Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
První kroky z kolekce Transformace
Autor: ireversible (Občasný) - publikováno 9.6.2008 (18:04:24)

Myšlenka, čin, slovo, cit, pocit, fantazie, obrazytvornost, nadšení, radost, láska, roviny, úrovně, chlad, teplo, nahoře, dole, černá a bílá, strach, nenávist, zloba, zášť, dar, dno, hladina, země, voda, vzduch, oheň, éter, molekula, atom, buňka, vir, nemoc, zdraví, tělo, duch, věda, pavěda, učení, náboženství, démon, anděl, tma, světlo, mystérium, iluze, znovunalezení, znovuzrození, tvoření, láska, univerzum.

Jen jedno slovo se tu opakovalo. Není to žádný rébus, nic, co by se nedalo znovu přečíst, nic co by se nedalo znovu z opakovat, ať už v jiném pořadí, v jiném jazyce, nebo životě. Ale poukazuje to na to, jak je člověk vnímaví i k takto jednoduchým chronologiím. Pozornost a uvědomění, to jsou jedny z prvotních veličin k růstu a evoluce duše, vaší, mé, všech.

Člověk má jako jediný tvor možnost poznat tyto slova se všemi jeho rovinami. Člověk jako jediný tvor má absolutní svobodu nad svým konáním, ovlivňováním, tvořením i ničením všeho kolem sebe i v sobě. Důležité je ovšem v tomhle nezapomínat na jednu věc milí lidé, společenství světla i tmy, nebo-li zlatého středu. Blížíme se k velkým rozhodnutím a činům, které ovlivní naši budoucnost. Konáme tak i zde a konali jsme i v minulosti a konat budeme i v budoucnu. Otázka je, co nám naše činy přinesli v dnešní době a jak moc nám byli ku prospěchu, nebo užitku, jednoduše řečeno k dobru. Pokud jste shledali, že jen malá část vám v životě byla po celou trvání k užitku, tak je to dobrý základ, odkud se stavba vaší osoby, ega, duše, těla, charakteru, podmědomí, vědomí, nadvědomí vašeho já [ můžete to nazvat různými způsoby pozn. red. :))) ] může nadále rozvýjet ve veškeré plnosti. Dobré je uvědomění, už částečné.... celku, který se rozhléhá ve vás a kolem vás. Je dobré cítit všemi částmi, které charakterizují vaše já, ať už vaše já je jakkékoliv a toto cítění, nebo uvědomění vám dává možnost zakoušet okamžiky každé chvíle v celé její škále. Cesta k tomuto poznání vede věčnou cestou a tato věčnost tvoření v každém okamžiku, ať už uvědomělém, nebo ne vede k růstu. Nic totiž neztrácíte, ale nacházíte:) Vše je ve vás. Každá bunka vašeho těla má v sobě to tajemství. Tajemství vesmíru. I já sám se ho snažím odkrývat a vím, že i má cesta bude dlouhá, ale dlouhotrvající cesta nemusí být nutně znechucující díky době po kterou trvá. Dlouhotvrvajícnost může býti i přenádherná díky přenádherným příležitostem, které člověk každým dnem má, ale někdy na ně nahlíží se zůženým pohledem, který mu nedává svobodu a radost s každé přenádherné příležitosti, kterou svým já může utvořit podle svých snů, představ, vizí a hlavně díky své lásce, která šírá je jak mořské lány, která dnes výsměchu se staví i v jiných dobách, ta jenž je s náma od začátku až dokonce, ta jenž rozechvět naše srdce a duše proplétat přišla, ta jenž vždy klepe, když jí někdo pozve a vytvoří pro ní prostor, ta jenž v sobě božství má, protože božská jest.



Poznámky k tomuto příspěvku
ireversible (Občasný) - 9.6.2008 > předem se omlouvám za hrubky:)
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 9.6.2008 > musím na tím podumat..a ty chybky toleruju:-))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 14.6.2008 > Mbonita> dumej, dumej¨, třeba vydumáš další moudrost:))))
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 15.6.2008 > ireversible> vím,že jsem málo moudrá,,toleruj taky něco:-))))
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 16.6.2008 > ireversible> za co..zas...jsem chybující no ..
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 19.6.2008 > Mbonita> ale vždyt já taky a stále, juedině díky nedokonalosti najdem dokonalost. forek, příště radši ty smaily:) jsme všichni stejní a přiztom rozdílní.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter