Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
TATA BOJS Biorytmy 2002
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 17.6.2002 (00:05:06), v časopise 21.6.2002

TATA BOJS „Biorytmy“ 2002 Warner

Po remixové desce Termixes, která nebyla úplně k zahození, ale ani nijak přehnaně povedená (za doposud nejlepší českou remixovou desku stále považuji Jemixes  J.A.R.!), navazují Tata bojs na poslední, skvělou řadovku Futuretro, novinkou Biorytmy. A Warner nelenil a pořádně se opřel do promotion. Tři neděle byli Tata bojs snad kdekoliv, co se dalo zapnout a singl Tanečnice mě začal vytáčet ještě před tím, než deska vyšla. Ale co, ať to klukům taky i něco hodí (snad hodilo, protože po vydání se zasekla na prvním místě našeho pochybného žebříčku prodejnosti). Partička kolem Mardoši a Bubliny byla dlouho velmi nedoceněná, teď se skoro bojím, aby tomu nebylo naopak, ač nová deska tomu nenasvědčuje. Po mediální masáži jsem na Biorytmy neměl ani chuť (kontraproduktivnost reklamy!), ale neslyšet je, toť chyba! Je to totiž deska dobrá, nejméně tak dobrá, jako ta minulá, spíše lepší.
Tanečnice může působit dojmem, že je poplatná rádiím, říkal jsem si, ale Mardoša si stále dokáže hrát rozkošně dětsky se slovíčky (jak to ten člověk dělá, že má tolik fantazie, když to slyšíte, plácnete se do čela, že už na to někdo nepřišel dřív: přispěju rád svou troškou do klína, nechci ti dát klín do hlavy, chci ti dát hlavu do klína…, zvuk je železná košile, syn se oběsil na stromě, co zasadil, před domem, co postavil a halda dalších…), hudebně jsou lepší a lepší, mašinky a hlučítka je stále neomrzeli, takže nechybí samply arabské i francouzské a vše to drží a má invenci! B.M.O. (Black Moving Object), Snová či Dubová psychóza, vlastně všech dvanáct, ostatně i ta Tanečnice, skvělé kousky, co vás pobaví a texty potěší. Tyhle kluky to prostě baví a je to slyšet! Vyloženě slabé místo na desce není! Jen mám malinkou obavu, aby Tata bojs nepodlehli tlakům náhlé „slávy“, ač tenhle výraz má v české kotlince hodně úsměvný nádech a Karla Gotta už asi nedoženou. Tahle deska si vaší pozornost zcela jistě zaslouží, velmi příjemná záležitost!


Na multimediální stopě CD lze nalézti videoklipy Duševní, Podmořská, Mardošův deník a další informace.

                                                                     web



Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 17.6.2002 >
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 17.6.2002 > kamarádi, co poslouchali Tatáče od počátku věků říkají, že je to hodně dobré album...jdu si na něj najít čas
Body: 5
<reagovat 
Matěj (Občasný) - 22.6.2002 > Na Futuretro to nemá,ale pořád je to super ! Nejlepší je "dělej lávku ne vor .o))
Body: 5
<reagovat 
Tina (Občasný) - 23.6.2002 > Diky za recenzi!jJinak rada bych si precetla recenzi na nove album Davida Bowieho, co tomu rikas?
Body: 3
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 23.6.2002 > Tina: No, nového Bowieho doma mám, ale asi nejsem ten pravý na recenzi, to album je totiž bezpochyby skvělé, ale na mě moc, jak já říkám, "staropákařské", prostě návrat, nikoliv pokračování elektronických experimentů z Earthling či Outside. Mě je bližší Bowie spíše v tom modernějším kabátku, ač předešlé Hours je skvělé album!
<reagovat 
Tina (Občasný) - 11.7.2002 > No to me mrzi, Bowie je muj velky oblibenec. Premyslela jsem take o recenzi na tuto desku v mem vlastnim podani, ale uz je asi pozde. Souhlasim s tebou, co se tyce predeslych alb, me je nejblizsi Outside.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 12.7.2002 > Tina: No, zrona teď jsem si znovu toho Bowieho poslechl a ač je to ten "starý" Bowie (ne ten elektro), ono to je furt hodně dobré! Ale na reenzi nemám :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter