Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
než si dáte Margot
Autor: karlino123 (Občasný) - publikováno 1.7.2008 (15:38:19)

                                                                       než si dáte Margot

 

undefined

Karel Němeček



Poznámky k tomuto příspěvku
sempull tampush (Občasný) - 1.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
katamirda (Občasný) - 1.7.2008 > nádherná fotka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Boža (Občasný) - 1.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
veronik (Občasný) - 1.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Elvan (Občasný) - 1.7.2008 > Tak to je stejně se všim :))
Body: 5
<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 1.7.2008 > :-)
Body: 5
<reagovat 
dikes (Občasný) - 1.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 1.7.2008 > ano..realita zachycená:-)
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 2.7.2008 > ale přesto může bejt šťastná ..
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.7.2008 > naprosto perfektní fotka, atmo - moment, dokonalé zaostření
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 1.7.2008 > tady je to fakt nekoukatelný, nemáš to někde jinde na netu, nezpackaný totemem? rád bych se kouknul...
<reagovat 
 karlino123 (Občasný) - 1.7.2008 > Periskop> mám to např. tady
http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=466371&gal=photo

tam je to zase ale přeostřený .)

...co ti vlastně tak moc vadí tady? Koukám na to, a teď mi to přijde trochu zbytečně prosvětlený. Co dál?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 1.7.2008 > karlino123> je to takový roztřesený... ale to není tvoje vina, dneska to lian taky rozesralo fotku která je jinak v pořádku... on si totem občas zablbne... mě z toho ale bolej oči a strašně mě to... bůhví proč... vytáčí... ale jak říkám, to není výtka na tvou adresu... :-) tak jsem kouknul jinde a je to taky naprd... asi sem si pořídil alergii na netové obrázky... dám si pauzu...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 1.7.2008 > Periskop> Že se vám do toho vpletu - fotoaparat.cz mi především přijde jako úplná tragédie na vkládání obrázků, to už je asi i ten totem lepší...
<reagovat 
 karlino123 (Občasný) - 2.7.2008 > Periskop> možná je ta fotka jen zle zpracovaná, peru se s tím .)

možná je to tím, že TK nemám úplně na prvním místě. Když se ale povede, jedině dobře.. :)
<reagovat 
 karlino123 (Občasný) - 2.7.2008 > Periskop> možná je ta fotka jen zle zpracovaná, peru se s tím .)

možná je to tím, že TK nemám úplně na prvním místě. Když se ale povede, jedině dobře.. :)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 1.7.2008 > žádnej velkej árt> to vážně nemůžu posoudit, nikdy jsem tam nic nedával... a kojím se obavou... že ani v budoucnu... :-)
<reagovat 
 karlino123 (Občasný) - 2.7.2008 > žádnej velkej árt> fotoaparat.cz je už dnes tragédie po všech stránkách :)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.7.2008 > karlino123> no karle, do jisté míry máš pravdu... ale zrovna u tohohle konkrétního obrázku nic jiného než tk nezbývá... světlo žádné, prostředí žádné... situace nespěchavá... mám dojem, že prdět na řemeslo můžem v případě, že hrozí nebezpečí z prodlení... jinak je to prostá nešikovnost... :-)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 2.7.2008 > Periskop> No ono je to tam přinejměnším podivný ve více směrech, takže bych se s tebou ani nevsázel, nemělo by to smysl :)
<reagovat 
 karlino123 (Občasný) - 2.7.2008 > Periskop> vyfocený to až tak špatně nebude, myslím. Je to nejspíš zprasený mnou na PC, jak jsem již psal .)

Jo, nebezpečí z prodlení, to je souhlasím. Ale ani tuhle situaci neplést s prací v atíku. Tohle není modelka pro turisty! Kdyby to focení více protahoval, jistě bych zbytek pobytu v Asii strávil s dolíkem v obličeji od kokosáku.. :)

Ale TK kilometr od dokonalosti je způsobena kombinací lenosti a nešikovnosti, to je jistý .)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.7.2008 > karlino123> šmarjá, to je jasný, že to není modelka... podle mě dost času na focení = víc jak dvě vteřiny... :-))

ale jinak nepochybuju, že ve velkým to vypadá líp, jako technicky... to zmenšování je prostě naprd... osobně jsem z toho tak otrávenej, že asi na digitál pomalu rezignuju... je to dobrý akorát na novinařinu... jinak celkem naprd... snažil jsem se najít něco výhodného... leč nenašel...
<reagovat 
 karlino123 (Občasný) - 2.7.2008 > Periskop> :)

když na zvětšování už není prostor a ni čas. A když si vyvolám film, stejně ho nakonec budu scanovat...a jsme tam kde jsme byli. Prezentaci na webu se člověk těžko ubrání, takže by se hodilo spíše tu digitalizaci obrázků nějak časem zvládnout..ale chce to šikovnost a trpělivost :)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.7.2008 > karlino123> s tou prezentací na webu souhlasím, toho se zbavíme už těžko... ale s tím skenováním... prostě si jednou za měsíc sedneš a podle kontaktů naskenuješ deset nejlepších fotek... to nezabere moc času... navíc, naskenuješ si je v akurátním rozlišení, nemusíš brutálně zmenšovat...
co se místa na zvětšování týká, slýchal jsem, že stačí koupelna a deska přes vanu... :-)
čas je samozřejmě problém... ale ta kvalita stojí za to... navíc, o tisky z počítače nemá nikdo zvlášť zájem... zatímco originál silberprinty se prodávaj celkem slušně... čili jde o to, kam ty obrázky směřuješ, pokud do banky, stačí digitál... pokud máš ovšem vyšší ambice... :-)
<reagovat 
 karlino123 (Občasný) - 2.7.2008 > Periskop> ještě jsem měl možná uvést, že mám moc rád barvu a k čb se už těžko budu vracet. Do barevného zvětšování se pouštět nebudu určitě, na to opravdu, ale opravdu nemám čas a hlavně, trpělivost .. :))

ambice, budu rád, když to bude dále velký koníček. Když se zadaří něco prodat, jedině dobře. Je to taky jedna ze zpětných vazeb. Když si někdo vybere v dnešním světě "majitelů zrcadlovek" právě tvoji fotku, měla by být slušná .)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.7.2008 > karlino123> já zvětšoval barvu za život asi třikrát... z donucení... :-)) ale jo, to chápu, ona je dneska navíc taková barevná doba... mně zase přijde, že je přebarveno... prostě vnímám barvu ve fotografickém obraze jako agresívní a obtěžující prvek... a to většinou i v případě, že je použita "správně"... ale to je čistě osobní antipatie... doma mám na zdech víc fotografií než obrazů... ale ani jednu fotografii barevnou...

když si někdo sám od sebe vybere tvojí fotku je to vždycky fajn...
<reagovat 
 karlino123 (Občasný) - 2.7.2008 > Periskop> jo, taky jsem měl všude čb, ale postupem času mám rád kolem barevné věci, pozitivně působící. Když chci šeď, stačí zapnout zprávy v TV .)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 2.7.2008 > karlino123> ale ty zprávy jsou právě nechutně barevné! :-)))
ovšem je to čistě osobní, na mě třeba bw pozitivně působí... jako by v ní bylo víc energie... a prostoru pro diváka...
<reagovat 
 karlino123 (Občasný) - 2.7.2008 > Periskop> asi myslíš ty zprávy z dopravních nehod :))

každopádně existují kvalitní barevné a kvalitní černobílé fotografie :)
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 2.7.2008 > to existují, souhlas! a jdu do bazénu... je tu jak v kuala lumpuru... :-)
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 2.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Never_ (Občasný) - 2.7.2008 > hm, krasna fotka, fakt...moc mě chytla, chvalim moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ivanos (Občasný) - 4.7.2008 > tak tuhle pani Margot bych si radši nedával, bude už prošlá
<reagovat 
wommann (Občasný) - 31.10.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter