Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
topgan
Autor: sinah (Občasný) - publikováno 6.6.2002 (09:02:55), v časopise 20.8.2002



Poznámky k tomuto příspěvku
Cavalera (Občasný) - 6.6.2002 > možná tam mohla být i celá ta kabina .... ale je to příjemný.-)
Body: 3
<reagovat 
keram (Občasný) - 7.6.2002 > Tamten znak.....nejsou to Pardubice??? Si néé, nóóó. Kikinovi- vojenský piloti bejvaj namyšlený
Body: 5
<reagovat 
čtenář pesPudingo - 7.6.2002 > je to stara F4 Phantom...a mozna ze to ani neni zadnej pilot, ale mechanik. :o)
<reagovat 
Čtenář - 7.6.2002 > a kikin...ta tvoje uvaha je takova trosku moc chtena ne?
<reagovat 
Mari (Občasný) - 9.6.2002 > :o)
Body: 5
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 7.6.2002 > Me tam chybi trochu poenta, ale to asi neni ucelem, takze jsi proste ten smolar, u kteryho jsem se rozhodl psat. Neni mi proste jasny proc je ten pilot tak namyslenej. Celej jeho postoj vypovida o ranne postkomunistickem pravicizmu skloubenem s velmi nezvyklymmi choutkami. Zrejme bude jiz od malicka sexulalne stradal a zil v nevyrovnany rovine, procez se boji ukazat svetu sve oci a radeji hleda unik za brylemi a svetem sveho kokpitu. Mozna jde jen o pul litru Jumbosady a spleteni prstu v necekanych zachvevech okenniho skla pri projizdeni tramvaje cislo 12. Mozna za vsechno muze kun protoze nestoji na prednich nohou a jak znamo, kdyz vepredu nestoji, tak zacina jit do krize. Samozrejme, ze jde take o magickou osmicku, ve ktere je vlastne prevlecena dvojka na trojku a tim padem lze zapsat jako 1000. V pripade top gunu by se ovsem dalo rici, ze nejvetsi problem je tom, zda Tom Cruise nosi rovnatka, nebo uz ne? Kdyby ovsem jeho problemy se zipem byly pouze povrchni, tak si z toho nic delat nebude, ale takovej zip na rovnatkach dokaze pekne hejbnout zluci a kdybe mel rad tresne a plival pecky na letistni plochu, tak by pro nej prisla FBI a zatkla ho za verejne poburovani sedive barve hnedou peckou z tresnoveho dreva. Ja davam prednost zazrakum prirodnich kras. Kvetin a zazrakum hvezd na nebesich. At pred mou planetou, hvezdny prach zametou. Dej vlahu rostlinam, dej ptakum pit. Prosim svou prizen dejinam, dej mir a klid.
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 10.6.2002 > Lord Kikin> Ty tvoje ketsi pointu taky nemaj
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 6.6.2002 > Mne se to libi jak to je...ci je to air force, to letadlo vypada, ze toho ma uz dost za sebou...(BTW: Top gun)
Body: 5
<reagovat 
 sinah (Občasný) - 10.6.2002 > Gino Hasler> jsou to němci, češi na ně vzhlíželi od albatrosů vedle
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.6.2002 > celej krujz, kikine, tohle si nech do básní jo? kdo to má číst? :)
Body: 5
<reagovat 
 Lord Kikin (Občasný) - 11.6.2002 > Lucie> No prece Ty Lucko :o)
<reagovat 
danniel (Občasný) - 12.6.2002 > bodejt by nebyl namyslenej, kdyz ma ocelovyho ptaka.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 18.6.2002 > jo ten kokpit a ještě mi nesedí ta šedošedášeď, která nemá moc tonalit...
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter