Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Brandlovský portrét z kolekce Temnosvitné půlakty
Autor: Lemigand (Občasný) - publikováno 11.6.2008 (21:35:02)
Brandlovský portrét


Poznámky k tomuto příspěvku
bída (Občasný) - 11.6.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
skalka2 (Občasný) - 11.6.2008 > no bolo by to unikatne...nebyt toho retiazkoveho nahrdelnika,ten dava tej priam hostorickej foto a tajomnej atmosfere ,sucasny banalny a lacny "outfit"...skoda...
Body: 5
<reagovat 
veronik (Občasný) - 11.6.2008 > proč ty rámečky??!! vždyť vše nemusí bý jen rámovaný ne? je to škoda a ten náhrdelník to shcazuje ...
Body: 4
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 12.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
skalka2 (Občasný) - 12.6.2008 > zasnout sa nemusi,k tejto veci podotkla veronik-celkom spravne:"...a v urcity naivni dramaticnosti....ale bez toho sperku by to pro mne melo vetsi evokujici pocit..."
<reagovat 
Boža (Občasný) - 12.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 12.6.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.6.2008 > líbí, rámeček neva
Body: 5
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 12.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 12.6.2008 > příjemný
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 12.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 12.6.2008 > "pasparta" velmi slušná
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 12.6.2008 > prasácky prezentované
Body: 4
<reagovat 
Mira (Občasný) - 12.6.2008 > neasocijuje mně to žádnou Ženu s perlou ale docela dobrý
Body: 5
<reagovat 
 veronik (Občasný) - 12.6.2008 > Mira> hahahaha :oD ... tady nejde o žádnou asociaci (žena s perlou) ... :oD
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 12.6.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 12.6.2008 > pokud si autor sám neváží své práce a prezentuje ji v takto prasecké podobě... může těžko očekávat, že si jeho práce bude vážit divák... navíc, nic ve zlém, ale mám dotaz, jsi si naprosto jistý, že se jedná o tvé vlastní dílo?
Body: 1
<reagovat 
 čtenář Lemigand - 12.6.2008 > Periskop> Kupodivu ostatním tahle nedokonalá prezentace tolik nevadí (při vystavování je to naprosto jiné). A děkuji za kompliment ohledně autorství - jistotu mám (mohu doložit v krajním případě i negativem).
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 12.6.2008 > čtenář> potom je to v pořádku, omlouvám se za tu nedůvěru, ale pár vykuků už se tu vyskytlo... a tohle vypadá jako velmi špatná reprodukce... jsem rád, že se pletu...

co vadí či nevadí ostatním mě moc nezajímá... :-)
<reagovat 
 čtenář Lemigand - 12.6.2008 > Periskop> Ještě na vysvětlenou: V mém případě (používám filmy) půjde často o přefotografovaný originál položený na černé látce bohužel nepřesně - ne uprostřed (a navíc přítel, co to ofocoval, neudrží digitální foťák úplně kolmo k podkladu). Takže se omlouvám i do budoucna. O solidní prezentaci usiluju pouze na klasických výstavách, kde visí originál v panelu na stěně.
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 12.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 11.6.2008 > vždycky žasnu nad podobnými "kritiky". když už se memůže vytknout ořez, který není zrovna podle učebnice, nebo kompozice, která je přesně podle učebnice, bude strašně vadit nějaký doplněk modela či modelky. zkuste se, lidi, zamyslet nad tím, zda měly ženy v sedmnáctém století holé krky.
<reagovat 
 veronik (Občasný) - 11.6.2008 > Emmet_RAY> v 17. století mělo spoustu holek holé krky jelikož doba byla jiná ... šperk byla vzácnost - zkuste si vzpomenout na obraz od Jeana -Baptisma Camilla Corota Žena s perlou - je o tom i na točený film. Jak je možné v té době aby se dívka dostala ke šperku aniž by patřila k nějaký elitě? Je možné že tato dívka k určité elitě patřila a dostala se k němu náhodně - bo byla sama elita - bo je to focené ze součastnosti - a fotka vypadá tak staře - dá se o tom polemizovat - a to už mě na tom baví, že nás to k něčemu donutilo. Mluvit. Ale tahle kritika je přeci dobrá není na tom nic špatného. Snad sem posíláme svoje fotografie, malby, kresby ... a tak různě aby sme se dozvěděli přeci více od druhých? Co si o tom myslí? Já jsem jen chtěla říci, že ta fotografie se mi líbí - už jen tím že žena je v krásné romantické pozici s spolu s atmosférou - a v určitý naivní dramatičnosti. Prostě to tak na mě působí, ale bez toho šperku by to pro mě mělo větši evokující pocit. budiž šperk - toť není hlavní problém. Ale ty rámečky, pardon - ty tomu dávají hodně na efektivnosti. I tyto malý detaily mohou na člověka zapůsobit! To neberte zle, ale prostě tak to občas chodí - vždyť snad nemusíme být stále rámováni - škatulkováni - možná někomu nahrávám - ale je to jen můj pocit - pardon! :o)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 13.6.2008 > veronik> ano! Nechte si ty věčné rámečky, či lépe: rozšlapejte je. Co je samo dobré, to je nepotřebuje, co zdvihnou, to sem nedávejte. Tahle fotka patří do té první kategorie.
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 13.6.2008 > hloupy ivan> I když nutno doplnit, že explicitní odvolávka na Brandla mne značně odpuzuje. Příště bych nechal na divákovi.
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 12.6.2008 > moc se mi líbí tvůj styl
Body: 5
<reagovat 
 Lemigand (Občasný) - 16.6.2008 > mmiiaa> Díky.
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 16.6.2008 > jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 19.6.2008 >
Body: 4
<reagovat 
Axxa (Občasný) - 9.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
kastel (Občasný) - 23.12.2008 > náhrdelník překousnu :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter