Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cesta k lásce
Autor: fialkova (Občasný) - publikováno 7.6.2008 (16:27:32)
Řekni mi kudy k lásce,
cesta je zarostlá šípkovým trním a plná kamenů.

Řekni mi kudy k lásce, když všude kolem
jsou závěje,sníh a led.

Řekni mi kudy k lásce, když místo cesty je tady
hluboká propast a samota.

Přejdu propast po dřevěné lávce, přebrodím řeku
samoty a hoře.

Počkám až roztají závěje, sníh a led,
podél cesty vykvetou růže.

Pak cestičkou z oblázku půjdu si pro lásku.


Poznámky k tomuto příspěvku
Dharmo_dhej (Občasný) - 7.6.2008 > zpověď a vyznání, na které se čeká... kdy už to asi bude?
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 7.6.2008 > :-)
Body: 4
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 7.6.2008 > Cesta věru nebývá lehká...
Body: 5
<reagovat 
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 8.6.2008 > půvabné
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 8.6.2008 > jestli ti je šestnáct, tak je to celkem dobrý
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 8.6.2008 >

šafránku, šafránku ... Už zase básníte ?  :-)

Je to pěkné, ale vzhledem k tomu, co jsem řekl před chvílí

bych za propastí skončil


Body: 4
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 8.6.2008 > Díky všem za bodíky. No jo no mě holt ty šťastný konce nejdou.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 8.6.2008 > NOOOOO,VIdíííííííšš !!!!! paráda !!! Cestička z oblázků je suprová !!! Skončilo to nádherně ....závěje a sníh jsou pryč....a tak... hurá do přírody...
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 8.6.2008 > Bajata> No nevím zda cestička z oblázků je suprová, já prostě ty šťasný konce neumím. Nic méně se mi cestička z oblázků líbí, i když mi není těch krásných šestnáct.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 8.6.2008 > To přijde Fialko..na každýho čeká jeho díl štěstí věř mi...jsem vědma:-)
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 8.6.2008 > Mbonita> Díky, to já... jsem přímo čarodějnice, ale poradit sama sobě neumím. :-))
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 8.6.2008 > fialkova> tvá vůně přiláká osamělého tuláka..ani čarovat nebudeš muset...
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 8.6.2008 > Mbonita> Díky
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 8.6.2008 > Mbonita> Já znám jednoho osamělého tuláka... a vy dvě taky, dámy ;)
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 8.6.2008 > Michelle> myslím,že cestu najde:-)
<reagovat 
Cami (Občasný) - 10.6.2008 >
Body: 3
<reagovat 
ariel (Občasný) - 7.6.2008 > ty si snad ani neděláš legraci...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 8.6.2008 > ariel> Nebuď zlej, vždyť je to ve zpovědích...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 8.6.2008 > Michelle> aha, to jsem nevěděl. hele, ale myslel jsem hlavně ten poslední řádek.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 8.6.2008 > ariel> 

No uznávám, trochu přeslazený, ale ten konec se tam celkem hodí :)

Hádat se nebudeme, fialenka příště ubere kostek cukru, viď?


<reagovat 
 ariel (Občasný) - 8.6.2008 > Michelle> 

já mám takovej pocit, že asi nikdo neznáte prastarej hit "cestičkou z oblázků dojdem si pro lásku"

 

navíc já jsem asi tak v roce 1988 viděl jeden komunistickej předfilm o třidičce kamenů v dolech a ona to třaslavým hlasem na konci zpívala... to byl zážitek, dodneška si ho pamatuju, ale co byl hlavní film??


<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 8.6.2008 > ariel> 

Teď, když jsi to napsal, tak jo, to jsem už někdy slyšela... ale asi to nebyla má krevní skupina, protože melodii si nevybavím :))

S tou soudružkou to musel být zážitek, to věřím. Ale dneska se na některé staré dokumenty z nostalgie ráda podívám, i když zpívat se tam nemusí ;)


<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 9.6.2008 > ariel> ten předfilm neznám, ale chápu tvojí reakci, nereagovala bych jinak.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 19.6.2008 > ariel> Já to myslím znám. Ale tohle je takové milé a máš to v rubrice Zpovědi pocity. A někdy je fajn číst milá slova. :-)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 8.6.2008 > Michelle> fajn, a teď si představ, že to čtu v závěru básničky na totemu, ať fialková laskavě promině :o)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 8.6.2008 > ariel> 

Dobře, uznávám, ted když znám pozadí, chápu tvou reakci :)

 

Ale stejně, s tebou se tak bezva "hádá", budu se těšit na příště 


<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 9.6.2008 > ariel> Prominu, to víš, že prominu.
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 9.6.2008 > Michelle> Dobře uznávám je to přeslazený, příšt na tom cukříčku uberu, aby jste nedostli cukrovku.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 9.6.2008 > fialkova> Hodná, to by mi totiž opravdu ještě scházelo :))
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 19.6.2008 > Jelikož jsem taky čarodějka, tak Ti fandím. :-.)
A mám ráda zamilovaná dílka. Poslední věta s těma oblázkama --- krásná. Moc se mě líbila.
Body: 4
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 20.6.2008 > sibyla> Díky, jsem ráda, že mě chápeš :-)
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 9.7.2008 > ahojky Fialko.. přišel jsem si pro trošku elixíru..potřebuji to..tak zatím..a díky..
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.9.2008 > Tedy smekám před tebou. Umíš tak krásně volit slova a skládat je dohromady. Tvé verše pohladí srdce i duši. Je moc milé je číst.
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 11.9.2008 > Věza> Díky, i mě tvá pochvala pohladila po duši
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.9.2008 > fialkova> to mě moc těší  :-)  přeju hodně dalších krásných veršů
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 23.9.2008 > Fialková,bacha,ten konec je Hrubínův z pohádky O pavím králi.To je porušení autorských práv!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter