z toho vyplynulo toto: okolo 3 rohu to je 8 zpusobu. Pekne bludiste. Rytmus, poezie, politika, napad? Nechavam na vas :)
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 3.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 2.5.2008 > bezva vystavěno a ten optický vjem to umocňuje:-)))) vidím krásku jak vyšitou:-)
Body: 5
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 3.5.2008 > Mbonita> ha, proc je ta kraska vlevo tak RUDA, proc se LEFT tak cervena? Mozna je LEFT alone a jen se stydi?
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 3.5.2008 > Boobis Typewriter> no..opominu-li..tvou cestu na onu místnost.:-))))).a koukneš-li na to čistě opticky..tvarově to připomíná postavu..a tp červenání..co já vím..možná prostě nemůže trefit na výše avizovanou místnost:-))))))))))))
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 3.5.2008 > Mbonita> no, co se tyka textu samotneho, tak to vypada, ze tam mame z slov RIGHT poskladanou ohnutou postavu, ktera jde doprava, sklonena. Left je to same, ale zase je vzhuru nohama a cervene. :))
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 3.5.2008 > šíš...tak na mě je to už asi velké sousto:-))) už s tebou nebudu hrát slovní hrátky...vyhrál jsi:-)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.5.2008 >

Ty brdo Boobisi, je to sice hezky...ale ma to neco znamenat?:-)


<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 14.5.2008 > Martin> martine, na pokraji poezie a hudby, tedy ma to rytmus, ma to obsah. ma to rytmus? ma to obsah? grafika? napad? (viz me komentare a info u tohoto prispevku na rozcestniku). Nejsem si stale jist, ale domnivam se, ze se v zivote stale pohybujeme mezi dvema volbama. zde se to snazim polozit na hlavu; tedy "left / right", resp. ANO / NE je neco, co snad kazdy resi. umistil jsem to tam, kam jsem jsem chtel. rytmus to dle me ma, bylo to pro me prvni "dilko", ktere vpodstate iniciovalo moji prezenci zde na serveru. to proberem treba u jineho prispevku v budoucnu ci jinde/jindy. dik ze reakci, BT.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter