Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ulice Pákistánu z kolekce Pákistán
Autor: Petr (Občasný,Redaktor) - publikováno 15.5.2008 (09:28:57)

undefined

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 15.5.2008 > první si říká o jinej výřez... ale mohla být výborná... druhé dvě mně podsouvají oblíbenou otázku: bez těch uhlopříček by to nešlo?
<reagovat 
Věza (Občasný) - 15.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 15.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 15.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 15.5.2008 > musim říct, že mě ta tvoje kolekce baví :) a o nějaký otextování si to jen řiká, zvlášť když jde o tak, pro našinec, exotický místa...dáš něco v barvě? ne že by těm fotografiím čb neslušelo, ale...
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > děkuji všem :o)

Pierre Bosquet ... upřímně k těm fotkám moc nepíšu, psal jsem akorát o Japonsku ... tohle byl prostě jen pracovní výlet :o) takže jsme s Lian prostě fotili, co se dalo z auta ...

nicméně jednou bych asi všechny ty historky z pakistánu měl dát dohromady ... i třeba tu o tom zemětřesení v roce 2005, kdy jsem se probudil na gauči, který se mnou nadskakoval po místnosti ... a při kterym v okolí zemřelo asi 75tis pakošů ... a nebo historky o tom, jak nám tu každou chvíli vybuchne nějaký sebevražedník ... prostě ... Pákistán :o)

barevné taky fotím ...

ferdusor ... zajímavé, děkuji :o) skoro mi to připomíná Společnost mrtvých básníků :o)

Periskop ... česný pijonýrský, že se pokusím o rovnou fotku :o) resp. snad už zítra tu bude uveřejněna :o)


<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > Pierre, tady jsou kupříkladu ty barevný :o)

http://petr.web2u.cz/pakistan/nangaParbat/imagepages/image37.html

najdeš tam celou galerku z cety k Nanga Parbat ...

P.


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 15.5.2008 > Petr> ty smradi v horách jsou kouzelný :) ještě jedna věc...čim fotíš? jen tak pro zajímavost :)
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > kanónem :o) eos 350d
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 15.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
ferdusor (Občasný) - 15.5.2008 > Kdyby byly svět, život a pocity na všech fotkách zachyceny jen a pouze vodorovně, mohlo by se Umění zúročovat,odměňovat a snad i vyučovat už i na ČVUT. Zaplať pán Bůh tomu tak ale není a úhel odborníka je jen jedním z mnoha, neméně cenných. Ta první fotka by nejen mohla, ale JE výborná. Stejně tak jako ty zbylé dvě. Nejenže nám ukazují něco z nějakého místa, ale hlavně z Vašeho osobitého přístupu a pokory. A právě v tom je rozdíl mezi Kýčem a Uměním. V nevypočítavosti. Bravo.
Body: 5
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 15.5.2008 > ferdusor> pokory?
na mě ty fotky z auta naopak působí dost distancovaně a to mi s pokorou jaksi dohromady nejde...

jinak první se mi líbí dost, škoda těch odrazů vlevo,
druhá pro mě ne, třetí opět docela jo
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.5.2008 > čoveče ... tak to já jsem zas docela rád, že se tam ten odraz povedl :o) fakt mam tyhle záběry rád, který nejsou tak úplně zřetelný, ale jsou přes sklo :o) tuhle fotku jsem právě proto vybral :o)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 15.5.2008 > Petr> taky mám někdy odrazy rád.. tady mě mrzí, no... ale co já, na mně nesejde :)
<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 15.5.2008 > boha jeho..takový dobrý fotky,ale proč si k nim mám lehat na bok..safra
Body: 5
<reagovat 
....? (Občasný) - 16.5.2008 >

z celeho Pakistanu sem nejak nakrivo ...ta prvni je dobra

 


Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 16.5.2008 > dobrý
Doporučil 
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.5.2008 > árt ... ále jo ... sejde ;o) vítám názory :o)

kouzlo ... boha tvého ... je to zkrátka kolekce k relaxaci v leže :o)))

one way ... to já byl nakřivo už po prvním měsíci tady :o))) což teprve po skoro třech letech :o))) s tim náklonem ... jak jsem již psal kouzlu ... kolekce je určena pro relaxaci v leže :o)))

Mira ... kuju :o)
<reagovat 
 kouzlo života (Občasný) - 16.5.2008 > Petr> sem zas tak moc snad neřeklo..si teda klidně lehnu:-))) ale uvítalo bych i něco rovnějšího fakt..
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 16.5.2008 > Kouzlo ... f poho ... sem si dělal crandu :o))) tak jukni na ty fotky, co jsem tam šoupnul dneska :o)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 17.4.2010 >

"... -jo...; ...-tak, dá-li Bůh, sem

 

 

se také možná letos v létě dostanu...; ... ; ... -a kdyby přál ještě "...o trošku" více, tak i do toho Japonska.

 

. ...- prvá pro mne nejlepší...; ... .

."


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter