Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
úzkost
Autor: wandalka (Občasný) - publikováno 21.7.2008 (19:51:13)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
JDiviš (Občasný) - 21.7.2008 > úzkost je
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 21.7.2008 > bezvýchodná
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 21.7.2008 > věrná
<reagovat 
ref (Občasný) - 21.7.2008 > Souhlas...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 21.7.2008 > asi se mi to líbí...asi
<reagovat 
vřes (Občasný) - 21.7.2008 > No jo, je to téma...
Moc se mi líbí druhá definice.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 21.7.2008 > Úzkost úzká v kostech, do každé hlavy se vejde, ráda dlouho posedí, topí tím, co v hlavě najde. Je to velmi povedené.
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 21.7.2008 > nikdy? ..
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 21.7.2008 > akdyž je našlápnuto....všechno se jakýmsi nelítostným úderem zákonitě zase přeruší...
<reagovat 
anae (Občasný) - 21.7.2008 > asi to nechce tlačit moc na pilu ;-) (podobně, i když jinak to píše ariel .. dám ti pro připomenutí odkaz)
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 21.7.2008 > anae> nad tím já ještě stále přemýšlím...../jak píšu v poznámce/
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 21.7.2008 > konec mě dostal...
Doporučil 
<reagovat 
hrbol (Občasný) - 22.7.2008 > doporučeno
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 22.7.2008 >

Tak snad abych se vyjádřil, i když... ale tobě mám chuť objasnit své důvody pro D.

 

Ale mělo by zaznít, že D bylo osobní, moje, nikoliv redakční. Kdyby bylo redakční, vybral bych příspěvek do sekce DOPORUČUJEME. ...navysvětlenou (jak ty pojmy vnímám já).

 

Moje D se týká především multimediální podoby díla. Mě ohromně oslovilo umístit úzkost k srdci (jež je na obrázku). Dílo pak pro mne už nebylo pouhým textem, ale vnímal jsem vrstvu obrazovou a relaci mezi obrázkem a textem. Co je ovšem nej, je skutečnost, že to není žádný rudý kýčovitý obrázek, nýbrž opravdové srdce.

 

Taky ke mně mluví představa úzkosti jako klíčové dírky.

 

 

PS: Ty provokatére! Víc ze mě nedostaneš! :-))

 

 

A zcela subjektivně, vyznávám se ze své slabosti pro díla/texty/věci související se srdcem/cévami/krví. To ty, Zdeňku, ale přece víš. Přece nečekáš, že když tu mám básničky s názvy jako Aorta ascendens, tak mě pohled na cor nechá chladným :-))

 

 


Doporučil 
<reagovat 
 Lyryk (Občasný) - 22.7.2008 > drfaust> díky .)) je fajn dostat slušnou kultivovanou odpověď; nic proti soukromému preferování, to bychom snad ani nebyli člověci, kdybychom nefandili i z pouhé radosti nad životní náhodou;
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.7.2008 > !
<reagovat 
 Lyryk (Občasný) - 22.7.2008 > drfaust> proboha! další naprosto nepochopitelné redakční déčko... řadě autorů lze jistě kritický nevkus odpustit, ale takhle devalvovat jméno redakce podporou banality a kýče; naprosto zde schází originální užití jazyka, metafora zcela opuštěna, zbývá holé sdělení, které rozepisuje pouhý přívlastek -> slabá ruka; úzkost je niterná záležitost, již tento textík zcela vyprazdňuje na úroveň pouhých obav nebo drobných selhání; vážně protestuju doktore!! .)
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 22.7.2008 > Lyryk> 

je naprosto na první pohled jasné, že moje a tvoje texty se zcela odlišují......

pro mne je důležité sdělení zcela očistit a zanechat pouze to nejdůležitější, i kdyby to mělo být bez metafory.....i pouhý přívlastek k tomu stačí

květnatost textu není zárukou kvality.....cítíš, že textem se zcela vyprazdňuji na úroveň pouhých obav či drobných selhnání....

právě proto vznikl a právě proto existuje....

nijak zvlášť neoceňuji nepřímo sdělenou kritiku přes drfausta, snad se tím člověk zbavuje pocitů viny.....

pakliže by dotyčný tento svůj vyjádřený názor nesdílel....neodprezentoval by ho.....i když, spousta se toho může změnit.....vše je závislé na tom,

na které straně klíčové dirky se člověk nachází.....

 

"devalvovat jméno redakce podporou banality a kýče" - co k tomu dodat.....? snad jen že koruna proti euru výrazně v poslední době posiluje

 

 

 

 

 

 


<reagovat 
 dadik (Občasný) - 22.7.2008 > wandalka> k té poslední větě bych ještě dodala - jó umění, jenom se neposrat..:)


jinak jo, je to niterný
Doporučil 
<reagovat 
 Lyryk (Občasný) - 22.7.2008 > wandalka> neobracel jsem se k tobě, protože je mi jasné ze tvých vyjádření jinde pod zdejšími příspěvky, že máš svoje postupy tvorby zdůvodněné; nicméně, pakliže se tě to dotklo, určitě promiň; rozhodně nemám pocit viny za vyslovení nějakého názoru, spíše jsem nechtěl otravovat;
klíčové je pro tebe "důležité sdělení zcela očistit" - potom je třeba se ptát po relacích důležitosti sdělení, zdali již zde podobná sdělení v mnohé míře neexistují a čím je tedy to tvoje opakované sdělení důležité; možná osobně pro tebe z hlediska prožitku nebo procítěnosti; všichni to tak vidíme, že to co prožijeme je důležité, souvisí to s potřebou důstojnosti v nás, je to takový pud důstojnosti; a pak přijde někdo zvenčí a řekne: to je důležité jen málo... právě proto se texty estetizují, aby byly současně se sdělením i krásné, aby byly bohaté...
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 23.7.2008 > Jak tak čtu poznámky, není úzkost jako úzkost. Jako by voláno:,,hle, kost!" a každý jeden se do ní zahryznul dle svého vkusu.
Doporučil 
<reagovat 
J.L.Incogniteau (Občasný) - 23.7.2008 > Téma dobré, ale druhá strofa s tím dvojitým JE zdá se býti jaksi kostrbatá, možná by šlo pouvažovat nad jiným způsobem ... nebo je to možná účel.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 28.7.2008 > ahoj Wandalko..snad tě hrubá kritika neodradí. I když je také důležitá. Věřím, že ty sama víš co chceš napsat a sdělit druhým. Je důležité, že ti, kterým je to určeno, pochopí a posílí je to. Povzbudí a dá sílu jít dál. Poprat se s tím. Např. pro mne je ten obrázek rušivý. Ale je to opravdu důležité? Ne. Vypustil jsem ho a čtu jen text..to důležité. Díky.
Body: 4
<reagovat 
skold (Občasný) - 31.7.2008 >
Body: 1
<reagovat 
Magid (Občasný) - 5.8.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > I jo.-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter