Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Demonstrace proti radaru
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 9.7.2008 (00:43:59)

Po 40 let se řada věcí v této zemi svalovala na fašismus a díky tomu byly mnohé suroviny odváženy bratrsky na východ. Dnes, 20 let po revoluci, v naprosto stejném duchu vláda své neúspěchy a slabost svaluje na komunismus. Tato úvaha tedy logicky směřuje k otázce, kam zmizely rozum a ochota vidět věci v pravém světle v čase přítomném?

 

Narážím totiž na některé neuvěřitelné diskuse po emailech vyvolané mými fotografiemi z květnové demonstrace proti radaru, za něž jsem byl v osobní poště označován za bolševika. Nebyl bych náhodou stejně tak v srpnu 1968  označen za podobné fotodokumenty za imperialistu? Což každý, i dnes, komu není lhostejná svoboda národa a kdo s něčím nesouhlasí, musí být nutně spjat s prakticky vymřelou politikou? Což se nesmí demonstrovat za svůj svobodný názor? Pokud v Polsku rakety odmítnou (viz. například článek zde), bude snad tímto každý Polák bolševik? Nebo je pravda někde jinde?

 

Přikládám fotografie z dnešní Prahy k zamyšlení. Na demonstraci jsem nebyl bohužel až do konce, budu rád, pokud přidáte odkazy i na své vlastní fotky.  Kontakt na organizátory protestů, foto, zprávy a jejich webovky jsou  - klikněte sem.

 

undefined

undefined

undefined

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dejvák (Občasný) - 9.7.2008 > výborný názor, jelikož pracuji v divadle a byl jsem u nedávné krize v pražské kultuře, tak jsem se podobnými úvahami taktéž zabýval. Děkuji za výborné shrnutí myslím že tady se mi to potvrzuje.
Body: 5
<reagovat 
skold (Občasný) - 9.7.2008 >
Body: 1
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 9.7.2008 > já říkám hlas lidu hlas boží..jen někdy není patřičně slyšet..chtělo by to jako ve Francii.milion lidí v ulicích,pak už by to byl silný hlas:-) a fotky jsou prima:-)
Body: 5
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 9.7.2008 > nejsem momentálně v ČR, tak moc děkuji za nahlédnutí do našich řad..
Doporučil 
<reagovat 
čtenář dan - 9.7.2008 > dejvaku....ja byt radnici,,tak vam nedam ani halir...zastavam nazor, ze pokud je divadlo dobre, tak divaci prijdou (a herci si na sebe vydelaji), pokud spatne, divaci neprijdou (herci budou muset pracovat jinde). myslim, ze kdyz bem tenkrat uzavrel to jednani sklenici piva, tak to si presne vystihl....ted k clanku: prvni odstavec: vzdycky se strasne rychle neco zboura ale o to vic trva to pak opravit, neni pravda, ze kdyz neco spatneho trvalo 5 let, ze to pujde vse napravit behem 5 let, naprava vzdycky trva dele, vzdy se snaz bori nez buduje. jinak na fasismus (a pozdeji na zaskodniky ze zapadu) svalovali vinu komunisti. vetsina normalnich lidi v 80 letech (ktere si diky svemu veku jakztakz vybavuji) nadavala na komunisticky system...otazka je, v jakem prostredi se kdo pohyboval. mozna autor se pohyboval mezi komunisty, to se pak ale nesmi divit, ze slysel, ze skoro za vsim je fasizmus:-) pravdiva je posledni veta prvniho odstavce, bohuzel prave autor dle me rozum a ochotu v teto otazce postrada.
jinak se martine neboj, v roce 1968 by jsi za podobne fotodokumenty z demonstraci proti americanum nebyl oznacen za imperalistu, naopak, dostal by jsi metal a z pionyra by jsi povysil! :-) nastesti jsou ve vlade rozumni lidi, jako pan knize Schwarzenberg a prosadil to. ono to koneckocu s tou antipodporou radaru neni tak horke...ve dvou anketach na internetu bylo vyrazne vic lidi pro radar (napriklad na idnesu mel radar podporu 10000 oproti 7000 :-) to ze autor udelal zabery tak, aby vytvoril dojem plneho namesti...no, to neni tak tezke, na to stci i podprumerny fotograf a to autor urcite neni.
<reagovat 
dan (Občasný) - 9.7.2008 >
Body: 1
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.7.2008 >

Díky za každý názor. Chci-li zareagovat zejména na Dana s Drfausta (kluci, nic proti vám, je mi to šumák, ať nevznikne nedorozumění:-) a mám-li najít nejnázornější příklad toho, co jsem říkal, stačí, když připomenu tv a předvolební názory některých poslanců, že každý, kdo nepůjde k volbám, dává hlas komunistům. To v mnoha lidech implikuje strach, že když k volbám nepůjdou, že to bude špatně a že když budou volit někoho jiného, než-li velké strany,  jejich hlasy přijdou vniveč a tímto udělali totéž, jako kdyby nevolili.  A tak parta, která se svých voličů stále častěji na nic neptá, má své dlouhodobé pozice zajištěné. U radaru bych jako příklad uvedl nedávné zpěvy naší ministryně.

Nicméně, to, že každá vláda potřebuje k vládnutí nepřátele, aby nebyla tak vidět, to je stará věc, kterou znal i Švejk. Ostatně proto šel do Budějic:-) U nás je ale podle mého názoru smutná poslední dobou jiná věc - že v tyto nepřátele začínají věřit i pěšáci. Ti pak vychovají v tomto duchu své děti a tak postupně vznikne během let nová národní identita. Nepřivlastňuji si právo nikoho kritizovat, ať si každý žije, jak umí, ale nelíbí se mi, pokud si máme dobrovolně a mlčky vyšlechtit díky nějakému cizímu radaru nové nepřátele v arabských zemích a následně líbat s respektem své nové zachránce. Každý den klesá dolar. Upřímně řečeno, není se z čeho radovat..což ekonomickou zhoršující se situací a stejným pečlivým hledáním nepřátel nezačínala každá z válek nebo každý zlý režim, o kterých tady ve středu Evropy víme?


<reagovat 
dan (Občasný) - 9.7.2008 > martine, ona historie nekolikrat ukazala, ze byt s prominutim prizdisrac se nevyplaci. neutralni byt proste nelze. prikladu je hodne, jeden priklad muzu uvest, zbytek je v dejepise:-) takhle hloupe se zachovala treba britanie a francie, a aby si "nevychovala" noveho nepritele (ktery uz ale stejne byl), obetovala ceskoslovensko. jak vime, bylo jim to stejne houby platny a pro evropu to byla katastrofa. uz jsme jednu chybu udelali a to odmitnutim marschalova planu (ja vim, nabizeli nam to ti hrozni amici) a stalo nas to mnoho. radar dava tomuto statu aspon jakousi nezavislost, vice na vcetne podlozenych argumentu proc radar na: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-svoboda.php?itemid=3124
<reagovat 
dan (Občasný) - 9.7.2008 > ten prilad z historie byl samozrejme mnichovska zrada tehdejsich cs. spojencu, ale to se snad z kontextu poznalo....
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.7.2008 >

já jsem si nějak nevšimnul, že by dnešní vláda svalovala své neúspěchy na socializmus

 

že by třeba ministr zdravotnictví předstoupil před občany a řekl: Nepovedlo se mi prosadit zdravotní refomru, protože jsem žili 40 let v "socializmu" (??)

 

to jsem nikdy neslyšel. Myslím, že se pleteš.

 

To ale nevadí. Myslím, že chceš vlastně říct něco jiného. Že s radarem nesouhlasíš a že máš pocit, že tvůj hlas, není vyslyšen. Ale víš co, nic není hned. Radar tu zatím není, ještě jsem ho neschválili... takže tu třeba ani nebude. A jestli tu bude, tak přece není problém hlasovat v příštích volbách pro stranu, jejimž volebním heslem bude: Vypovíme smlouvu o radaru. Dáš hlas, ovlivníš věc... Takhle funguje demokracie. Je zapotřebí respektovat, že v demokratické zemi mají řídící procesy své hierarchie a časové posloupnosti. Mechanizmy tu jsou. Není čeho se bát. Bát se naopak máme zmanipulovaných davů na demostracích... Ty ve svách vášních a krátkozrakostech leckdy způsobí takové věci, jako třeba v roce 1948. Toho se bojím doopravdy.

 

 

 

Ale já jsem zastánce radaru... zastánce partnerství USA. Považuju ho za výhodné, přínosné.


<reagovat 
 pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.7.2008 > drfaust> ale ono to není tak snadné, vypovědět smlouvu o radaru je jedna věc, ale ten beton nalitý teď při budování radaru do podloží brdského lesa už nikdy zpátky nedostaneš.. jsou věci, které nejdou vrátit zpátky.. a je jich hodně. dokonce se domnívám, že jich je většina.. (jakkoliv si samozřejmě uvědomuju, že o cement v podloží asi zrovna nejde..)
Doporučil 
<reagovat 
etina kopr (Občasný) - 9.7.2008 >

V jedné diskusi účastníci porovnávali situaci ovládání nás američany se situací po 1968. Jeden zastánce radaru pak argumentoval, že narozdíl od 68. tohle nastává s demokraticky zvolenou vládou. To je právě nejhorší hrůza, jakoby před totalitními praktikami nebylo úniku. Američani si u nás postaví radar, přestože ho většina národa nechce (bez ohledu kdo je proamerický, kdo komunista). Proč se máme nedobrovolně vystavovat většímu riziku, tím, že budem provokovat když se stáváme součástí expanzivity pro uspokojování určitých enormních potřeb, po kterých sami až tak neprahnem? asi konáním své demokr. zvolené vlády dokazujem, že vlastně prahnem


Body: 4
<reagovat 
 skold (Občasný) - 9.7.2008 > spřízněná s hrušněma> Kristepane. Udivuje mě, jak lidé píšou hospodské kecy, aniž by s tématem byli jakkoli obeznámeni a ohazujou se osmašedesátým. A ohazovat se demokraticky zvolenou vládou, to je taky úplnej blábol - ono to chce taky poté vědět, co to vůbec demokracie je a až pak se o ní zminovat...takové pseudokecy nesnáším. A čím se vystavujem riziku, kristepane? Ne snad ruskému protiútoku? :DDDDDDD ....
<reagovat 
 etina kopr (Občasný) - 10.7.2008 > Karel M. a Skold> 

přirovnávat k 68 je divné, to nedělám. demokracie - mám spíš namysli globální problém - vše ve prospěch zvětšování bohatství bohatých, ne snad? s pojmoslovím a teoriemi politologie, obrany bych opravdu neoperovala, daleko bych nedošla. Ne podle hospodského, asi bych to spíš dovolila ohonosit přívlastkem ´selského´ názoru si to takhle pro sebe zjednoduším a asi si s tím v tomhle případě vystačím. ...Rusy jsem zrovna na mysli neměla, ale to je asi jedno.

(... tobě se tky myslím podařilo vymyslet ale blábol - kec je kec, ale co znamená pseudokec? právě naopak, ne? tos jistě ve snaze opepřit svou reakci nemínil, ale zní efektně, to jo


<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 10.7.2008 > spřízněná s hrušněma> 

Hospodský kecy dobrý:-)...lepší Karle pěna u huby od piva, než-li od takovýchto emocí...ale už mlčím, když vidím, kam některé diskuse vedou:-)


<reagovat 
sédy (Občasný) - 13.7.2008 >

martine ceho si vsimam na tvych fotkach, ze podle vzhledu a typu demonstrantu mi chyby mladi uspesni dynamicky manazeri a manazerky, nebo slecny z kosmetaku, typci z fitneska skratka vypada to, ze situace i v tomto je ta sama jako vzdy, aktivni narod je klise biotopu lidi kteri zustavaji obouma nohama na zemi a uvedomuji si ze  si za svuj zivot muzou sami a maji za nej byt patricne vdecny i pracovat na nem, to klise kultury/mentality ktere podlemeho na ulici v demonstraci chyby vzdy, by ale pri dostaveni zpusobylo vetsi dojem, opet by se s nazorem mohlo identifikovat vice lidi, malo kdo by pak mohl rict ze jde jenom o mineni urcite skupiny, nikoliv o zajem naroda, tema by se dalo brat vic vazne a podle toho vic a z vice stran investovat  ..

je to jen poznamka na okraj v ktery chci znazornit jak je v mich ocich mrzute ze bude jeste dlouho trvat nez kocka prestane chytat  vlastni ocas

 

 


<reagovat 
 Čtenář - 14.7.2008 > sédy> strasne by me prekvapilo, kdyby tam bylo aspon jedno procento uspesnych manazeru...to spis zakomplexovanych anebo trosku jednodussich anebo naivnich spoluobcanu :-)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 14.7.2008 >

Katko, prirozene nevim, kdo z tech lidi byl manager a kdo nemanager...na demonstrace se vi chodi urcita skupina lidi a radu "typu" lidi zde tezko clovek potka, ostatne, jako vsude. Nicmene z toho fotografickeho hlediska mas pravdu, budu zabirat priste xichtiky, bylo by to zajimavy.

Tim fotodokumentem jsem chtel treba mimoprazskym ukazat, co se delo v Praze, pac v novinach tyhle veci dost casto proste nejsou.

K tomu jsem rekl, co si myslim a ostatni at si mysli, co chteji, nemam nijak pohnutky tu prosazovat svoje nazory a take timto nerikam, ze je behem casu nezmenim...proste, tedka si neco myslim a doba na mne nejak pusobi...

Kdyz sem jeste pripisete neco ze sebe, rad si to poctu..kazdopadne jsem touto litanii pouze rici, ze jsem rad, ze se tu zvedla diskuse a diky za reakce!:-)


<reagovat 
sédy (Občasný) - 13.7.2008 >

proc by melo byt lidstvo rozdeleno na pro americani nebo komunsty? to je jako "budto veris nebo jsi proti cirkvi a upalime te..." clovek je preci individum a jako individum ma moznost vycerpat vsechny fasety a nuance vlastniho mineni

pro me osobne to nema cenu situaci s nicim srovnavat pokud jednotlivec neni schopny s uz uplinulou situaci zachazet tak aby se z ni neco naucil a dokazal si vybrat jen ty pozitiva, nelitat z extremu do extremu! srovnavani a priklady z minula v dane situaci zpusobi spise odtok energie do minulosti. narod by mel stat tak jako davaj priklad demonstranti a martin obouma nohama v tehle dobe, v tehle situaci protoze jsme ted a ne v 68 nebo ve ww2.

Spis to srovnavani uklidnuje nez aby rozrusilo a motivovalo k novim cinum. Ja osobne citim bezmoc, jsem mimo zemi  a to vse co bude a podle meho to je jen zacatek, bude mimo me.

Otazka: je mit americany jako ideal jeste porad frajerska moda? ;-)


Body: 5
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 14.7.2008 > sédy> I kdyz pracuji v mezinarodni firme, na tu Tvoji posledni otazku Ti neumim Katko odpovedet, nebot jsem v Americe nebyl a podle Americanu, kteri k nam jezdi, si tezko clovek muze udelat nejakt rozumny usudek. Nicmene, ta otazka mi prijde zajimava a neco mi zajimaveho pripomnela. Pred 2ma tydny jsem se se zenou vratil z Nepalu, kde jsme byli mesic behat po kopcich a kde byl tedka prevrat z monarchie v republiku. Ta jejich situace je na dlouhe povidani, nicmene...lide byli nadseni, se vi, ze je neco noveho a co jsme se divali jeden vecer na pokoji na telku, davali tam z 90 procent reklamy pouze na evropske spolecnosti. I kdyz jsme tam potkavali na horach obcas Americany, pro mistni se takove to mineni, kdo je bohaty, ubiralo smerem k Evropske unii, jakoby Amerika byla pase. V jistem smeru podle mne za to mohla i nevzdelanost mistnich lidi, kteri videli, ze ve smenarne za Euro dostanou vice, nez za dolar, nicmene rada z nich uz videla za hranice sve zeme a ten jejich pohled na luxus ve svete se ubiral uz jinym smerem, nez u nas. Chci tim rici, ze proste ten nas pohled na mezinarodni situaci je nekdy a nekde, jak asi naznacujes, moc cechocentricky...
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 14.7.2008 >

K tomu aby člověk šel demonstrovat musí mít určitou náturu. Jasně, že my suchaři ze středních vrstev bychom tam nešli. Raději si přečtu tu smlouvu http://zpravy.idnes.cz/dokument-smlouva-ceske-republiky-a-usa-o-vybudovani-radaru-pox-/domaci.asp?c=A080709_112632_domaci_jw, co se podepsala a nic zvláštního tam nevidím. Američané budou sedět na té své základně a nebudou okupovat Prahu, jak to bylo v osmašedesátém od Rusů. Výhodou této smlouvy je její vypověditelnost. S roční výpovědní lhůtou. Výhody pro naši zemi jsem tam žádné nenašel. Jednoduše každá strana financuje své závazky. Naše strana vyběhá a zaplatí potřebná povolení. Také zajistí ostrahu. Americká strana dostane zdarma pozemky, na kterých bude provozovat vojenskou základnu chránící, podle smlouvy, především území USA. To je celé. Možná pan kníže oplátkou dostane podobný pozemek v USA. Nevím. Pro někoho to je záruka bezpečí a jistoty. Někoho to pěkně sere. Chápu, že s ohledem na pohnutou historii naší země je příslušnost cizích vojáků na našem území citlivá věc. Každopádně jakékoliv srovnávání s Marschalovým plánem, nebo s posrpnovou okupací je zcela zcestné.

 

Dle mého soudu jde více o politiku, než o bezpečnost. Nad smysluplností radaru z vojenského hlediska visí hodně otazníků. Proč naše vláda docela horlivě vyjednává? Potřebuje vykázat nějaké výsledky své práce. Reformy, které slibovala v předvolební kampani těžce prosazuje při těsné většině v parlamentu. No a proč Americká strana stojí o to zrovna v Brdských lesích, kousek od Prahy, mít podobnou základnu jakou má na Marshalových ostrovech? Prostě potřebují potvrdit sféru svého vlivu v Evropě. Jde o to mít zde NĚJAKOU vojenskou základnu. Já prostě nevěřím tomu, že vojenští experti v USA optimalizovali místo umístění protiraketové základny a výsledkem byly souřadnicei právě v Brdech. Mě základna přijde pro USA výhodnější politicky než vojensky.


<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 14.7.2008 > Kejchal> 

S tou vypověditelností smlouvy to je Kejchale myslím taky pro libozvučnost a čistě teoretické téma...naše ekonomika je součástí velkého celku, závislá na dovozu, vývozu...a pozlobit takového Goliáše, slovy, včera jsi byl a dnes už nejsi kamarád, to přeci nikdo normální neudělá:-)


<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 11.7.2008 >

martine na todle založ forum - ani slovo tu totiž nepadlo o tvejch fotkách, ale je to politická diskuse.

S tebou nesouhlasím: Kdybys tohle proved v roce 68, byl bys prohlášen za imperialistu a šel bys sedět, teď jen s tebou nějaký lidi nesouhlasej, tvý normální existence se to nedotkne.

Nebylo ti divný, že Rusové sou proti, ačkoli je to neohrožuje?

Ale souihlasím v tom, že vláda se nesnažila nikoho přesvědčit, že rozhodla a basta.

 

Ale to je fakt pro forum. 


<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 11.7.2008 > Luk Malér> 

Je to na forum, jen mi Lukasi prijde, ze se tou diskusi po netu kazdy bude chtit drzet sve pravdy a nikam to nepovede. Podle mne u Rusu jde o to, ze jde o hrdy narod a proste uz z principu nemaji radi, kdyz je nekdo presahuje. Co se tyce jejich utoku na Evropu, to mi prijde v dnesni dobe jako nesmysl...je tam jina situace, maji jine starosti, nez po 1917. Muj nazor na ten radar je takovy, ze ve skutecnosti neni ani proti Rusum, ani proti Arabum, ale proti Cine, ktera cim dal tim vice jde dopredu a za chvili vsem preroste pres hlavu. Tech lidi je moc a jednoho dne uvidi, ze pracuji za malo a tehdy proste prekroci hranice chteje si diktovat lepsi podminky. Problem toho naseho radaru je v tom, ze se stava trnem v oku vice mocnostem a kdyby nastal konflikt, protivnik rychle najde sve spojence. Osobne mam radeji proste pristup k valkam Svycaru, kteri si jsou vedomi sve malosti a radsi se snazim konfliktu vyhnout, nez nas, kteri se vzdycky do neceho namocime a pak se o nas nekdo taha, jak o kousek hadru. Jsme mali a vojensky slabi, vazim si proste vice dobre politiky, jak nas zachovat pri zivote, nez kratkozrake politiky, ktera se vecne na nekoho spoleha. Prakticky ani jednou v historii nas cizi mocnost nezachranovala, tak jsem proste pro do te same reky uz nevstupovat a spise se z historie poucit. Tolik ciste uprimne muj nazor, vice nevim, co bych se sebe vypotil.

Ale souhlas s Tebou, to neni na diskusi pod fotkou, az se uvidime, pokecame klidne o tom spolu.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 11.7.2008 > Martin> jak to nezachraňovala - amíci v 1. a 2. když to Evropani po......
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 11.7.2008 > Luk Malér> 

Americani Lukasi se do valky vmichali az po bitve u Leningradu, kdyz byl jasny zvrat v 2. svetove valce a chranili jednak sebe, jednak chteli rozdeleni sveta take pro sebe, aby neprisli o svuj dil:-) My v tom rozdeleni sveta jako republika vubec nefigurovali, proste svezli jsme se s tou nebo s druhou velmoci jsa podvedeni predmnichovskou dohodou s Francii. Nedavno jsem na pude jedny z predmnichovskych novin cetl, Francie byla pro nas neco jako buh zachranar. Americani Evrope pomohli, to jo, ale ne prave nezistne...ostatne jako kazdy ve valce pomaha. Na konci 2. svetove, kdyz nevedeli, koho jeste budeme, rozmlatili Kralupy a nase tovarny pry omylem, ze si nas spletli s Drazdanama. Nerikam, ze jim za osvobozeni nepatri dik, ale prave tak stejny dik patri Rusum, ze jsme nebyli deportovani do Patagonie. Nakonec jsme to ostatne krute jedne ze stran doplatili. Valky od praveku nejsou preci o pomoci, ale o rozdeleni koristi...


<reagovat 
 Čtenář - 14.7.2008 > Martin> pokud si myslis, ze americani se vmichali do valky az po bitve u leningradu, tak je s tebou ztrata casu na toto tema debatovat...bohuzel...pis smutne nebo vesele basnicky, delej roztomile fotecky, a to by tak stacilo... :-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 15.7.2008 > Martin> řekl bych že tam je faktický lapsus, bejt kořistí Američanů je někdy príma (viz západní Německo) lepší než bratrská země Ruska
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter