Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nešťastník
Autor: kalice (Občasný) - publikováno 13.7.2008 (19:51:54)

Děláš...

 Děláš, že rozumíš.

  Každému.

   Každému slovu.

    Šlápneš na skalp ptáčete. (Nemá se ptát!)

Neřekneš...

 Neřekneš nerozumím,

  potopíš se do sebe.(A raději si držíš nos, aby sis nenabral.)

 

Tak už se proBoha nadechni !



Poznámky k tomuto příspěvku
kouzlo života (Občasný) - 13.7.2008 > :-))
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 13.7.2008 > teda ten konec:-)
Body: 5
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 13.7.2008 > text mi připadá, že sám sebe brání před kritikou
<reagovat 
 kalice (Občasný) - 13.7.2008 > miroslawek>  A natrefil !!! Jen nejen sebe. Sebereflexe?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 13.7.2008 > kalice> ne, zkušenost
<reagovat 
 kalice (Občasný) - 13.7.2008 > miroslawek> Dobře... Já tu kritiku stejně čekám (ne že bych se těšila), ale vlastně:"Proč bychom se netěšili..."
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 14.7.2008 > kalice> Přiznejme si upřímně, že tohle kritice nedorostlo.
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 14.7.2008 > poslední řádek nějak nesedí.....vůbec
<reagovat 
ref (Občasný) - 14.7.2008 > Poslední řádek mi také nesedí... Ale nehodí se to jenom na kritiku... (Bohužel) ...a jak tak čtu znovu, říkám si, že ten poslední řádek mi tam sedí naopak velmi dobře... ...vylezme ze své sebezahleděnosti...
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 15.7.2008 > Text sám mě taky nenadchnul, ale líbi se mi to "půlopakování".
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 15.7.2008 > ..myslím, že do kritiky to skutečně nedorostlo, ale přímo dozrálo..trefila jsi se naprosto přesně do každého z nás..jenže málokdo si přizná, že je (alespoň občas) tím ,,NEŠŤASTNÍKEM,, pro kterého více než důrazně platí poslední slova:..,,Tak už se proboha nadechni..!
(Egoisto jeden namyšlenej..)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 22.1.2012 > Posledni radek sedi. jinak mi to pripada... takove napul.. nevim... mam z toho divny dojem. Libi se mi, jak rika Naty pulopakovani. Myslenka je dobra... Mno.. nevim, tak nejak nedopilovane.
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter