Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Jsem jen plevel v poli z kolekce Hrátky se slovy
Autor: Mbonita (Občasný) - publikováno 26.6.2008 (10:33:35)
následující v kolekci>

Z máků sukni.

Z chrp oči.

Z pýru  vytrvalost.

Čerpám, když obloha bledne

a do vlasů rosa sedne.

 

S kořeny vyrvat mě chtějí

z pole hojnosti.

Solitér co stojí v cestě,

každodenní siestě.

Být jen plevel

není fér.

 

Uniformita se vítá.

Nějak neprocházím

přes ta síta všednosti.

 

Tvá jest volba.

Dnes, denně, v budoucnosti.

Vytrhni mě z duše

nebo ber.

Vždy budu solitér.

 

Refrén:

Není to fér

vážně není to fér

být sám  v noci

černý jak tér..

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 26.6.2008 > Ten začátek mi připomněl píseň od Lenky Filipové - Dobrý bůh to ví: ústa z jeřabin, paže z břečťanu, ... oči z oblázků, vlasy ze vřesu ...
Jinak je to inteligentní text.
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 26.6.2008 > fajn
Body: 5
<reagovat 
čtenář kojota - 26.6.2008 > První tři řádky by ti snad každý (aspoň trochu rozumný) zpěvák hodil na hlavu. Zazpívat se to moc nedá.
<reagovat 
čtenář kojota - 26.6.2008 > První tři řádky by ti snad každý (aspoň trochu rozumný) zpěvák hodil na hlavu. Zazpívat se to moc nedá.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 26.6.2008 > čtenář> dík za názor...přiznávám,že ten začátek asi není šťastný,ale je to můj druhý pokus o text,to mě ale neomlouvá..
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 26.6.2008 > Chtěl bych slyšet tu písničku, tedy spíš písňovou formu:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 27.6.2008 > Raimund> 

písňová forma balada při kytaře ..a chybí tam refrén..ve tomto znění.

Není to fér

vážně není to fér

být sám v noci

černý jak tér


<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 27.6.2008 > líbí se mi jak název tak myšlenka..jo a ten refrén je dobrej..doplň ho tam..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 27.6.2008 > kouzlo života> díky kouzlo:-)
<reagovat 
giro (Občasný) - 26.6.2008 > Něco z toho se mnou rezonuje. A něčemu nerozumím... Ale to dobrodružství slov, pocitů, myšlenek a poznávání je fascinující :-) Díky...
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 27.6.2008 > giro> jsem ráda ,že jsi zašel přečíst:-)
<reagovat 
mjach (Stálý) - 27.6.2008 >

Trošku vzdorovný text, zdá se mi. Malinko jiná forma ale rukopis stále tvůj.


Body: 5
<reagovat 
čtenář já5 - 27.6.2008 > není to špatný
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 28.6.2008 > velmi se mi to líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 28.6.2008 > Bude li těch solitérů víc..bude vadit? Líbí se mi co jsi vložila do slov:..,, Být jen plevel není fér...vždy budu solitér,, (rád bych se přidal..)Je li solitérů víc a vidí na sebe, nebo alespoň o sobě vědí, je to důležité..
Body: 5
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 29.6.2008 > Bajata> díky..a vítej v poli solitérů:-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 29.6.2008 > Mbonita> :-)) :-)) :-))
<reagovat 
Magid (Občasný) - 29.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Sadám (Občasný) - 29.6.2008 > Nějaký konkrétní obraz by tomu Hodně pomohl. Například toto: http://www.youtube.com/watch?v=Or8ZMqfaFak
Tahle písnička od UDG je textově daleko lepší díky řádku ,,v bělostných šatech pro nemocné'', jinak jsou v ní samé abstraktní obrazy, všimni si!
Doufám že to je chápatelné. V této verzi bych dal asík 3 bodíky

<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 29.6.2008 > Sadám> dík..i za odkaz..
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.6.2008 > fajnový:-)
Body: 5
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 2.7.2008 > máš lepší věci, mnohem
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 2.7.2008 > lepší, lepší, pořád se to s ní hlavně táhne:)))
<reagovat 
Vodnička (Občasný) - 27.6.2008 > Krása, beru si jako dárek k mým včerejším narozeninám ,mohu-li,protože mě nejvíce potěšilo.Děkuji.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 27.6.2008 > Vodnička> Vše nej a nej..a splnění snů a ber:-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 29.6.2008 > Vodnička> 

No ne, Vodničko, ty je máš 25. a já 24.6. - podělíme se tedy o básničku/text od Mbonity? :))))

 

K textu: moc se mi líbí, hezky si hraješ, refrén sedí... už  jen zhudebnit a hurá do rádia ;)

 

 


Body: 5
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 8.7.2008 > Michelle> Zdravím Michelle, po delší době, reaguji, děkuji za povšimnutí, trošku jsem to asi popletla já mám narozky 26.6., ale to je taky skoro 24.6. básnička je opravdu skvělá, když si jí tak znovu čtu, Vy jste ale obě hodně šikovné, jsem ráda, že jsem to tu objevila.
<reagovat 
mochilero (Občasný) - 24.7.2008 > :-) snové :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 16.9.2008 > Mě se to moc líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter