Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rozcuchaný slon z kolekce Pohledy do nebe
Autor: Vodnička (Občasný) - publikováno 5.6.2008 (08:38:17)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
kouzlo života (Občasný) - 5.6.2008 > ale docela jo..
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 5.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 5.6.2008 > zxy> Děkuji "ranním ptáčatům" za bodíky.
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 5.6.2008 > hm, platan .l .)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 5.6.2008 > zbožňuju vzrostlé stromy
Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 5.6.2008 >
Body: 4
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 5.6.2008 > nejsem u svýho monitoru, tak těžko vynášet soudy, ale na tom, ze kterýho na tu fotku zrovna koukám, vidím málo zajímavou šedivku
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 5.6.2008 > žádnej velkej árt> Otevři oči, nesvádět na monitor, já vidím na levé straně oko slona, pak zvednutý chobot a koukám mu přímo do tlamy = boule na kmeni. Líbí se mi moje šedivka. Díky za povšimnutí.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 5.6.2008 > Vodnička> Nejsem až takovej idiot, samozřejmě jsem pochopil, co v tom stromu vidíš :)
přesto, slona v tom sám moc nevidím, to je možná problém mé fantazie, oko jsem tam našel hned napoprvé, i větev, kterou jsem se domníval, že považuješ za chobot (ale nebyl si jist a teď jsi mi potvrdila, že jsem se nesplet)... iluze slona se ale prostě nedostavuje, no :)

fotka je šedivá - tonálně (aspoň na aktuálním monitoru, doma budu vědět víc)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 5.6.2008 > žádnej velkej árt> Stromy se tváří všelijak, víme. Ale jen málo-kdy se podaří je vyfotit. Hrozně se přetvařují. No a když se to nepovede, je to jen fotka stromu. A pak je to hm.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 5.6.2008 > hloupy ivan> 

to je pravda ale!

 

 

jo a mimochodem, autorko, čučím na to už doma... kontrast bych asi trochu přidal, ale není to tak zlý, jak jsem původně myslel, asi tam měli nějakou mrchu vysvícenou...


<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 6.6.2008 > žádnej velkej árt> Děkuji tvému monitoru.
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 6.6.2008 > žádnej velkej árt> Děkuji tvému monitoru.
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 6.6.2008 > žádnej velkej árt> Děkuji tvému monitoru.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 5.6.2008 > miluji stromy je v nich síla...a tenhle platan je nádherný:-)
Body: 5
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 6.6.2008 > Mbonita> Viď-je.Děkuji.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 6.6.2008 > Ahoj Vodničko..
Až poznáš kouzlo temných lesních tůní..
a svoji píseň zazpívá ti les
..uvidíš skřítky
co tajemství svá střeží..
uvidíš skřítky..
co chrání každý les.

Stačí jít tiše..
pak zjeví se ti hned
..tajemní skřítci..
co chrání lesní svět.

(podobný, hodně podobný skřítek hrál v nádherném filmu ,,Nekonečný příběh,,) Naprosto pravdivě jsi zachytila jednoho lesního skřítka. Brada, otevřená pusa s rozeklanými rty, nos, oči, koruna větví vytvářející jeho ruce, vlasy...(mohu si ho uložit do své sbírky ,,stromů,, a poslat ho jiným pro radost ? Díky moc ..)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 2 4 (5) 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter